Like us on Facebook


Follow us on Twitter





View Poll Results: Who wins this series?

Voters
6. You may not vote on this poll
  • Nets in 4

    0 0%
  • Nets in 5

    1 16.67%
  • Nets in 6

    1 16.67%
  • Nets in 7

    1 16.67%
  • Bucks in 4

    0 0%
  • Bucks in 5

    0 0%
  • Bucks in 6

    2 33.33%
  • Bucks in 7

    1 16.67%
Page 17 of 34 FirstFirst ... 7151617181927 ... LastLast
Results 241 to 255 of 505
  1. #241
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Richmond, VA
    Posts
    66,740
    Quote Originally Posted by beasted86 View Post
    This is 3 bad offensive games for the Bucks though.
    ....kinda what my point is.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  2. #242
    Join Date
    Jun 2019
    Posts
    9,556
    Or is it good Nets defense? Eh? Eh? Eh lol

  3. #243
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    The 6
    Posts
    30,275
    Quote Originally Posted by NBA all the way View Post
    Or is it good Nets defense? Eh? Eh? Eh lol
    Durant has been playing some solid D... He has the 2nd most blocks in these playoffs after Gobert.

  4. #244
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    8,007
    Quote Originally Posted by smith&wesson View Post
    Durant has been playing some solid D... He has the 2nd most blocks in these playoffs after Gobert.
    I dunno why this surprises people, he's friggin 7' tall and long as hell. Almost 100% of the time guarding a shorter player....he should get some blocks.

    Also Giannis has to quit shooting so many 3s. Hell he can't hit a free throw, why shoot 3s!?!? He is definitely gonna be a regular season player. I don't know if he'll ever be able to be an alpha on a true contender. But after winning multiple MVPs can he accept being a second fiddle? He would be perfect next to a guy like Luka or Curry.

  5. #245
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    The 6
    Posts
    30,275
    Quote Originally Posted by JAZZNC View Post
    I dunno why this surprises people, he's friggin 7' tall and long as hell. Almost 100% of the time guarding a shorter player....he should get some blocks.

    Also Giannis has to quit shooting so many 3s. Hell he can't hit a free throw, why shoot 3s!?!? He is definitely gonna be a regular season player. I don't know if he'll ever be able to be an alpha on a true contender. But after winning multiple MVPs can he accept being a second fiddle? He would be perfect next to a guy like Luka or Curry.
    Its not a big surprise, more like and acknowledgment. Durant has always been known for his offensive dominance, but he is putting work in on the defensive end.

    I think they need to put Giannis at the 5. He is a 5 in todays game. He shouldnt be taking 8 + 3s a game. He should be dominating the paint because thats where he thrives. Hes doing to much by trying to shoot all those 3s when its not really his game. Maybe they shop Lopez in the offseason and add another shooter, and just move Giannis to the 5 and have Portis back him up.
    Last edited by smith&wesson; 06-11-2021 at 11:29 AM.

  6. #246
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Richmond, VA
    Posts
    66,740
    Allegedly the security guard that went one the court to break up the KD-Tucker kerfuffle was KDs personal body guard.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  7. #247
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    The 6
    Posts
    30,275
    Quote Originally Posted by warfelg View Post
    Allegedly the security guard that went one the court to break up the KD-Tucker kerfuffle was KDs personal body guard.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    His body guard looked fat and out of shape. I think Tucker would beat the **** out of both of them tbh lol

  8. #248
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    The 6
    Posts
    30,275
    Acting hard standing behind your body guard is so Durant

  9. #249
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    38,063
    Quote Originally Posted by smith&wesson View Post
    Acting hard standing behind your body guard is so Durant
    Yup haha

    Sent from my Pixel 5 using Tapatalk

  10. #250
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    5,320
    Quote Originally Posted by smith&wesson View Post
    Acting hard standing behind your body guard is so Durant

  11. #251
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    8,730
    If Harden doesn't come back. I see the Bucks taking the series even after being down 0-2.

  12. #252
    Join Date
    Jun 2019
    Posts
    9,556
    Quote Originally Posted by Heediot View Post
    If Harden doesn't come back. I see the Bucks taking the series even after being down 0-2.
    Negative, ghost rider.

  13. #253
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Nice
    Posts
    35,029
    Quote Originally Posted by smith&wesson View Post
    Acting hard standing behind your body guard is so Durant
    Yeah this guy is all talk, we have yet to see him throwing a punch...can he ever do it?

  14. #254
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    The 6
    Posts
    30,275
    Quote Originally Posted by Iron24th View Post
    Yeah this guy is all talk, we have yet to see him throwing a punch...can he ever do it?
    Itís just funny, his in his face like heís tough and then he there standing behind his body guard after. Just hilarious.

    Btw I didnít know personal body guards can run on the court. NBA should probably look in to that. Last thing we need is for every player to have a body guard and them all running on the court. Imagine trucker had a body guard in the scenario tooÖ it would turn in to a tag team match lol

  15. #255
    Join Date
    Jun 2019
    Posts
    9,556
    Harden out for game 4. Jeff Green is questionable.

Page 17 of 34 FirstFirst ... 7151617181927 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •