Like us on Facebook


Follow us on Twitter





View Poll Results: Who wins the World Series?

Voters
10. You may not vote on this poll
  • Tampa Bay Rays

    5 50.00%
  • Los Angeles Dodgers

    5 50.00%
Page 17 of 55 FirstFirst ... 7151617181927 ... LastLast
Results 241 to 255 of 823
  1. #241
    Join Date
    Dec 2018
    Posts
    2,967
    Bad bunting.....gotta keep it down!

  2. #242
    Join Date
    May 2007
    Posts
    53,853
    Nice one, Kikster!

  3. #243
    Join Date
    Dec 2018
    Posts
    2,967
    Uh-Oh 2 outs...Rays are in trouble.

  4. #244
    Join Date
    Dec 2018
    Posts
    2,967
    SUPER SEAGER! ****....I'm starting to think that Kershaw won't be MVP.

  5. #245
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Philadelphia
    Posts
    115,216
    just tip your cap... seager is just on fire

  6. #246
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Philadelphia
    Posts
    115,216
    Quote Originally Posted by ciaban2.0 View Post
    SUPER SEAGER! ****....I'm starting to think that Kershaw won't be MVP.
    never had a chance

  7. #247
    Join Date
    Dec 2018
    Posts
    2,967
    Quote Originally Posted by More-Than-Most View Post
    just tip your cap... seager is just on fire
    Super Seager Genesis.

  8. #248
    Join Date
    Dec 2018
    Posts
    2,967
    Quote Originally Posted by More-Than-Most View Post
    never had a chance
    Nah, he'll win it when he throws a complete game shut out with 10+ K's and 2 baserunners or less tomorrow to ice the series.

  9. #249
    Join Date
    May 2007
    Posts
    53,853
    Quote Originally Posted by More-Than-Most View Post
    just tip your cap... seager is just on fire
    Yeah, he's been locked in.

  10. #250
    Join Date
    May 2007
    Posts
    53,853
    Leadoff walk.

  11. #251
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Philadelphia
    Posts
    115,216
    Quote Originally Posted by spliff(TONE) View Post
    Leadoff walk.
    they dont have broxton or beaz doh.... we ****ed

  12. #252
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Philadelphia
    Posts
    115,216
    clear as day ball called a strike... seems legit

  13. #253
    Join Date
    May 2007
    Posts
    53,853
    Quote Originally Posted by More-Than-Most View Post
    clear as day ball called a strike... seems legit
    Thought the same....oh well.

  14. #254
    Join Date
    May 2007
    Posts
    53,853
    Quote Originally Posted by More-Than-Most View Post
    they dont have broxton or beaz doh.... we ****ed
    Jansen ain't bad at choking though.

  15. #255
    Join Date
    Dec 2018
    Posts
    2,967
    Here comes Graterol.

Page 17 of 55 FirstFirst ... 7151617181927 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •