Like us on Facebook


Follow us on Twitter





Page 10 of 13 FirstFirst ... 89101112 ... LastLast
Results 136 to 150 of 187

Thread: PSD Trees

  1. #136
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    31,400
    Quote Originally Posted by BDawk4Prez View Post
    Oh, I thought they were videos worth watching...
    Lmao

  2. #137
    Join Date
    Jun 2019
    Posts
    6,243
    Quote Originally Posted by goingfor28 View Post
    Lmao
    Especially since that ****er hasnt shown us anything.

  3. #138
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Missouri
    Posts
    81,132
    Quote Originally Posted by marychristine View Post
    ****. Keep dreaming. Im not giving anything away for free.
    I made you breakfast...

  4. #139
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Missouri
    Posts
    81,132
    Quote Originally Posted by marychristine View Post
    Everything I post nowadays is pretty PG. That last ones the worst its gonna get.
    I’ll be the judge...

  5. #140
    Join Date
    Jun 2019
    Posts
    6,243
    Quote Originally Posted by BDawk4Prez View Post
    I’ll be the judge...
    The judge of what. Theyre all PG. Thats all youre gonna get from me. Its not 2004. I dont do **** for free no more.

  6. #141
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Missouri
    Posts
    81,132
    Quote Originally Posted by marychristine View Post
    The judge of what. Theyre all PG. Thats all youre gonna get from me. Its not 2004. I dont do **** for free no more.
    I mean, I’m not above being PSDs resident sugar daddy.

  7. #142
    Join Date
    Jun 2019
    Posts
    6,243
    Oh ok. Speaking my language

  8. #143
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Missouri
    Posts
    81,132
    Quote Originally Posted by marychristine View Post
    Oh ok. Speaking my language
    Gonna need something new.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    #DingerSZN
    #AllenWatch
    .556AVG/.606OBP/.815SLG/1.421OPS/8RBIs/0 Dingers

  9. #144
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Brooklyn New York
    Posts
    20,187
    Quote Originally Posted by spliff(TONE) View Post
    You seem to have a thing for homosexual fantasies, ay?
    Only when they involve you, babe. :*


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    If Trump can become president with no political background then I don't understand why I need a resumé

  10. #145
    Join Date
    Jun 2019
    Posts
    6,243
    Quote Originally Posted by BDawk4Prez View Post
    Gonna need something new.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Haha. Whats my first gift

  11. #146
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Brooklyn New York
    Posts
    20,187
    Quote Originally Posted by BDawk4Prez View Post
    Of what?
    Wouldn’t you like to know...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    If Trump can become president with no political background then I don't understand why I need a resumé

  12. #147
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Brooklyn New York
    Posts
    20,187
    Quote Originally Posted by BDawk4Prez View Post
    I mean, I’m not above being PSDs resident sugar daddy.
    LMFAO.

    I admit, that’s the first comment on this site in a long time to get me to lol uncontrollably.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    If Trump can become president with no political background then I don't understand why I need a resumé

  13. #148
    Join Date
    Jun 2019
    Posts
    6,243
    Quote Originally Posted by Zmaster52 View Post
    Wouldn’t you like to know...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    I told him. He was so disappointed.

  14. #149
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Brooklyn New York
    Posts
    20,187
    so uhm...I picked up some zskittles yesterday...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    If Trump can become president with no political background then I don't understand why I need a resumé

  15. #150
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Missouri
    Posts
    81,132
    Quote Originally Posted by marychristine View Post
    Haha. Whats my first gift
    I made you an omelette!


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    #DingerSZN
    #AllenWatch
    .556AVG/.606OBP/.815SLG/1.421OPS/8RBIs/0 Dingers

Page 10 of 13 FirstFirst ... 89101112 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •