Like us on Facebook


Follow us on Twitter





View Poll Results: Which games are you looking forward to the most?

Voters
4. You may not vote on this poll
  • Kings vs Magic

    0 0%
  • Cavaliers vs Spurs

    3 75.00%
  • Celtics vs Lakers

    1 25.00%
  • Nets vs Thunder

    0 0%
  • Knicks vs Warriors

    1 25.00%
Multiple Choice Poll.
Page 1 of 7 123 ... LastLast
Results 1 to 15 of 92
  1. #1
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Swinging from Bruce Bochy's sack
    Posts
    48,391

    Thumbs up 1/23 NBA Game Thread


  2. #2
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Swinging from Bruce Bochy's sack
    Posts
    48,391
    Looking forward to the Cavaliers/Spurs game over even the Warriors game today.

    Spurs are without Kawhi and the Cavaliers are reeling and riddled with drama, and need a win badly. If the Spurs can maintain an elite level of play without Leonard in the playoffs, and I think they might still be that threat, then they need to stomp teams like this Cavaliers team right now, which will be playing with desperation.

  3. #3
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    9,533
    Quote Originally Posted by lol, please View Post
    Looking forward to the Cavaliers/Spurs game over even the Warriors game today.

    Spurs are without Kawhi and the Cavaliers are reeling and riddled with drama, and need a win badly. If the Spurs can maintain an elite level of play without Leonard in the playoffs, and I think they might still be that threat, then they need to stomp teams like this Cavaliers team right now, which will be playing with desperation.
    Yep. Spurs without several key players tonight (Kawhi, Pau, Rudy).

    Aldridge is gonna feast.
    The Baker has come. Believe the hype.


  4. #4
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    17,865
    I'm just ready for the Cavs to make some moves. The starters are the problem, the bench is fine. If they can get that first unit up to par they'll be fine.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Swinging from Bruce Bochy's sack
    Posts
    48,391
    Quote Originally Posted by Vee-Rex View Post
    Yep. Spurs without several key players tonight (Kawhi, Pau, Rudy).

    Aldridge is gonna feast.
    Is Pau injured?

    Sent from my Note 8 using Tapatalk

  6. #6
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Brooklyn, NYC
    Posts
    19,420
    Quote Originally Posted by lol, please View Post
    Is Pau injured?

    Sent from my Note 8 using Tapatalk
    Wrist sprain. Nothing serious, he's been playing thru it lately.

  7. #7
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    17,865
    Wades defense is so underrated.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Swinging from Bruce Bochy's sack
    Posts
    48,391
    Just tuning in. 50-50?

    Comon San Antonio. At home too. Smh. Early though.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Swinging from Bruce Bochy's sack
    Posts
    48,391
    Baron Davis with the crew tonight?


    Heard Parker comes off the bench now. Who's starting over him?

  10. #10
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Boston, MA
    Posts
    1,758
    Don't think the team meeting the Cavs had really did anything. Gave up over 60 pts in the first half again lol

    Sent from my SM-G920T using Tapatalk

  11. #11
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Brooklyn, NYC
    Posts
    19,420
    Quote Originally Posted by lol, please View Post
    Just tuning in. 50-50?

    Comon San Antonio. At home too. Smh. Early though.
    It's almost like they're missing 4 rotation players

  12. #12
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Swinging from Bruce Bochy's sack
    Posts
    48,391
    Oh look, IT in the house.


    The REAL IT, not that one hit wonder that is helping pull the Cavaliers down. lmao.

  13. #13
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Brooklyn, NYC
    Posts
    19,420
    Parker playing like it's 2007

  14. #14
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    17,865
    Lue is ****ing drunk. Wade with 7 minutes in the half while being 2/3 from the field, rebounding, and playing solid defense. Shumpert getting clock for some damn reason. 11 players getting clock. How the he'll are you supposed to have any consistency from your players with these crazy lineups and then never knowing how much they'll play? I think this continues until Lue is fired.

  15. #15
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    17,865
    I'm a 9 man rotation type of guy but I keep a 10th ready in case of emergency. You know there's someone on your bench that can play multiple positions. With this team my rotation would be:

    IT/Wade
    JR/Wade
    LeBron/Korver
    Crowder/Green
    Love/TT

    I bring in Wade for IT after 6 minutes and start IT the 2nd quarter at point sliding wade to the off guard position. It would be set at that and guys would never have to wonder and it would be consistent.

Page 1 of 7 123 ... LastLast

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •