Like us on Facebook


Follow us on Twitter





Page 350 of 350 FirstFirst ... 250300340348349350
Results 5,236 to 5,250 of 5250
  1. #5236
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Illinois
    Posts
    10,625
    By seasons end, we’ll have a 40 year old, 39 year old, and 37 year old in the rotation. Wtf lol

  2. #5237
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    18,806
    Quote Originally Posted by Tkais9009 View Post
    By seasons end, we’ll have a 40 year old, 39 year old, and 37 year old in the rotation. Wtf lol
    Haha.. No doubt. If we don’t go all in this offseason Mo has to go.

  3. #5238
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    illinois
    Posts
    1,484
    Went to the bargain bin this year. I am sure trades will be trickling in after they are approved from Commish office after the actual 3 pm cut off.

  4. #5239
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    18,806
    Quote Originally Posted by cards7 View Post
    Went to the bargain bin this year. I am sure trades will be trickling in after they are approved from Commish office after the actual 3 pm cut off.
    Bargain bin? Nah, we bought from the damaged markdown bin. Lol

  5. #5240
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    illinois
    Posts
    1,484
    Quote Originally Posted by LF85 View Post
    Bargain bin? Nah, we bought from the damaged markdown bin. Lol
    Can't throw to first Lester, lol

  6. #5241
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Illinois
    Posts
    10,625
    Soooooo…. Soto?

  7. #5242
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    18,806
    Quote Originally Posted by Tkais9009 View Post
    Soooooo…. Soto?
    I’d go for it but no way Mo does..
    Pelinka Sucks!!

  8. #5243
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    illinois
    Posts
    1,484
    There was a write up in MLBTR regarding the Cardinals position on Soto. Seems like the Nats want 5+ controllable major league players and prospects.

    https://www.mlbtraderumors.com/2022/...juan-soto.html

    Seems like the Cardinals are trying to propose a package with Gorman while trying to keep Walker or Winn.
    Rizzo came out saying that the do not intend to attach a crappy contract to Soto to dilute the deal.

  9. #5244
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    illinois
    Posts
    1,484
    Well the Brew Crew traded Hader to the Padres. Not really impressed with their return but Devin Williams will move into closer role.

    Seems like the calm before the storm. Once any news on Soto or Montas breaks, teams will be able to chase their fall backs. People on other forums making good point that teams will probably want Montas and Soto to come off the board tonight so they don't get screwed over tomorrow.

  10. #5245
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    18,806
    Yankees got Montas
    Pelinka Sucks!!

  11. #5246
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    18,806
    We traded for Quintana…
    Pelinka Sucks!!

  12. #5247
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    18,806
    Padres got Soto..
    Pelinka Sucks!!

  13. #5248
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    18,806
    I heard they didn’t want to include Carlson in the deal.. Lol! Mo is an idiot…
    Pelinka Sucks!!

  14. #5249
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    illinois
    Posts
    1,484
    From what I read it was Carlson plus like Walker, Winn, etc. For the Cardinals it was an either or situation not everyone.

    Padres gave up a lot but will get 2 years of Soto (I assume he hits FA), Tatis Jr (if healthy) and Machado. Still have four hours to see what the Cardinals will do. Would like to see another SP that is more top end but I doubt it. With this being Pujols and Yadi's last year, I was hoping to see an aggressive move. Quintana will help fill a spot but we need a short playoff series starting pitcher. Maybe get Alcantara back lol.

  15. #5250
    Join Date
    Oct 2017
    Posts
    2,208
    Soto is headed to the Padres. While I'm upset, I get it. I didn't want Walker included in any deal. When I thought it could be Carlson and some other prospects, I was all in.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •