Like us on Facebook


Follow us on Twitter





Search:

Type: Posts; User: pacofunk64

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    1,097
    Views
    126,010

    Sticky: lol that would be something, but Fields wouldn't...

    lol that would be something, but Fields wouldn't be a bad consolation prize.
  2. Sticky: News: Everyone over 30 should be considered in a trade...

    Everyone over 30 should be considered in a trade if the price is right. I hate to say it because guys like Rudy, Harrison and Theilan have done so much for the community but it's business. I...
  3. Sticky: GDT: I'm really liking that Kyle Wilson from BYU. That...

    I'm really liking that Kyle Wilson from BYU. That kid looks pretty damn good with a nice live arm. Brings a little swagger to the position as well. The problem there is he looks like he could go in...
  4. Replies
    1,097
    Views
    126,010

    Sticky: IDK man, dude is wired differently. Though, it's...

    IDK man, dude is wired differently. Though, it's still very high that he will. I'd put it at like 95% that he will declare.

    I'm telling you, I think him and Luck are wired the same in that while...
  5. Sticky: News: When your option is to play Mannion or Cousins,...

    When your option is to play Mannion or Cousins, which would you choose to tank lol.

    Cousins isn't playing good but is still playing well enough to win us games. This kind of start is an aberration...
  6. Sticky: GDT: Packers - L Lions - L Bears - L Cowboys - W...

    Packers - L
    Lions - L
    Bears - L
    Cowboys - W
    Panthers - L
    Jaguars - either way
    Bucs - L
    Bears - L
    Saints - L
    Lions - L
  7. Replies
    38
    Views
    1,871

    News: For this year or you talking next? We already...

    For this year or you talking next? We already paid most of Yannicks salary this year so that was another win for Baltimore.
  8. Sticky: GDT: As much as I would love to beat the living ****...

    As much as I would love to beat the living **** out of them, I'd rather continue or pursuit of a better draft pick. Though, I of course, will still be rooting for victory.

    And this would be so...
  9. GDT: Ok so we know with Lance we can sit him at least...

    Ok so we know with Lance we can sit him at least a year right, maybe Fields? But does that mean we just sit Kirk that final year lol, or do we just cut him. Obviously Lawrence would start day 1 I...
  10. GDT: Yep exactly, Lance is likely our most realistic...

    Yep exactly, Lance is likely our most realistic option given availability. I think Fields will go top 3, not sure we are even bad enough to do that. Maybe if Cousins mysteriously gets hurt lol, do it...
  11. GDT: We are not bad enough for Trevor...well maybe we...

    We are not bad enough for Trevor...well maybe we are lol. Jets are really bad but if I were Trevor there is no way in hell I would play for that franchise. The Vikes would need to be bad enough in...
  12. Sticky: News: lol, so did we just lose a 2nd I assume? So we...

    lol, so did we just lose a 2nd I assume? So we lost the initial trade obviously but the way this season played out it just made sense. I don't think they envisioned we would be 1-5 that's for sure....
  13. GDT: I have to call a time out and defend Cousins...

    I have to call a time out and defend Cousins here. Kirk is having a bad first 6 games with about 3 good games and 3 bad ones. Kirk is a top 10-15 QB though he is not playing like that at the moment....
  14. GDT: I read there are a few players that are not real...

    I read there are a few players that are not real happy right now. Some speculate that it could be Rudy and Harry.
  15. GDT: Well the biggest problem is Zim/Rick won't take a...

    Well the biggest problem is Zim/Rick won't take a QB knowing they need to win (unless of course they end with the distinct possibility to land Fields or Lawrence). I'd be ok taking Lance later in the...
  16. GDT: I think most of can agree that we have a probably...

    I think most of can agree that we have a probably a top 10-12 coach/GM. I also can agree that sometimes you have to take a swing to get over that hump. But one thing I do believe is that they deserve...
  17. GDT: I still have no problem with Kirk signing....

    I still have no problem with Kirk signing. Obviously in hindsight his contract has hindered us but at the time I thought it was a nice 3 year deal with not much risk. I was on the border of extending...
  18. GDT: Ezra Cleveland allowed five pressures on 43 pass...

    Ezra Cleveland allowed five pressures on 43 pass blocking snaps, including three hits and a sack. Losing to Grady Jarrett is understandable but making Allen Bailey look like an all-pro is not ideal....
  19. GDT: All they hype was on Dantzler but Gladney is a...

    All they hype was on Dantzler but Gladney is a god damn dawg! Both have had their up and downs but you see a lot of promise there.

    Don't forget Anthony Harris and even Andrew Sendejo. Sendejo...
  20. GDT: Yep that is correct. This to a point is why a...

    Yep that is correct. This to a point is why a team like the 49ers makes sense or hell even the Browns. Because the Vikes would pay $20 million of that first year. And if a trade were to happen there...
  21. GDT: I hadn't really followed up yet on that but one...

    I hadn't really followed up yet on that but one guy I follow said he was expecting Ezra to get an F considering he never played Guard and never played on the right side. He said he thought it was...
  22. GDT: We gotta be #2 right? ATL got the head to head...

    We gotta be #2 right? ATL got the head to head (haha suckers). I still don't see us being that bad but if we can be in the top 5 we can at least make a potential offer to trade up. I just can't see...
  23. GDT: OMG that was not good lol. How did Ezra do? I'm...

    OMG that was not good lol. How did Ezra do? I'm glad I got some garbage time FF points with JJ though. My FF team is winless so not a good year of football for me lol.

    But all that crap I was...
  24. GDT: I saw Kirk just threw and INT so maybe we dont...

    I saw Kirk just threw and INT so maybe we dont want that link lol
  25. GDT: So I watched the TD given up by Dantzler to Julio...

    So I watched the TD given up by Dantzler to Julio on Red Zone. It was by far his fault as he had Harrison right there for inside help and gave up the outside for Julio. Easy TD.

    Those types of...
Results 1 to 25 of 200
Page 1 of 8 1 2 3 4