Like us on Facebook


Follow us on Twitter





Search:

Type: Posts; User: CubsRule08

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.04 seconds.

  1. Replies
    368
    Views
    15,926

    Seiya later! What a shot by Suzuki

    Seiya later!

    What a shot by Suzuki
  2. Blackhawks announced tonight that they will...

    Blackhawks announced tonight that they will retire #81 for Marian Hossa sometime during the 2022-23 NHL season.

    Well deserved honor for Hossa
  3. Replies
    6,491
    Views
    451,036

    Discussion: Madrigal hit a HR against the White Sox today. ...

    Madrigal hit a HR against the White Sox today.

    Cubs officially win the trade
  4. Replies
    6,491
    Views
    451,036

    Discussion: Yay. Just in time for the Cubs to swoop in now lol

    Yay. Just in time for the Cubs to swoop in now lol
  5. Replies
    6,491
    Views
    451,036

    Discussion: Oh yeah, for sure. That site has really good...

    Oh yeah, for sure. That site has really good quality streams
  6. Replies
    6,491
    Views
    451,036

    Discussion: https://twitter.com/mlbbrucelevine/status/15077235...

    https://twitter.com/mlbbrucelevine/status/1507723503109226503?s=21&t=7M0ZKrXiKIk58JkIMEq1Uw

    Looks like Heyward is the CF
  7. Sadly, we didn’t trade de Haan. Doesn’t make...

    Sadly, we didn’t trade de Haan.

    Doesn’t make sense to me, IMO.
  8. Replies
    6,491
    Views
    451,036

    Discussion: https://nypost.com/2022/03/22/mlb-union-agree-to-t...

    https://nypost.com/2022/03/22/mlb-union-agree-to-temporary-28-man-rosters-shohei-ohtani-rule/

    Ghost runners in extras has returned for the 2022 season ONLY. It goes away after this year.

    Also,...
  9. Replies
    6,491
    Views
    451,036

    Discussion: Lmao. “We spent the 5th highest amount in all of...

    Lmao. “We spent the 5th highest amount in all of baseball this off-season!”

    Yeah, and almost 85% of it went to just 2 guys! Sad that some Cubs fan will believe this trash piece and defend them for...
  10. Yup. Carpenter to Flames for a 2024 5th rd pick

    Yup. Carpenter to Flames for a 2024 5th rd pick
  11. Deadline has passed, but still no word on any...

    Deadline has passed, but still no word on any other Hawks moves.

    If all they did was trade Hagel and Fleury, that would be pretty stupid.
  12. Replies
    6,491
    Views
    451,036

    Discussion: Yankees and Padres checked in on Contreras in...

    Yankees and Padres checked in on Contreras in trade talks via Bruce Levine
  13. 2021-22 Chicago Blackhawks Regular Season Thread

    Yup. Good move all around
  14. https://twitter.com/frank_seravalli/status/1505924...

    https://twitter.com/frank_seravalli/status/1505924742678822915?s=21

    Fleury traded to Wild
  15. https://twitter.com/darrendreger/status/1505285978...

    https://twitter.com/darrendreger/status/1505285978063351819?s=21

    Damn, what could’ve been
  16. Replies
    6,491
    Views
    451,036

    Discussion: They’re not going to go after Conforto. Might...

    They’re not going to go after Conforto.

    Might as well accept that now they’re going to go with the team as is and they’re gonna be a ****ing pukefest of a team.
  17. Replies
    6,491
    Views
    451,036

    Discussion: Yup. It’s so disgusting lol

    Yup. It’s so disgusting lol
  18. Yup. Can’t hate getting 2 1sts in return for...

    Yup. Can’t hate getting 2 1sts in return for Hagel. Sucks that they’ll likely be at the end of the draft in those years, but it’s definitely worth pulling the trigger.

    Now let’s see who’s next on...
  19. Replies
    6,491
    Views
    451,036

    Discussion: 2021-22 Cubs Off-season FA & Trade Thread

    Yup. Along with Stroman, of course.
  20. Replies
    6,491
    Views
    451,036

    Discussion: 2021-22 Cubs Off-season FA & Trade Thread

    Lmao, guess that means we don’t have to apologize to the Ricketts now!

    What a ****ing joke. Imagine trying to defend ownership not wanting to outbid signing a player of this magnitude and letting...
  21. Replies
    6,491
    Views
    451,036

    Discussion: Cardinals announced that P Jack Flaherty and P...

    Cardinals announced that P Jack Flaherty and P Alex Reyes will be sidelined through at least mid to late May due to injuries
  22. Replies
    6,491
    Views
    451,036

    Discussion: 2021-22 Cubs Off-season FA & Trade Thread

    How about you stop telling people how to be a fan and just shut the hell up?

    I can hate the owners for being cheapskates and still be a Cubs fan. I’ve been a Cubs fan for over 25 years. I will...
  23. Replies
    3,458
    Views
    301,414

    Sticky: MLB Pipeline released their Top 100 Prospects...

    MLB Pipeline released their Top 100 Prospects list this morning.

    Cubs have 2 players on it:

    15) OF Brennen Davis
    92) SS Cristian Hernandez
  24. Replies
    6,491
    Views
    451,036

    Discussion: Also, looks like Castellanos is heading to...

    Also, looks like Castellanos is heading to Philly:

    https://twitter.com/jaysonst/status/1504829860006477837?s=21
  25. Replies
    6,491
    Views
    451,036

    Discussion: **** the Ricketts. There will never be a...

    **** the Ricketts.

    There will never be a reasonable excuse for tearing down and doing a 2nd rebuild in a decade. They are not the Pirates/Reds/Marlins. They are the Chicago ****ing Cubs.

    If...
Results 1 to 25 of 200
Page 1 of 8 1 2 3 4