Like us on Facebook


Follow us on Twitter





Search:

Type: Posts; User: ChongInc.

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    284
    Views
    9,143

    Sticky: This raptors are so legit. But also doncic...

    This raptors are so legit. But also doncic already gets the superstar treatment from the refs.
  2. Replies
    284
    Views
    9,143

    Sticky: Is that what happened to him? I just know he...

    Is that what happened to him?

    I just know he has been a journeyman who <3ís trannies since he left the magic.

    His peak was sweet. Is grant hill in the HOF?
  3. Thread: Prognosis

    by ChongInc.
    Replies
    1
    Views
    25

    I for 1 actually like this. I know itís crazy,...

    I for 1 actually like this.
    I know itís crazy, but I say put money down on the leafs to win the cup this year.

    Going through this tough time now will strengthen them for the rest of their...
  4. Thread: Prognosis

    by ChongInc.
    Replies
    1
    Views
    25

    Prognosis

    Wtf...
    Whatís your prognosis of this team?

    Whatís happening, what needs to happen to cure it, and where will they end up at the end of the season.
  5. Replies
    504
    Views
    17,386

    Sticky: Discussion: Canít qualify 2 years in a row? I never knew...

    Canít qualify 2 years in a row? I never knew that but it definitely makes sense.
  6. Replies
    284
    Views
    9,143

    Sticky: Iím trying to think of a player who is more...

    Iím trying to think of a player who is more overrated and nothing comes to mind.

    Aldridge? Nah
    Cousins? Nah but could have been close with a longer career.
    Maybe Dwight Howard? He will...
  7. Replies
    504
    Views
    17,386

    Sticky: Discussion: If he has another great year it will mean some...

    If he has another great year it will mean some big offers next season too.
  8. Replies
    670
    Views
    44,885

    They lost a pick too I believe.

    They lost a pick too I believe.
  9. Replies
    670
    Views
    44,885

    I agree it was time to cut bait. Heís a guy I...

    I agree it was time to cut bait. Heís a guy I could totally see having a break out one day though because his main problem has always been injuries. If he found a way to stay healthy it would...
  10. Replies
    82
    Views
    5,695

    Sticky: Tell me which point is indefensible? (Were you...

    Tell me which point is indefensible? (Were you trying to be punny lol?)

    A) his conditioning was poor
    B) poor conditioning will effect your defence.
  11. Replies
    504
    Views
    17,386

    Sticky: Discussion: He did fine for a bandaid solution. Iím not...

    He did fine for a bandaid solution.

    Iím not going to comb through all of the FA signings that year for you.
    However, all of those 3 players were getting paid market value from Being signed in...
  12. Replies
    670
    Views
    44,885

    Hey sorry I didnít see this until now. I...

    Hey sorry I didnít see this until now.

    I think travisí bat played anywhere on the field when he was healthy. He doesnít have great range and you have to limit his dives and quick twitch...
  13. Replies
    82
    Views
    5,695

    Sticky: Is that whatís going on there?

    Is that whatís going on there?
  14. Replies
    82
    Views
    5,695

    Sticky: Please tell me another NBA player that sucks on...

    Please tell me another NBA player that sucks on defence, yet always needs to lye on the court to catch his breath when he gets off the floor.
    Iíve only seen Lebron do that when heís cramping.
    ...
  15. Replies
    35
    Views
    812

    Yeah Iíd like to see him get at least 10...

    Yeah Iíd like to see him get at least 10 minutes/game. I think he is a good piece off the bench. Helps spread the floor for the bench mob and TD seems to look for Thomas because heís good for an...
  16. Replies
    202
    Views
    13,498

    Hey bleu, With all the weight you put on each...

    Hey bleu,

    With all the weight you put on each matchup between teams - what is your take on the browns beating up the Steelers.

    Because you believed the Steelers would take our playoff spot...
  17. Replies
    284
    Views
    9,143

    Sticky: Shhhh! Tg dropping knowledge lol.

    Shhhh! Tg dropping knowledge lol.
  18. Replies
    82
    Views
    5,695

    Sticky: Lol excuse? Sorry do you actually think Iím...

    Lol excuse?
    Sorry do you actually think Iím derozan?

    Iím not; and I donít need to make excuses for derozanís bad defence. Simply stating my opinion on one reason why it was so bad.

    What...
  19. Replies
    504
    Views
    17,386

    Sticky: Discussion: Those leafs and blue jays GMís weíre trying to...

    Those leafs and blue jays GMís weíre trying to build winning on field products. Thatís the difference imo.

    Jays fo was trying to lose and they did a great job at it lol.

    Youíre right...
  20. Sticky: I guess you guys like to keep this place...

    I guess you guys like to keep this place organized because my thread got deleted.

    Jays fan wondering what you would want from us in trade for ender. He had a rough year and you have some beauty...
  21. Replies
    284
    Views
    9,143

    Sticky: Thatís what she said.

    Thatís what she said.
  22. Replies
    504
    Views
    17,386

    Sticky: Discussion: Yes I believe they could have used that money on...

    Yes I believe they could have used that money on a player who could still be contributing now instead of old relievers. Or they could have picked them up in FA and not needed to patch those holes...
  23. Replies
    284
    Views
    9,143

    Sticky: Yeah thatís what this team is missing /s

    Yeah thatís what this team is missing /s
  24. Replies
    504
    Views
    17,386

    Sticky: Discussion: Pretty sure we all called MP out for this. I...

    Pretty sure we all called MP out for this. I donít remember anyone defending him on that rant.
  25. Replies
    504
    Views
    17,386

    Sticky: Discussion: Yeah definitely not getting defensive despite...

    Yeah definitely not getting defensive despite your attempts.

    Dude asked if they get points for clearing all the salary on the team. Imo, no. The points come from building a winner.
Results 1 to 25 of 200
Page 1 of 8 1 2 3 4