Like us on Facebook


Follow us on Twitter





Search:

Type: Posts; User: chibberaider

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    2,189
    Views
    111,831

    Here's the "All 22" on Carr's give up on 4th...

    Here's the "All 22" on Carr's give up on 4th down.


    https://www.youtube.com/watch?v=JGcUwagK1x0&feature=youtu.be
  2. Replies
    492
    Views
    30,796

    Sticky: I've been watching some tape on this guy. Quick...

    I've been watching some tape on this guy. Quick release. Throws into some tight windows. Not afraid to run, with decent wheels. If Mayock picks this guy, I'll be on board.
  3. Sooooo is this the big change Gru was talking...

    Sooooo is this the big change Gru was talking about? Decimate the defensive unit even more (and add to the offense)? Lol Not that those guys were great, but I hope hes got something in mind!
  4. Replies
    2,189
    Views
    111,831

    Amen. I think there is something to the notion...

    Amen.

    I think there is something to the notion that Carr is all about his own stats, team be damned.
  5. Replies
    2,189
    Views
    111,831

    Some of us praised him for playing a decent game,...

    Some of us praised him for playing a decent game, hoping maybe he'd turned a corner. But no. People who don't like Carr are no more fixated than the ones who get upset with every negative word about...
  6. Replies
    492
    Views
    30,796

    Sticky: :drool::drool::drool: ...

    :drool::drool::drool:


    https://www.youtube.com/watch?v=o7i71M7B68s
  7. Replies
    2,189
    Views
    111,831

    Naw man. Thats just Carr nuthugger excuse #76036...

    Naw man. Thats just Carr nuthugger excuse #76036 Here's the vid. Watch the CK on the Black Hole Banner. My fat *** could've run that in.

    1203847041446764544
  8. Replies
    2,189
    Views
    111,831

    Lmao I just noticed in the above pic, the...

    Lmao I just noticed in the above pic, the cameraman standing under #42, is saying RIGHT THERE!!!!
  9. Replies
    2,189
    Views
    111,831

    Got em wasted didn't you??? Lol ...

    Got em wasted didn't you??? Lol

    https://s4.gifyu.com/images/32320e0b82567239b.jpg
  10. Replies
    2,189
    Views
    111,831

    Zero points in a half is anything but efficient....

    Zero points in a half is anything but efficient. 3 points in a game and 6 in garbage time (last week) has no resemblance to efficiency either. Carr is delusional. Padding stats in garbage time does...
  11. GDT: And meanwhile in Donkland, their rookie QB behind...

    And meanwhile in Donkland, their rookie QB behind a CRAP O-line put up 300+ and 3 TDs to spank the Texans in his first ever away start. Sigh...
  12. GDT: Bingo. This defense is down to rookies, 2nd year...

    Bingo. This defense is down to rookies, 2nd year guys and back-ups. Sometimes excuses can be made within reason. After a year or two, those excuses will expire, but this year I think they are valid....
  13. Replies
    2,189
    Views
    111,831

    I'm sure he believes he was "very efficient" just...

    I'm sure he believes he was "very efficient" just like last week.
  14. Replies
    2,189
    Views
    111,831

    :love:

    :love:
  15. GDT: I don't do big games, cold games, or games at...

    I don't do big games, cold games, or games at Arrowhead. No hurry up offenses, no 2 minute drills, no extra effort on 4th and game. If the play doesn't go as planned, the ball goes in the dirt....
  16. Replies
    2,189
    Views
    111,831

    I beg to differ. There's been several vs the...

    I beg to differ. There's been several vs the Chiefs where our QB laid down and died while everyone else played a decent game. Many of those losses at Arrowhead fall squarely on DC IMO.
  17. GDT: Lol damm right. I gave up Facebook awhile...

    Lol damm right. I gave up Facebook awhile back...and don't miss it! :)
  18. Replies
    2,189
    Views
    111,831

    Uh oh. Trent Brown is out. Brandon Parker will...

    Uh oh. Trent Brown is out. Brandon Parker will replace him. Stay warm Kizer. :)
  19. GDT: Hmm... I don't get it. Carr & Gruden are Sonny &...

    Hmm... I don't get it. Carr & Gruden are Sonny & Cher, and are making Reid eat veggies?
  20. Replies
    2,189
    Views
    111,831

    I see DeShone Kiser has been promoted to #2.

    I see DeShone Kiser has been promoted to #2.
  21. Replies
    492
    Views
    30,796

    Sticky: Agreed. I like Ruggs. That's one thing Al had...

    Agreed. I like Ruggs. That's one thing Al had right... speed kills. We haven't had speed in a long while.
  22. Replies
    492
    Views
    30,796

    Sticky: Thankfully, we seem to have a competent GM, who...

    Thankfully, we seem to have a competent GM, who might see a gem or two at QB in this draft, even if you don't. Keep in mind, with the exception of the Patriots, every AFC playoff bound team has a...
  23. Replies
    492
    Views
    30,796

    Sticky: You can quit with the lack of defense as an...

    You can quit with the lack of defense as an excuse for Carr. The two are not the least bit related. Not talking wins and losses. Talking about the QB position and what CARR does with the...
  24. Replies
    2,189
    Views
    111,831

    The All-22 would be great to have, but I won't...

    The All-22 would be great to have, but I won't give them my money either! :) All I can go by is what I've seen live every year in Arrowhead (except this last one) when I can see the entire field....
  25. GDT: The way the Titans have been playing (and the way...

    The way the Titans have been playing (and the way we've been playing), I'm afraid we're gonna get spanked again. Their D is jacked lately.

    In fact, the way we've been playing, I think it will be a...
Results 1 to 25 of 200
Page 1 of 8 1 2 3 4