Like us on Facebook


Follow us on Twitter





Search:

Type: Posts; User: chibberaider

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    230
    Views
    38,184

    Discussion: I was saddened to hear about Von Miller. Not just...

    I was saddened to hear about Von Miller. Not just a great player but a class act. I hope for a speedy recovery... the game is better with the great ones.

    Nonetheless good luck vs. the Titans...
  2. Replies
    6,335
    Views
    361,874

    I see you chose to omit 2 blowouts where Carr...

    I see you chose to omit 2 blowouts where Carr didnít do jack. Letís do the last 6 games, as we were 6-4, and squarely in the playoff hunt.

    11/24/19 Raiders vs Jets 3-34 Loss
    A field goal in the...
  3. Replies
    6,335
    Views
    361,874

    Talents: Born into football knowledge....

    Talents:
    Born into football knowledge.
    Exceptional arm.
    Very good athlete.

    Weaknesses:
    Scared to death of contact. Hence;
    Poor under pressure, real or imagined;
    Doesn't give plays...
  4. Replies
    6,335
    Views
    361,874

    Must you ruin EVERYTHING??? LMAO Something very...

    Must you ruin EVERYTHING??? LMAO Something very satisfying about a man-bun guy with a Dior bag getting his just comeuppance. Sigh....
  5. Replies
    6,335
    Views
    361,874

    Haha nothing in the world wrong with your way of...

    Haha nothing in the world wrong with your way of thinking Wolfe! But if I were Derek, I don't think I'd challenge big LK to a cage fight... :speechless:
    ...
  6. Replies
    6,335
    Views
    361,874

    And I've just bout had it with this damn Lincoln...

    And I've just bout had it with this damn Lincoln Kennedy and his truth bombs... The NERVE of this guy. :)

    Kennedy To Carr: ďIf Youíre Tired Of Being Disrespected, Play BetterĒ
    As Lincoln Kennedy...
  7. Replies
    6,335
    Views
    361,874

    Yeah I don't think those twins have ever been...

    Yeah I don't think those twins have ever been used much. If that burner account was him, it is rather significant being he trashed Mariotta, Gruden and his "terrible" teammates. But yeah, winning...
  8. Replies
    6,335
    Views
    361,874

    Lmao maybe it was him, maybe it wasn't, funny...

    Lmao maybe it was him, maybe it wasn't, funny either way.

    Someone might have just stumbled upon Derek Carrís burner account
    ...
  9. Replies
    6,335
    Views
    361,874

    14 hours ago Josh Dubow @JoshDubowAP Derek...

    14 hours ago
    Josh Dubow

    @JoshDubowAP
    Derek Carr points to red zone scoring as one of biggest problem for #Raiders offense. Among 50 QBs with 10+ starts the past 5 seasons, Carr ranks 40th in...
  10. Replies
    6,335
    Views
    361,874

    6-4, in the playoff hunt. Then cold weather...

    6-4, in the playoff hunt. Then cold weather appears. Averages 15 ppg the last 6 games, against some garbage opponents. Goes into rabid checkdown mode. Sucks ***** when it counts as per his usual MO....
  11. Replies
    6,335
    Views
    361,874

    There never was any excuse for the way he plays...

    There never was any excuse for the way he plays in big games or in Arrowhead. Mariotta - starter by game 6.
  12. Replies
    6,335
    Views
    361,874

    The data shows that the defense indeed sucks, but...

    The data shows that the defense indeed sucks, but stepped up more than the offense did against good teams. Something many of us recognized, stats or no stats.

    Given the disparity in cap...
  13. Replies
    6,335
    Views
    361,874

    The weak link... 1259288318950305794

    The weak link...

    1259288318950305794
  14. Replies
    6,335
    Views
    361,874

    The Raiders were about middle of the pack in...

    The Raiders were about middle of the pack in running RPOs. Not as many as Eagles and Chiefs, but not as few as the Pats or Niners.
  15. Replies
    6,335
    Views
    361,874

    Lol both of em.

    Lol both of em.
  16. Replies
    6,335
    Views
    361,874

    He can run and is actually quick for a QB. But...

    He can run and is actually quick for a QB. But when you run, you get hit. That's why he won't do it.
  17. Replies
    6,335
    Views
    361,874

    1263182149148045312 So despite the massive...

    1263182149148045312

    So despite the massive spending on offense and paltry money on defense, both units have consistently delivered similar results in scoring/points allowed. Just don't dare place...
  18. Replies
    6,335
    Views
    361,874

    He CAN run... just doesn't WANT to. Lol ...

    He CAN run... just doesn't WANT to. Lol

    Raiders QB Derek Carr named worst 'RPO passer' in NFL during 2019 season
    ...
  19. Replies
    6,335
    Views
    361,874

    Since they are apparently allowing you to be...

    Since they are apparently allowing you to be personal... now it's my turn. The way you talk tough to people, and then appeal to the mods when somebody says something you don't like, speaks volumes...
  20. Replies
    6,335
    Views
    361,874

    Air yards to the sticks.... Carr -2.3. Only...

    Air yards to the sticks.... Carr -2.3.

    Only two QB's in the NFL were worse. Another reason for the plethora of 3-and-outs.

    And I will add, Josh Jacobs improved our 3rd down percentages last...
  21. Replies
    6,335
    Views
    361,874

    Lol as I'm going through stats... Carr's...

    Lol as I'm going through stats... Carr's aggressiveness .... a soft and cuddly 11.7%.

    Only one QB was a bigger pansy last year. Lmao

    He scares no one. I know WTF I'm watching.
  22. Replies
    6,335
    Views
    361,874

    Carr's average air yards thrown in 2019 was 4.9....

    Carr's average air yards thrown in 2019 was 4.9. One of the league's worst.

    Sure he'll do well against the blitz, because he dumps it off quickly anyway, blitz or no blitz. It plays right into...
  23. Replies
    6,335
    Views
    361,874

    Lmao why do you get so upset? Nothing I've said...

    Lmao why do you get so upset? Nothing I've said is false. Aside from one year, Derek simply isn't very good. That's why they got Mariota and gave him every incentive to compete. Seems to me, Gruden...
  24. Replies
    6,335
    Views
    361,874

    Hm. I'm talking about Derek Carr on a Derek Carr...

    Hm. I'm talking about Derek Carr on a Derek Carr thread. You want to talk about me. You can't seem to understand very basic concepts can you?

    Everyone else can see, Derek Carr = 4th tier QB
    ...
  25. Replies
    6,335
    Views
    361,874

    Sooo... Carr can throw the ball short. Nice work!...

    Sooo... Carr can throw the ball short. Nice work! :hi5:
Results 1 to 25 of 200
Page 1 of 8 1 2 3 4