Like us on Facebook


Follow us on Twitter





Search:

Type: Posts; User: QQQ

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.07 seconds.

  1. Replies
    986
    Views
    42,462

    Sticky: Discussion: https://twitter.com/sharpfootball/status/155645326...

    https://twitter.com/sharpfootball/status/1556453264304050176?s=21&t=KjthZrxVhgfS4WJzndhsYw

    Hereís the Jordan Davis video for everybody that hasnít seen it. Thereís been nothing but good reports on...
  2. Replies
    986
    Views
    42,462

    Sticky: Discussion: Yeah I saw that Jordan Davis video. Lmao.. Bro.....

    Yeah I saw that Jordan Davis video. Lmao.. Bro.. Iím trying so hard not to get my hopes up too high on him, but he looks VERY GOOD so farÖ

    Yeah hurts has been bad. Today I guess he had a very good...
  3. Replies
    1,364
    Views
    37,682

    Discussion: Sounds like Jason Huntley is having a very good...

    Sounds like Jason Huntley is having a very good practice
  4. Replies
    1,364
    Views
    37,682

    Discussion: Yeah I mentioned that earlier. And the...

    Yeah I mentioned that earlier. And the interesting thing is today he took 2nd team and 3rd team reps. Looks like they really want to see more of him to see what he can do. They might have a similar...
  5. Replies
    1,364
    Views
    37,682

    Discussion: https://twitter.com/jake_friei/status/155642953271...

    https://twitter.com/jake_friei/status/1556429532718063619?s=21&t=KjthZrxVhgfS4WJzndhsYw

    I would **** myself trying to block Jordan Davis
  6. Replies
    1,364
    Views
    37,682

    Discussion: Yeah for sure. Heís been hitting a ton of slant...

    Yeah for sure. Heís been hitting a ton of slant routes to AJ brown all summer. Speaking of AJ brown, sounds like nobody has been able to contain him, even Darius slay. Those two have battled for weeks
  7. Replies
    1,364
    Views
    37,682

    Discussion: I think the eagles have already made up their...

    I think the eagles have already made up their mind that they want one of the QBs in the 2023 draft. I really think the saints trade means they are looking into it. I think this season the eagles are...
  8. Replies
    1,364
    Views
    37,682

    Discussion: https://www.nbcsports.com/philadelphia/eagles/eagl...

    https://www.nbcsports.com/philadelphia/eagles/eagles-training-camp-2022-how-qb-reid-sinnett-impressing-his-coaches

    Sounds like Reid sinnett has outplayed him so far. Yeah if I was another team Iíd...
  9. Replies
    1,364
    Views
    37,682

    Discussion: He does tend to jump routes a lot. The cowboys...

    He does tend to jump routes a lot. The cowboys might be running a lot of double moves against him to prepare him for this season. Defensive coaches are gonna watch his tape and see what he struggled...
  10. Replies
    1,364
    Views
    37,682

    Discussion: It makes sense because if you get better as a QB,...

    It makes sense because if you get better as a QB, but your defense gets a lot better, youíre still gonna have a hard time. Not saying thatís the case, but it could be. Regardless, imma wait to hold...
  11. Replies
    89
    Views
    3,682

    Sticky: Discussion: Heís lucky heís even in the nfl to be honest, so...

    Heís lucky heís even in the nfl to be honest, so he should be grateful for what he has.
  12. Replies
    89
    Views
    3,682

    Sticky: Discussion: Kenny ďtiny dickĒ Pickett. Iím curious to see how...

    Kenny ďtiny dickĒ Pickett. Iím curious to see how he does.
  13. Replies
    4,337
    Views
    137,285

    Yikes.. thatís horrible

    Yikes.. thatís horrible
  14. Replies
    1,364
    Views
    37,682

    Discussion: Iíve heard the reports that he hasnít looked...

    Iíve heard the reports that he hasnít looked good, which is concerning, but at the same time Iím starting to think the eagles defense might be really ****in good this year. When you are going up...
  15. Replies
    1,364
    Views
    37,682

    Discussion: Iíll tell you something thatíll probably get you...

    Iíll tell you something thatíll probably get you to like him even more. The eagles wanted to sign Markquese Bell as an UDFA. They offered him more money than the cowboys did but he wanted to go to...
  16. Replies
    1,364
    Views
    37,682

    Discussion: Another thing is supposedly Carson strong has...

    Another thing is supposedly Carson strong has looked meh all training camp. Hasnít wowed anybody but hasnít really done anything wrong either. Sounds like he hasnít aired it out much which is weird...
  17. Replies
    1,364
    Views
    37,682

    Discussion: Also, everything Iím reading makes it sound like...

    Also, everything Iím reading makes it sound like Jordan Davis is killing it, he might actually be the most impressive defensive player right so far outside of BG. Today in practice he supposedly...
  18. Replies
    1,364
    Views
    37,682

    Discussion: See man, heís got talent! My only issue is heís...

    See man, heís got talent! My only issue is heís so short, but man heís super shifty and super fast. If you can run crisp routes and youíre very fast, you can get by at his height like Wes welker,...
  19. Thread: Training Camp 2022

    by QQQ
    Replies
    50
    Views
    1,188

    Ah ok. Man so many random things going around...

    Ah ok.

    Man so many random things going around that I donít know what to believe..lol first I hear supposedly the owner was trying to pay the coach to lose games on purpose, then I hear they were...
  20. That is weird. I just donít understand why an...

    That is weird. I just donít understand why an owner would want to lose that bad when he doesnít have a high draft pick
  21. Replies
    1,364
    Views
    37,682

    Discussion: Depends on your definition of light years. But...

    Depends on your definition of light years. But yes, dak is clearly the best QB in the nfc East right now.
  22. Lol, it makes no sense to think that the dolphins...

    Lol, it makes no sense to think that the dolphins were tanking because they didnít even own their 1st round pick this year. The eagles did. Also if they were tanking, why would they go off and win 7...
  23. Thread: Training Camp 2022

    by QQQ
    Replies
    50
    Views
    1,188

    Training Camp 2022

    What happened? I saw they are forfeiting a 1st and 3rd round pick? Wow.. I wonder if they got caught cheating somehow. Remember, this team started the year losing like 7 or 8 straight games and then...
  24. Replies
    1,364
    Views
    37,682

    Discussion: I mean, itís kinda hard to bet against that duo...

    I mean, itís kinda hard to bet against that duo given the current state of the nfc East. That being said, I think that says less about ceedee lamb and more about Dak prescott and the lack of quality...
  25. Thread: Training Camp 2022

    by QQQ
    Replies
    50
    Views
    1,188

    https://www.phillyvoice.com/eagles-training-camp-n...

    https://www.phillyvoice.com/eagles-training-camp-news-quez-watkins-says-hes-fastest-player-nfl-practice-nick-sirianni-91-yard-catch/

    Quez Watkins, fastest player in the NFL?

    And as Iím writing...
Results 1 to 25 of 200
Page 1 of 8 1 2 3 4