Like us on Facebook


Follow us on Twitter





Search:

Type: Posts; User: La_bibbers

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.03 seconds.

  1. Replies
    315
    Views
    13,818

    Trading up decreases your margin of error. And...

    Trading up decreases your margin of error. And that's not true that it only hurts if you miss on the prospect. I'd argue it's only a win to trade up if the player you take is substantially better...
  2. Replies
    72
    Views
    2,482

    I would add to this by saying I've always enjoyed...

    I would add to this by saying I've always enjoyed Leno's interviews. I don't remember anything off-hand, but he comes across like a really cool dude to me. Didn't ever get any vibes that he was an...
  3. Replies
    315
    Views
    13,818

    Yeah, the Fields pick bought them a couple...

    Yeah, the Fields pick bought them a couple seasons for sure. Assuming next year isn't a 1-16 season, or something, they're here through 2022, then re-evaluate. I think this team is still probably in...
  4. Replies
    4,362
    Views
    252,800

    Sticky: Yeah, hard pass on Kerryon. We don't really have...

    Yeah, hard pass on Kerryon. We don't really have a spot for him, and I think he's kinda toast. Just another reason not to draft RB earlier than day 3. Positional value aside, the shelf life is...
  5. Replies
    315
    Views
    13,818

    I would say it didn't change anything for me. I...

    I would say it didn't change anything for me. I think we all knew that if a situation like this presented itself, that Pace would jump at the bits to make it happen. No one has ever accused him of...
  6. Replies
    4,362
    Views
    252,800

    Sticky: No roster is perfect, but again, not sure how...

    No roster is perfect, but again, not sure how much I can really feel bad for him in that regard. He's had one of the best O-lines in the league for years, including arguably the best LT in the game,...
  7. Replies
    315
    Views
    13,818

    I am suitably chastened. To Kozy's point, I'm a...

    I am suitably chastened. To Kozy's point, I'm a bit of a nitpick connoisseur, and after further introspection, it's not an inaccurate observation.
  8. Replies
    315
    Views
    13,818

    I think there's much more to Brady's greatness...

    I think there's much more to Brady's greatness than "making the easy play." :shrug: You sort of elaborated on it in your post. Idk, maybe just the phrasing of the post made it seem overly simplistic.
  9. Replies
    315
    Views
    13,818

    It's so not lol

    It's so not lol
  10. Replies
    315
    Views
    13,818

    Yep. Didn't think there was a chance in hell. I...

    Yep. Didn't think there was a chance in hell. I was as apathetic about the Bears as anything. I wasn't even thinking about football season, nor did I care. In one fell swoop, I'm completely obsessed...
  11. Replies
    315
    Views
    13,818

    https://www.youtube.com/watch?v=Uv8O8TF57Cg ...

    https://www.youtube.com/watch?v=Uv8O8TF57Cg

    Brett Kollman and his podcast co-host (a Bears fan) had a pretty great day 1 reaction to Justin Fields pick during their draft livestream. Skip to...
  12. Replies
    4,362
    Views
    252,800

    Sticky: https://pbs.twimg.com/media/E0pzwAsXIAsdStW?format...

    https://pbs.twimg.com/media/E0pzwAsXIAsdStW?format=jpg&name=900x900

    https://twitter.com/Schultz_Report/status/1390050706477010945

    Take it for what it's worth.
  13. Replies
    4,362
    Views
    252,800

    Sticky: I actually think this part of it is overblown....

    I actually think this part of it is overblown. Rodgers has had one of the best O-lines in the league the last 10 seasons and a top 5 receiver in the game. If you're a top QB getting paid top QB...
  14. Replies
    315
    Views
    13,818

    https://twitter.com/AlbertBreer/status/13899518970...

    https://twitter.com/AlbertBreer/status/1389951897025581058

    I've come around to the idea of redshirting or sitting Fields for as long as possible, just cause it's dawning on me how bad his...
  15. Replies
    315
    Views
    13,818

    I think the Patriots would've loved to take...

    I think the Patriots would've loved to take Fields, but were fine with Mac Jones all along. They still got him at least.

    The Vikings also had a good draft anyway, but it's cool to know we screwed...
  16. Replies
    4,362
    Views
    252,800

    Sticky: Yeah, I'm pretty optimistic on Mooney.

    Yeah, I'm pretty optimistic on Mooney.
  17. Replies
    4,362
    Views
    252,800

    Sticky: I don't hate him. He plays almost exclusively on...

    I don't hate him. He plays almost exclusively on the outside, so I actually think the Gabriel comp is good for him. I still think he's rather underwhelming for where this team is in the Pace/Nagy...
  18. Replies
    4,362
    Views
    252,800

    Sticky: It just feels like not a single area of the...

    It just feels like not a single area of the offense is above average right now. They're okay everywhere. Idk if Rodgers does leave, the Bears could win the division on 8 or 9 wins, but I mean, it's...
  19. Replies
    315
    Views
    13,818

    It's definitely true, been reported nationally by...

    It's definitely true, been reported nationally by a bunch of reputable sources. Pretty stupid of MIN to think Fields was gonna just fall into their laps uncontested. Gotta trade up for your QB if you...
  20. Replies
    4,362
    Views
    252,800

    Sticky: Yeah, you're right, playmakers is the wrong word....

    Yeah, you're right, playmakers is the wrong word. Just not enough high end talent. Idk I'm just being pissy.

    Save us, Fields.
  21. Replies
    4,362
    Views
    252,800

    Sticky: That might be fine if we had a great QB, which,...

    That might be fine if we had a great QB, which, hopefully Fields will be, but right now we don't know for sure. Idk, we just have way too many questionmarks for my liking and too few playmakers.
  22. Replies
    4,362
    Views
    252,800

    Sticky: Idk, sucked might be strong. He was decent in...

    Idk, sucked might be strong. He was decent in 2018, but "impactful" is not a word I'd use. Idk, I'd just like to see a real difference-maker added.

    I love the Fields trade/pick in the long run,...
  23. Replies
    4,362
    Views
    252,800

    Sticky: Gabriel sucked so that means **** all. Anyway,...

    Gabriel sucked so that means **** all.

    Anyway, it's pretty glaring how untalented this offense still is.
  24. Replies
    4,362
    Views
    252,800

    Sticky: Idk it's a lot of guys, but it's much more...

    Idk it's a lot of guys, but it's much more quantity than quality. Mooney and A-Rob are the only ones I feel confident about being able to do anything. Ridley I don't even know cause he's hardly...
  25. Replies
    315
    Views
    13,818

    Yea, think I went with Cam as a comp cause I hate...

    Yea, think I went with Cam as a comp cause I hate the tendency we have to compare players who have never taken an NFL snap to the best players in the game, but idk. There's not really ever a perfect...
Results 1 to 25 of 200
Page 1 of 8 1 2 3 4