Like us on Facebook


Follow us on Twitter





Search:

Type: Posts; User: McAllen Tx

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Sticky: I'm talking about the respect they get from...

    I'm talking about the respect they get from newcomers and I believe him and AD will have that special bond where KCP can get onto him.



    Maybe him but I'm leaning towards KCP. There's Lakers...
  2. Sticky: Maves the best....

    Maves the best....
  3. Sticky: They certainly got the talent but do they have...

    They certainly got the talent but do they have the fight? Last seasons emberrassment seems to have lit a fire under their arses.

    Believe in conspiracies? Just something that I think about...
  4. Thread: After 15

    by McAllen Tx
    Replies
    15
    Views
    376

    Good write up.... As for bolded, when you 1st...

    Good write up....

    As for bolded, when you 1st posted it I kinda fully agreed but now not so much. He gambled on himself and I'm really starting to think he's gonna lose that bet. He's a top notch...
  5. LOL Caruso trying to 1 hand slam a putback...

    LOL Caruso trying to 1 hand slam a putback between 2 Bulls players. You go boy....
  6. I think you guys expect too much from a minimum...

    I think you guys expect too much from a minimum salaried player. In 240 less minutes played then Schroder, they have the exact same # of 3 pointers made.
  7. Nice game? KCP came into the game shooting 54%...

    Nice game? KCP came into the game shooting 54% from 3. Him and Caruso are having helluva seasons.
  8. This was kinda sorta a big game, does anyone know...

    This was kinda sorta a big game, does anyone know why Schroder missed it?

    We play the 6-8 Bulls next, I'm sure he'll show up to that one.
  9. KCP, our 3rd best player putting in that work.

    KCP, our 3rd best player putting in that work.
  10. Why isn't Schroder playing?

    Why isn't Schroder playing?
  11. IMO he's at best a $12-14 million per year player.

    IMO he's at best a $12-14 million per year player.
  12. Thread: After 15

    by McAllen Tx
    Replies
    15
    Views
    376

    Simmons has a really good relationship with LBJ,...

    Simmons has a really good relationship with LBJ, that counts for alot. As long as Booker doesn't sign an extension he will become an UFA in 2024, Phoenix wouldn't be able to do anything about it.
  13. Thread: After 15

    by McAllen Tx
    Replies
    15
    Views
    376

    Kuzma is taking 4.8 threes per game and hitting...

    Kuzma is taking 4.8 threes per game and hitting them at a .403 clip, you think that is inconsistent?

    Can you please tell me how is Schroder "way better" then Williams? What criteria are you using...
  14. Come out swinging only when we lose? First of all...

    Come out swinging only when we lose? First of all I don't see myself swinging and secondly I said my piece on Schroder before yesterdays game. And my problem isn't Schroders game, he does bring...
  15. Should be noted, Schroders 2 biggest scoring...

    Should be noted, Schroders 2 biggest scoring nights have come in losses. Trade deadline is March 25th, IMO Pelinka needs to give him a final offer and a deadline date to accept. Something like March...
  16. Thread: After 15

    by McAllen Tx
    Replies
    15
    Views
    376

    Superstar leaders are a dying breed. IMO when LBJ...

    Superstar leaders are a dying breed. IMO when LBJ retires teams with the most talent will take over. I think we'll be alright. If LBJ does indeed retire after the 22/23 season and neither Beal, Jokic...
  17. Thread: After 15

    by McAllen Tx
    Replies
    15
    Views
    376

    After 15

    Here's my view on each player so far....

    LBJ - As a Laker first time (to me) that he hasn't been stat padding. At the end of the day though his stats are still MVP worthy. Amazing... Excluding AD...
  18. Sticky: I really think that after LBJ retires, KCP is...

    I really think that after LBJ retires, KCP is gonna become a Derek Fisher type leader for the Lakers. Earned and deserved....
  19. Not to be contradicting but no need to make any...

    Not to be contradicting but no need to make any kind of statement to Warriors, no one on the planet (including Warriors players) think the Warriors are in the same class as the Lakers.
  20. Sticky: I'm the one that mentioned a Shroder for Rubio...

    I'm the one that mentioned a Shroder for Rubio trade, and that was before the season started. Now that I've seen Shroder play I'm even more on the the trade Shroder mindset. Minny would have to add...
  21. If you had to pick only 1 who would it be, THT or...

    If you had to pick only 1 who would it be, THT or DS?
  22. Good question... I'd take THT Shroder had a...

    Good question... I'd take THT

    Shroder had a great first 5-6 games but has come down the last 5. IMO he's in a great spot right now cause he good enough to be the 3rd wheel on a LBJ/AD led team. I...
  23. Just stay healthy. The only negative about being...

    Just stay healthy. The only negative about being soo much better then the rest is that the regular season gets boring.
  24. Replies
    650
    Views
    66,161

    Sticky: Why did the Memphis game thread get closed down?...

    Why did the Memphis game thread get closed down? Typical WS....

    Anyways in response to Irons last post to me....

    Who is this buddy of mine that I come in here and defend daily? It's been a long...
  25. Replies
    68
    Views
    2,115

    If you want to talk to Lavar that's up to you, I...

    If you want to talk to Lavar that's up to you, I don't see him as the problem. He's just desperately trying to cover up past (wrong) assertions. Oh well let Lavar be Lavar. If no one responds to his...
Results 1 to 25 of 200
Page 1 of 8 1 2 3 4