Like us on Facebook


Follow us on Twitter





Search:

Type: Posts; User: xxplayerxx23

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.05 seconds; generated 38 minute(s) ago.

  1. Replies
    14,240
    Views
    508,583

    Sticky: Kelly oubre is an average basketball player. Is...

    Kelly oubre is an average basketball player. Is he even a top 15 SF? Come on now lol
  2. Replies
    14,240
    Views
    508,583

    Sticky: Lol get a grip. If you think Obi toppin +19 and...

    Lol get a grip. If you think Obi toppin +19 and 21 are getting you anybody better than Collin sexton I have a bridge to sell you. Dm me for more info
  3. Replies
    14,240
    Views
    508,583

    Sticky: Certainly not Kelly oubre lmao

    Certainly not Kelly oubre lmao
  4. Replies
    14,240
    Views
    508,583

    Sticky: Oh please lol 2 late firsts and Obi toppin cannot...

    Oh please lol 2 late firsts and Obi toppin cannot get you anything. Toppin has very little value
  5. Replies
    14,240
    Views
    508,583

    Sticky: Whatís a bunch of assets in your mind ? Stop...

    Whatís a bunch of assets in your mind ?
    Stop with the oubre talk Iím not trying to be sick man lol
  6. Replies
    14,240
    Views
    508,583

    Sticky: Sextons a beast. Him alone is an improvement....

    Sextons a beast. Him alone is an improvement. Oubre isnít heís a bad fit too. He canít shoot. We need shooting desperately. The 4 seed was a fluke you need to add more than just sexton to win. Ideal...
  7. Replies
    14,240
    Views
    508,583

    Sticky: 4/72 should do it Oubre doesnít help and is a...

    4/72 should do it
    Oubre doesnít help and is a horrible fit. Whatís gonna help us build a champ? Outside of signing Leonard and making a move for Beal or something of that nature
  8. Replies
    14,240
    Views
    508,583

    Sticky: Heís not worth 25 million lol 1 year or not. No...

    Heís not worth 25 million lol 1 year or not. No thanks. Oubre also doesnít ďhelp you win much either ďPowell sure heís a beast. Barton nah, to injury prone. Pass on him. I donít think weíll go powell...
  9. Replies
    14,240
    Views
    508,583

    Sticky: That makes 0 sense whatsoever Jesus Christ lmao...

    That makes 0 sense whatsoever Jesus Christ lmao how did they ďplay ď the Knicks lmao
  10. Replies
    14,240
    Views
    508,583

    Sticky: 25 million to oubre would make me puke

    25 million to oubre would make me puke
  11. Replies
    14,240
    Views
    508,583

    Sticky: If Leonard and sexton comes Beal could be that...

    If Leonard and sexton comes Beal could be that final pieces
  12. Replies
    14,240
    Views
    508,583

    Sticky: I still think it would be a mistake. Iíd give all...

    I still think it would be a mistake. Iíd give all the picks we have +IQ + Obi + Knox (salary) for dame


    Dame-Luca
    Rj
    Leonard
    Randle
    Mitch
    Like that a lot better. If they wonít take...
  13. Replies
    14,240
    Views
    508,583

    Sticky: I mean sexton when he was the main guard put up...

    I mean sexton when he was the main guard put up 20/6. Thatís plenty good enough on a team here with other playmakers
  14. Replies
    14,240
    Views
    508,583

    Sticky: Dames 31 sextons 22. Yes dame is on a different...

    Dames 31 sextons 22. Yes dame is on a different level but Iíd much rather go sexton and keep rj. Trading rj for dame in a package would be a huge mistake. If you needed to go all in and trade rj you...
  15. Replies
    14,240
    Views
    508,583

    Sticky: Still rather just go sexton. Sexton rj quickley...

    Still rather just go sexton. Sexton rj quickley firsts > if anything you could flip rj + others for Beal if Leonard wanted someone over rj
  16. Replies
    14,240
    Views
    508,583

    Sticky: According to Marc Stein itís no longer safe to...

    According to Marc Stein itís no longer safe to assume heís gonna stay. Knicks mavs heat are options. Donít care if heís out for the first 5 months of the season you go get him.
  17. Replies
    14,240
    Views
    508,583

    Sticky: Prince is pretty mediocre lol I do get what...

    Prince is pretty mediocre lol I do get what youíre saying now they can add sexton + prince salary to go get a better player that can help them win vs shed salary. Prince has 0 value outside of being...
  18. Replies
    14,240
    Views
    508,583

    Sticky: Heís got 1 year left after this year, ainít hard...

    Heís got 1 year left after this year, ainít hard moving an expiring. 100% would take him if it meant we didnít have to give Obi or 19/21
  19. Replies
    14,240
    Views
    508,583

    Sticky: If a Beal type wanted to come we could move loves...

    If a Beal type wanted to come we could move loves big expiring with a future or something. I think itís a no brainer. Not sure Cleveland would even do that tho
  20. Replies
    14,240
    Views
    508,583

    Sticky: Rose and bullock would have to agree to go there...

    Rose and bullock would have to agree to go there and they wont
  21. Replies
    14,240
    Views
    508,583

    Sticky: Oubre at 2/30 or 3/45 with 3rd year being 4 mill...

    Oubre at 2/30 or 3/45 with 3rd year being 4 mill guaranteed type is fine
    Or 2/40 with year 2 being a team option. Stuff like that I can accept if our other plans fail
  22. Replies
    14,240
    Views
    508,583

    Sticky: Yes no Obi in that case knox 32+58 for love and...

    Yes no Obi in that case knox 32+58 for love and sexton. Max Iíd give. Think youíd still have room to add a lonzo type
  23. Replies
    14,240
    Views
    508,583

    Sticky: Iím fine with taking prince or nance for sure....

    Iím fine with taking prince or nance for sure. Donít care for love and wouldnít wanna take him. Unless it was for basically sexton + love for pick 32+58
  24. Replies
    14,240
    Views
    508,583

    Sticky: IQ was playing more off ball had a lot to do with...

    IQ was playing more off ball had a lot to do with the struggles. I like IQ but I donít think heís gonna be a star. Could be wrong hopefully I am if we keep him. Yes Rose was great
  25. Replies
    14,240
    Views
    508,583

    Sticky: Letís do it now

    Letís do it now
Results 1 to 25 of 198
Page 1 of 8 1 2 3 4