Like us on Facebook


Follow us on Twitter





Search:

Type: Posts; User: Lakers + Giants

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. At least one LA team can win, aint that right...

    At least one LA team can win, aint that right dodger fans? :)
  2. Poll: GDT: God, Mother Nature, luck, lmfao. Legit heard all...

    God, Mother Nature, luck, lmfao. Legit heard all three.
  3. Poll: GDT: And the other WS winners? Same 60 games or nah?

    And the other WS winners? Same 60 games or nah?
  4. Poll: GDT: https://dtkp6g0samjql.cloudfront.net/uploads/photo...

    https://dtkp6g0samjql.cloudfront.net/uploads/photo/file/22684735/gallery_hero_45af19ef-e005-4b59-97c2-a06b884ebbea.jpg
  5. Poll: GDT: lmfao. Agreed

    lmfao. Agreed
  6. Poll: GDT: Nobody counts a season where more basketball was...

    Nobody counts a season where more basketball was played than baseball lmfao
  7. Poll: GDT: Good guys win. ďkArMaĒ

    Good guys win.

    ďkArMaĒ
  8. Poll: GDT: And giants fans :)

    And giants fans :)
  9. Poll: GDT: Oh the irony.... Mr quadruple overtime shift....

    Oh the irony....

    Mr quadruple overtime shift. Conveniently when the dodgers are down lmao
  10. Poll: GDT: me hearing all the excuses in here ...

    me hearing all the excuses in here

    https://media3.giphy.com/media/iDUArUZD3XhRJwHjNG/giphy.gif
  11. Poll: GDT: Iíll give you the benefit of the doubt, youíre...

    Iíll give you the benefit of the doubt, youíre high/drunk huh?
  12. Poll: GDT: Im starting to believe in divine intervention...

    Im starting to believe in divine intervention now. First the wind, now the sun.

    Oof
  13. Poll: GDT: I Had dodgers winning this series in 5 tbh. ...

    I Had dodgers winning this series in 5 tbh.

    Good to be wrong thus far :)
  14. Poll: GDT: Big brain play to have him get injured in...

    Big brain play to have him get injured in October. 5Head

    https://www.streamscheme.com/wp-content/uploads/2020/08/5Head-Emote.png
  15. Poll: GDT: God must be a Braves fan then if itís not luck

    God must be a Braves fan then if itís not luck
  16. Poll: GDT: A Braves win, giants win, same thing lmao. Vamo

    A Braves win, giants win, same thing lmao. Vamo
  17. Poll: GDT: I was still floating In a sack.

    I was still floating In a sack.
  18. Poll: GDT: In before 1988 is claimed despite being born in...

    In before 1988 is claimed despite being born in 1987 lmfao.

    Yea man, claim that title!
  19. Poll: GDT: I canít afford it even at that price. You might...

    I canít afford it even at that price. You might be able to help. Any experience with bankruptcy?
  20. Poll: GDT: Strawman. Oof. Sad

    Strawman. Oof. Sad
  21. Poll: GDT: You realize we basically overpaid our guys...

    You realize we basically overpaid our guys because we had just come off of 3 in 5 right? Itís what championship teams do.

    And youíre comparing 2017s salary to 2021. Oof. Grasping at straws now.
  22. Poll: GDT: Oh no. You got the ciabatta virus. It was nice...

    Oh no. You got the ciabatta virus. It was nice knowing you kid.
  23. Poll: GDT: 🤔

    🤔
  24. Poll: GDT: Learn your youíre and your, idiot.

    Learn your youíre and your, idiot.
  25. Poll: GDT: That equates to ďthatís the sole reason we lostĒ...

    That equates to ďthatís the sole reason we lostĒ

    Iíve seen more ďthatís the sole reason we didnít win the divisionĒ than ďthatís the sole reason we lostĒ tbh. The ruf check swing was after a blown...
Results 1 to 25 of 200
Page 1 of 8 1 2 3 4