Like us on Facebook


Follow us on Twitter





Search:

Type: Posts; User: koldjerky

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.03 seconds; generated 6 minute(s) ago.

  1. Replies
    8
    Views
    143

    I say take non punts completely out of OT then. ...

    I say take non punts completely out of OT then.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Thread: WandaVision

    by koldjerky
    Replies
    64
    Views
    2,145

    Yeah I was hoping for more tie ins to future....

    Yeah I was hoping for more tie ins to future. Basically the two end credits were the only things really as tidbits. Well I guess that and white vision.

    The Wanda end credit scene working with the...
  3. Thread: WandaVision

    by koldjerky
    Replies
    64
    Views
    2,145

    Yeah a little underwhelming Sent from my...

    Yeah a little underwhelming


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. News: Haha Sent from my iPhone using Tapatalk

    Haha


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. News: Maybe Iíll just do ĎLOLí each time. Sent...

    Maybe Iíll just do ĎLOLí each time.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. News: Unless he responds to me directly, I pass over...

    Unless he responds to me directly, I pass over his stuff smiling.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. Replies
    425
    Views
    11,737

    Slay next man up that restructured. Sent...

    Slay next man up that restructured.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. News: lol Sent from my iPhone using Tapatalk

    lol


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. I heard college kids are refusing to report if...

    I heard college kids are refusing to report if drafted by the Patriots.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. Replies
    425
    Views
    11,737

    Start calling you Dylon Sent from my iPhone...

    Start calling you Dylon


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. Based on...? Sent from my iPhone using...

    Based on...?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. News: I, for one, and super surprised he didnít sign...

    I, for one, and super surprised he didnít sign with the Patriots.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. Replies
    425
    Views
    11,737

    Yup! Mamba ftw Sent from my iPhone using...

    Yup! Mamba ftw


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. News: God damn Ben is such a selfish egotistical...

    God damn Ben is such a selfish egotistical monster


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  15. Is it really reverse psychology when he *****es...

    Is it really reverse psychology when he *****es either way?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  16. Replies
    425
    Views
    11,737

    Yeah Iíll add him. Not sure how much heís truly...

    Yeah Iíll add him. Not sure how much heís truly doing the meddling though. Iíll rephrase and say Howie is the person I trust the least in the organization.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  17. Replies
    425
    Views
    11,737

    Howie is about the only thing I donít trust in...

    Howie is about the only thing I donít trust in this organization. I was a big Howie fan previously.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  18. Replies
    294
    Views
    7,292

    What? Sent from my iPhone using Tapatalk

    What?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  19. Yes as has been said many times in this thread. ...

    Yes as has been said many times in this thread.

    Patriots are a well run franchise so they should be back in the playoffs soon and big name players go to poor teams all the time. Thatís kind of,...
  20. Replies
    425
    Views
    11,737

    True. Sent from my iPhone using Tapatalk

    True.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  21. Replies
    425
    Views
    11,737

    Not sure what that has to do with restructure to...

    Not sure what that has to do with restructure to stay akin to Graham and Kelce(potentially)?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  22. Ooooooook buddy Sent from my iPhone using...

    Ooooooook buddy


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  23. They mistitled it. Should say ďRudolph interested...

    They mistitled it. Should say ďRudolph interested in re-signing with the Vikings or playing for the CFL over signing with the Patriots.Ē


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  24. Replies
    425
    Views
    11,737

    Think Cox will do the same? Gotta think these...

    Think Cox will do the same?

    Gotta think these restructures are just go to continue the cap issues.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  25. Replies
    192
    Views
    6,132

    News: Lol. So that means donít offer guaranteed money...

    Lol. So that means donít offer guaranteed money to... anyone? Everyone has the ability to slack off regardless of perceived work ethic and morals.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
Results 1 to 25 of 199
Page 1 of 8 1 2 3 4