Like us on Facebook


Follow us on Twitter





Search:

Type: Posts; User: mgjohnson7851

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds; generated 9 minute(s) ago.

  1. Sticky: Elway says that the NFL refs admitted that they...

    Elway says that the NFL refs admitted that they were "Dead wrong" when throwing the flag on Bradley Chubb for roughing the passer on the final drive last week.

    Figures.
  2. Replies
    15
    Views
    222

    That's pathetic lol

    That's pathetic lol
  3. Replies
    15
    Views
    222

    I really wish Goodell didn't love the Patriots so...

    I really wish Goodell didn't love the Patriots so much... Dude needs to be replaced. His bias is out of control
  4. News: Yeah exactly right

    Yeah exactly right
  5. News: Yeah I was taken aback by it lol

    Yeah I was taken aback by it lol
  6. News: Yup. Spring and Fall last for like a couple weeks...

    Yup. Spring and Fall last for like a couple weeks in SD and Minnesota lol.
  7. News: I didn't mean geographically lol. He referenced...

    I didn't mean geographically lol. He referenced it in saying that you see a lot of Confederate Flags up there and stuff like that
  8. News: I've got a co-worker from New York... He actually...

    I've got a co-worker from New York... He actually said that Pennsylvania thinks they're the South to me like two weeks ago lol
  9. Rumors: Yeah it was an event back here and I don't...

    Yeah it was an event back here and I don't understand it at all. I have no idea why so many people are into the happenings of the Royal Family. Blew my mind last year when so many people were talking...
  10. News: A lot of other people in here have said this is a...

    A lot of other people in here have said this is a bad trade...I just don't think they care enough to continue the conversation lol
  11. News: Eh he could be something. A few Broncos fans...

    Eh he could be something. A few Broncos fans wanted him last year...I personally wasn't high on him though
  12. News: Yeah. But Tomlin said they're keeping him at...

    Yeah. But Tomlin said they're keeping him at safety.
  13. News: Right. But as we stand RIGHT NOW, the risk...

    Right. But as we stand RIGHT NOW, the risk outweighs the reward imo. There's a lot that could change within the next year...I never said there wasn't.
  14. Rumors: I mean when you're as big nationally as the NFL...

    I mean when you're as big nationally as the NFL it's kinda hard to grow. 7 of the top 10 most watched TV broadcasts last year were NFL games. The other 3 on the list were a college football game,...
  15. Sticky: Yeah Hamilton sucks. I won't blame Sanders for...

    Yeah Hamilton sucks. I won't blame Sanders for slipping on a field that should have been outlawed 20 years ago though lol
  16. News: Yeah I believe I said earlier that it could pan...

    Yeah I believe I said earlier that it could pan out but it's dependent on Big Ben playing at a similar level after surgery.
  17. News: I'm not underselling that point. Y'all don't have...

    I'm not underselling that point. Y'all don't have a QB. When you don't have a QB and you insist on retooling, you become the Denver Broncos of present.
  18. News: Maybe he'll be better only playing one position....

    Maybe he'll be better only playing one position. But as it stands right now, the franchise QB's future is up in the air and they just traded a future piece for a guy who quite frankly, had not been a...
  19. News: First off, how exactly is he established? He's...

    First off, how exactly is he established? He's been underwhelming a a safety (PFF gave him a grade of 59 last year as a safety) and that's the sole position that the Steelers are going to play him...
  20. Rumors: Yup. It's more common in the NBA for your fandom...

    Yup. It's more common in the NBA for your fandom to follow a certain player rather than a team
  21. Sticky: Or demand a trade lol

    Or demand a trade lol
  22. News: Nah Trubisky at least isn't a statue

    Nah Trubisky at least isn't a statue
  23. News: That's not predicting the future. But it's decent...

    That's not predicting the future. But it's decent probability that the Steelers are going to suck this year.
  24. News: Because that unknown commodity could have been an...

    Because that unknown commodity could have been an absolute draft haul. It could be Herbert. But instead it's a guy who likely demands another trade if Big Ben doesn't come back the same.
  25. Rumors: **** this. This isn't the NBA. Make these players...

    **** this. This isn't the NBA. Make these players sit on their team.
Results 1 to 25 of 200
Page 1 of 8 1 2 3 4