Like us on Facebook


Follow us on Twitter





Search:

Type: Posts; User: JAZZNC

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    9
    Views
    203

    Sticky: God, the Rockets literally didn't even try to win...

    God, the Rockets literally didn't even try to win tonight and the Jazz are gonna let em have an easy W. Making Eric Gordon look like a super star.
  2. Replies
    9
    Views
    203

    Sticky: Jesus Christ, we are gonna get beat by the...

    Jesus Christ, we are gonna get beat by the Rockets at home without Harden, Westbrook, and Capela.
  3. Replies
    461
    Views
    14,061

    It wasn't what he said, just his tone (same as it...

    It wasn't what he said, just his tone (same as it always is) just doesn't fit the discussion IMO. But that's just me.
  4. Replies
    81
    Views
    1,570

    Man, that's incredible!

    Man, that's incredible!
  5. Replies
    461
    Views
    14,061

    Man, watching Bomani Jones and his nonchalant...

    Man, watching Bomani Jones and his nonchalant tone discuss Kobe on Highly Questionable is brutal. I dunno, just is awkward to watch for me.
  6. Replies
    461
    Views
    14,061

    I dunno why but scoots is just going out of his...

    I dunno why but scoots is just going out of his way to be a tool right now.

    For some reason he doesn't want to just let people feel how they wanna feel. He's gotta be "right" and this is a ****...
  7. Replies
    461
    Views
    14,061

    Dude, just stop. Seriously.

    Dude, just stop. Seriously.
  8. Replies
    461
    Views
    14,061

    Bryan Kerchal won the Bass master Classic at...

    Bryan Kerchal won the Bass master Classic at 23yrs old and is still the only Federation angler to win the Classic and he died just a couple weeks later in a plane crash. I know nobody knows what this...
  9. Replies
    461
    Views
    14,061

    Saw a report that one of his daughters was on...

    Saw a report that one of his daughters was on board. Ugh, brutal.
  10. Replies
    461
    Views
    14,061

    Well after you not posting all season only to...

    Well after you not posting all season only to show up and make the **** stick comment you did earlier in the thread you have no room to talk.
  11. Replies
    461
    Views
    14,061

    Holy ****, really think this is for real. Wow,...

    Holy ****, really think this is for real. Wow, sad news.
  12. Replies
    81
    Views
    1,570

    I'm not as easily excitable as a few select...

    I'm not as easily excitable as a few select posters LMAO! And I enjoy sarcasm haha!
  13. Replies
    81
    Views
    1,570

    Hahaba

    Hahaba
  14. Replies
    81
    Views
    1,570

    Yeah, if he doesn't make it this year I'm gonna...

    Yeah, if he doesn't make it this year I'm gonna lose my mind.
  15. Replies
    3,004
    Views
    79,738

    I haven't even looked at this thread because I...

    I haven't even looked at this thread because I knew it would be ridiculous but man I think I missed out. All I know is NYKalltheway is getting absolutely murdered up in here. Jesus Christ lol!
  16. Replies
    81
    Views
    1,570

    Man as much as you love defense and just impact...

    Man as much as you love defense and just impact on the game I wish you'd have watched the Jazz game today. It was a masterpiece by Rudy. 22/17/5 on 8 shots and 100% from the floor. And the block at...
  17. Replies
    81
    Views
    1,570

    He's gonna be a good one dude.

    He's gonna be a good one dude.
  18. Replies
    81
    Views
    1,570

    Let the hate flow through you.

    Let the hate flow through you.
  19. Replies
    81
    Views
    1,570

    I honestly think it's pretty cool that he'll pass...

    I honestly think it's pretty cool that he'll pass Kobe as a member of the Lakers. Enjoy LeBron folks, never gonna be another like him!
  20. Replies
    81
    Views
    1,570

    Man, Rudy down the stretch was amazing!! 22/17/5...

    Man, Rudy down the stretch was amazing!! 22/17/5 and an incredible block there at the end. Gobert is one of the most impactful players in the league...BuT pPg BrO!?!
  21. Replies
    81
    Views
    1,570

    Man if Bojan, Mitchell, and Clarkson were...

    Man if Bojan, Mitchell, and Clarkson were shooting even remotely worth a **** we'd be blowing the Mavs out. Thank God Rudy is balling as always to keep us in it. Royce is doing a commendable job on...
  22. Replies
    86
    Views
    1,458

    Kawhi with a dagger!

    Kawhi with a dagger!
  23. Replies
    86
    Views
    1,458

    I want absolutely no part of the Lakers in the...

    I want absolutely no part of the Lakers in the playoffs. We ain't got **** for LeBron/Davis. I don't like y'all's stars and I don't like the Clippers bench mob.
  24. Replies
    86
    Views
    1,458

    Just butthurt cause they're getting their doors...

    Just butthurt cause they're getting their doors blown off.
  25. Replies
    86
    Views
    1,458

    Yeah, I'd be OK with a Jazz/Heat finals.

    Yeah, I'd be OK with a Jazz/Heat finals.
Results 1 to 25 of 200
Page 1 of 8 1 2 3 4