Like us on Facebook


Follow us on Twitter





Search:

Type: Posts; User: Mamba42

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.04 seconds.

  1. Replies
    2,865
    Views
    81,174

    Iíve always been a big fan too. I went to Boise...

    Iíve always been a big fan too. I went to Boise State so I followed his career in college too. Plus he came from 8 man football which I played in high school too, so all in all a big fan haha
  2. Replies
    613
    Views
    28,102

    Sticky: Iíd be down for that too! Marte is high for me...

    Iíd be down for that too! Marte is high for me too but I wouldnít want to trade good pieces to Miami for him that could haunt us for a long time (like Wright).
  3. Replies
    613
    Views
    28,102

    Sticky: Yeah I agree. I didnít mind moving him to LF...

    Yeah I agree. I didnít mind moving him to LF before but I think it could throw off his rhythm. So best to keep him at 3B.

    For me, itís gotta be Bryant and Kimbrel but thatís probably unlikely.
  4. Replies
    613
    Views
    28,102

    Sticky: Yeah Riley has that kind of power. Just needs a...

    Yeah Riley has that kind of power. Just needs a bit more time and I bet he can be a too 3B. He is part of the reason why I donít think we need to even consider someone like Ramirez
  5. Replies
    2,865
    Views
    81,174

    Smith doesn't sound like he's doing great though...

    Smith doesn't sound like he's doing great though so far. Heard good things about LVE and Parsons though.
  6. Replies
    61
    Views
    1,613

    News: Yeah, I agree. I meant more about the second part...

    Yeah, I agree. I meant more about the second part of his post. I still care about unvaccinated people who are just being led astray by these media outlets and figures who are profiting massively from...
  7. Replies
    61
    Views
    1,613

    News: This guy gets it and doesn't post nearly enough...

    This guy gets it and doesn't post nearly enough :sigh:
  8. Replies
    2,865
    Views
    81,174

    I think Jackson is more electric, but like I said...

    I think Jackson is more electric, but like I said above, I'm probably underrating Watson and placing him 5 or 6 isn't a hill I'm willing to die on lol
  9. Replies
    2,865
    Views
    81,174

    He'd be number 2 behind Diggs, but yeah Mr. B is...

    He'd be number 2 behind Diggs, but yeah Mr. B is underrating him I think. A decent #2 guy.
  10. Replies
    2,865
    Views
    81,174

    Lol so him getting hurt actually helped them...

    Lol so him getting hurt actually helped them then!

    Edit: I assume you're being sarcastic, but in case you're not: Cowboys were 2-3 with Dak with those three losses coming against eventual playoff...
  11. Replies
    2,865
    Views
    81,174

    Similar talent after moving multiple pieces along...

    Similar talent after moving multiple pieces along with draft picks in order to get Watson...
  12. Replies
    2,865
    Views
    81,174

    To be fair to Watson (as a football player),...

    To be fair to Watson (as a football player), OíBrien is probably a big reason why I feel Watson isnít great. Team just seems so dysfunctional.

    Add in the assault allegations and itís very little...
  13. Replies
    2,865
    Views
    81,174

    Absolutely.

    Absolutely.
  14. Replies
    2,865
    Views
    81,174

    2021 NFCE Offseason thread

    Watson is up there he just hasnít ever won much. He wasnít great when they won the division (putting up Derek Carr numbers basically) and being carried by a top defense. Top QBs should be able to...
  15. Replies
    613
    Views
    28,102

    Sticky: The bottom of our lineup is really bad lol

    The bottom of our lineup is really bad lol
  16. Replies
    613
    Views
    28,102

    Sticky: Freddie missed making it 3-1 by about a foot and...

    Freddie missed making it 3-1 by about a foot and then Riley hit into a double play. Ugh. Our offense just canít do anything in these double headers. It doesnít make sense.
  17. Replies
    613
    Views
    28,102

    Sticky: Minter was already sent down. But yeah, we need...

    Minter was already sent down. But yeah, we need bullpen help and an outfielder.
  18. Replies
    613
    Views
    28,102

    Sticky: I didnít see. Iím guessing because of the 7...

    I didnít see. Iím guessing because of the 7 inning game being shorter they didnít want to push it? Idk. Going to this weak bullpen is not smart lol.

    Offense needs to pick it up
  19. Replies
    613
    Views
    28,102

    Sticky: Three batter minimum I would guess, right?

    Three batter minimum I would guess, right?
  20. Replies
    613
    Views
    28,102

    Sticky: Ugh, on tap for another bullpen loss now.

    Ugh, on tap for another bullpen loss now.
  21. Replies
    613
    Views
    28,102

    Sticky: Great play by Dansby to turn two and end it. ...

    Great play by Dansby to turn two and end it.

    Letís see if we can win the nightcap too and get back to .500.
  22. Replies
    613
    Views
    28,102

    Sticky: Ugh, Smith never has clean innings. Letís hope he...

    Ugh, Smith never has clean innings. Letís hope he gets out of it
  23. Replies
    613
    Views
    28,102

    Sticky: Iíd def rather have Pache than Arcia but I think...

    Iíd def rather have Pache than Arcia but I think they donít want to kill his confidence by hitting .200
  24. Replies
    2,865
    Views
    81,174

    Well his stance was that Dak is overpaid and he...

    Well his stance was that Dak is overpaid and he did at one point say a top 5 guy makes sense I think. I disagree that Watson is top 5 and think he undervalues Dak, but his stance is not completely...
  25. Replies
    613
    Views
    28,102

    Sticky: Muller with a strong game too. 5 innings of...

    Muller with a strong game too. 5 innings of shutout ball and got out of a couple of tough spots calmly. Reminds me a bit of how Anderson composed himself when he came up last year.

    Pablo Sandoval...
Results 1 to 25 of 200
Page 1 of 8 1 2 3 4