Like us on Facebook


Follow us on Twitter





Search:

Type: Posts; User: Tkais9009

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    7
    Views
    510

    YeahÖ glad we could get the split. Helsley is...

    YeahÖ glad we could get the split.

    Helsley is throwing some GAS this year
  2. Sticky: Dude can still hit leftiesÖ thatís clear! I...

    Dude can still hit leftiesÖ thatís clear!

    I was invited to go to the game last night with some friends but had to decline. Didnít want to deal with a 3 hour drive home after. But dang, it would...
  3. Sticky: Strange that the series ends tomorrow on Monday...

    Strange that the series ends tomorrow on Monday rather than today. Oh well. Letís see how Matz does
  4. Sticky: Hell of a start!

    Hell of a start!
  5. Replies
    3
    Views
    453

    I like everyoneís confidence. But Iím going...

    I like everyoneís confidence.

    But Iím going with 86 and the last WC spot. I donít have faith in our pitching and the front office will wait too long to make changes
  6. Replies
    7
    Views
    467

    I like this. He can still hit lefties well. ...

    I like this. He can still hit lefties well.

    Definitely a smart way to get more sellouts too lol
  7. Thread: Offseason

    by Tkais9009
    Replies
    48
    Views
    6,210

    Still crossing my fingers for a Manaea tradeÖ Iím...

    Still crossing my fingers for a Manaea tradeÖ Iím sure Iíll be disappointed lol
  8. Thread: Offseason

    by Tkais9009
    Replies
    48
    Views
    6,210

    Schwarber got 80 million and Story got 140Ö Iím...

    Schwarber got 80 million and Story got 140Ö Iím glad we didnít get either of them.
  9. Replies
    4
    Views
    441

    Donít hate it. A nice 4th outfielder and DH...

    Donít hate it. A nice 4th outfielder and DH option. He hits righties well.

    Just disappointed that this is probably our ďbigĒ move
  10. Thread: Offseason

    by Tkais9009
    Replies
    48
    Views
    6,210

    Weíve got two cheap bullpen arms now. Hopeful...

    Weíve got two cheap bullpen arms now. Hopeful itís because they are saving money for an OF/DH typeÖ. Though Iím sure Iíll be disappointed lol
  11. News: Agreed

    Agreed
  12. Replies
    2
    Views
    645

    Meh. At that price, worth a shot I guess.

    Meh.

    At that price, worth a shot I guess.
  13. Thread: Offseason

    by Tkais9009
    Replies
    48
    Views
    6,210

    Time to grab some bullpen help and maybe a bench...

    Time to grab some bullpen help and maybe a bench bat and weíre set
  14. Replies
    7
    Views
    730

    Baseball!!!!!

    Baseball!!!!!
  15. Replies
    7
    Views
    730

    Iíve accepted that we wonít see any regular...

    Iíve accepted that we wonít see any regular season games till at least May. This sucks
  16. Thread: Offseason

    by Tkais9009
    Replies
    48
    Views
    6,210

    Whatís up! Been awhile haha. This place is...

    Whatís up! Been awhile haha.

    This place is pretty deadÖ now more than ever with the lockout
  17. Thread: Offseason

    by Tkais9009
    Replies
    48
    Views
    6,210

    Gross. Wonder how long itíll be before things...

    Gross.

    Wonder how long itíll be before things are sorted out. Iím gonna be sad if it carries into what spring training would have been. Seems like the two sides are pretty far apart so Iím...
  18. Replies
    7
    Views
    1,105

    That would be pretty sick

    That would be pretty sick
  19. Replies
    7
    Views
    1,105

    I like it. 11 million a year isnít bad at all for...

    I like it. 11 million a year isnít bad at all for a middle rotation guy.

    The part I donít like is it means they are banking on Waino and Flaherty again to be the top guys

    Flaherty
    Waino...
  20. Thread: Offseason

    by Tkais9009
    Replies
    48
    Views
    6,210

    Stroman would be perfect. Heís reliable and keeps...

    Stroman would be perfect. Heís reliable and keeps the ball in the infieldÖ all we need from a starting pitcher.

    He commented on Twitter during the wildcard game how much he respects Yadi.
  21. Replies
    10
    Views
    1,296

    Schwarber would be great. Or Michael Conforto if...

    Schwarber would be great. Or Michael Conforto if heíll settle for a high 1 year deal.
  22. Replies
    10
    Views
    1,296

    Yeah I donít want Story either

    Yeah I donít want Story either
  23. Replies
    3
    Views
    1,037

    Skip is who I want right now. I bet Stubby or...

    Skip is who I want right now.

    I bet Stubby or Marmol get it tho
  24. Replies
    7
    Views
    1,562

    Iím shocked by this. I thought he was a great...

    Iím shocked by this. I thought he was a great manager.

    Wonder who weíll get next
  25. Thread: Offseason

    by Tkais9009
    Replies
    48
    Views
    6,210

    Oh yeah. Iím down for any outfielder/DH type as...

    Oh yeah. Iím down for any outfielder/DH type as well. We canít go into next offseason with Nootbar as our 4th OFer.

    Derrick Goold has mentioned Corey Seager as someone the team is possibly...
Results 1 to 25 of 200
Page 1 of 8 1 2 3 4