Like us on Facebook


Follow us on Twitter





Search:

Type: Posts; User: JAZZNC

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds; generated 41 minute(s) ago.

  1. So the Millers sold the Jazz....guess that's no...

    So the Millers sold the Jazz....guess that's no real news to anybody. Be interesting to see where this goes.
  2. Thread: Nfl draft 2021

    by JAZZNC
    Replies
    38
    Views
    1,195

    The rumor mill is already reporting TL may pull a...

    The rumor mill is already reporting TL may pull a Manning if we get the #1 pick. God we suck.
  3. Man, Goff has tunnel vision. At least 3 times...

    Man, Goff has tunnel vision. At least 3 times tonight he has been completely unaware of the rush.
  4. Replies
    169
    Views
    2,845

    GDT: And here come the meaningless wins. We can't even...

    And here come the meaningless wins. We can't even properly be a bad team haha!
  5. He will never deal with the heat LeBron deals...

    He will never deal with the heat LeBron deals with. It didn't start anywhere near the same and that's the biggest difference. It's two totally different stories and therefore no matter the accolades...
  6. Replies
    46
    Views
    1,862

    Man, it's truly amazing the up and down road that...

    Man, it's truly amazing the up and down road that rag tag group of journeymen put together to win a ring. How you were able to navigate the playoffs with ONLY the greatest player in the history of...
  7. Replies
    46
    Views
    1,862

    Unfortunately it usually works pretty damn well.

    Unfortunately it usually works pretty damn well.
  8. Durant ain't that guy.

    Durant ain't that guy.
  9. Replies
    133
    Views
    2,533

    Currently on pace to have the worst point...

    Currently on pace to have the worst point differential in the history of football. That's right, we have a legit chance to be the worst football team the world has ever seen. Worse than the expansion...
  10. Replies
    133
    Views
    2,533

    Of Gase's 40 losses as a HC, 31 have been by...

    Of Gase's 40 losses as a HC, 31 have been by double digits. He doesn't coach competitive football.
  11. Replies
    133
    Views
    2,533

    Man, shutout by the Dolphins. I think this is the...

    Man, shutout by the Dolphins. I think this is the worst Jets team I've seen in my over 20yrs of fandom.
  12. Replies
    78
    Views
    2,600

    He is such a ****ing prick. He acts like he has...

    He is such a ****ing prick. He acts like he has the resume of a Shula/BB. Instead he's one of the worst HCs I've ever seen. The fact that the Johnson's have allowed him to ruin the team (even more so...
  13. Replies
    78
    Views
    2,600

    The more I think about this move the more...

    The more I think about this move the more terrifying it becomes. It was obvious that Gase wanted him gone, I honestly think it was a Gase move. If that's the case I bet he's here next year and that...
  14. Replies
    78
    Views
    2,600

    Well you should get a better return on your...

    Well you should get a better return on your investment after he finds a new team, see....silver lining 😁
  15. Replies
    78
    Views
    2,600

    We. Are. A. Joke.

    We. Are. A. Joke.
  16. Replies
    34
    Views
    1,426

    We will end up feeling about the same as we did...

    We will end up feeling about the same as we did passing on Mahomes/Watson for a friggin safety that isn't even on the team anymore.
  17. Replies
    183
    Views
    3,916

    Man, I actually thought we might make a few of...

    Man, I actually thought we might make a few of it....nope.

    Seems like there are a lot of people who would rather trade down than take TL. Personally I take TL and then make good and damn sure we...
  18. Replies
    54
    Views
    1,420

    Jesus Christ lol!

    Jesus Christ lol!
  19. Replies
    54
    Views
    1,420

    So an extremely skilled professional athlete...

    So an extremely skilled professional athlete (i.e. someone with extreme hand/eye coordination) looks right at a guy and hits him upside the head and he "absolutely" didn't mean to hit him there!?!?...
  20. Poll: He was absolutely fantastic last night, but when...

    He was absolutely fantastic last night, but when the Lakers absolutely had to have a bucket....no bucket. It is what it is. And yeah, a contested jumper is quite often the shot you are going to have...
  21. Poll: Or, it has happened about as many times as he's...

    Or, it has happened about as many times as he's had another guy bail him out with a big time clutch shot. There's a reason LeBron's signature playoff moment is a block. For all his greatness he just...
  22. Replies
    28
    Views
    991

    News: Yeah, let's fire him after he ruins the...

    Yeah, let's fire him after he ruins the franchise. Dayum, how did the owner let him trade Hopkins!?!? He's always been a horrible coach that Watson bailed out too often. That BB coaching tree is so...
  23. Poll: He is certainly changing my opinion to say the...

    He is certainly changing my opinion to say the least haha! I do still wanna see him continue this for a couple more years, see how he acts when you guys inevitably sign another max player. But he...
  24. Poll: I think we can 100% stop with putting AD on a...

    I think we can 100% stop with putting AD on a pedestal now. Cannot believe that people were mentioning him in the same breath at Kareem, Dream, etc. Can you imagine those guys getting outplayed by...
  25. Replies
    275
    Views
    5,156

    Yeah he's definitely got it. He's had a throw...

    Yeah he's definitely got it. He's had a throw every week he'd like to have back but he certainly pushes the ball down the field and plays with confidence. I think we've done the same thing with...
Results 1 to 25 of 200
Page 1 of 8 1 2 3 4