Like us on Facebook


Follow us on Twitter





Search:

Type: Posts; User: vikings4lifebro

Page 1 of 4 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    13
    Views
    537

    11-5 or 12-4. We are going to surprise some...

    11-5 or 12-4.

    We are going to surprise some people
  2. Replies
    1,008
    Views
    57,822

    Discussion: I hope with our next draft pick. We get a player...

    I hope with our next draft pick. We get a player with the hand speed of Ceedee Lamb and the strength of Isaiah Wilson's mother. 😂😂😂😂😂😂😂😂😁😁😁😁
  3. Replies
    1,008
    Views
    57,822

    Discussion: I got my draft snacks ready. Rotessirie...

    I got my draft snacks ready.

    Rotessirie chicken

    King Hawaiian rolls

    Water

    Doritos(Spicy Sweet Chilli)
  4. I'm gonna hold you to that. 😂😁😁😂😁😁😁

    I'm gonna hold you to that. 😂😁😁😂😁😁😁
  5. Discussion: Catching Sitewolf with the Vikings cheerleaders...

    Catching Sitewolf with the Vikings cheerleaders by himself?(Will Ferell voice) 😁



    But for real though. I don't want the Vikings to trade up. Stay put
  6. Sticky: News: Don't you trust me? 😁

    Don't you trust me? 😁
  7. Replies
    1,008
    Views
    57,822

    Discussion: So which one you like the most Patrick Queen or...

    So which one you like the most Patrick Queen or Kenneth Murray from Oklahoma
  8. Sticky: News: I would love OBJ on this team. He wouldn't...

    I would love OBJ on this team. He wouldn't complain here and would ball out with no antics
  9. Replies
    1,008
    Views
    57,822

    Discussion: Dear God Thank you for not letting Bill O...

    Dear God

    Thank you for not letting Bill O Brien in the Vikings organazation. Amen
  10. Replies
    1,036
    Views
    108,604

    Sticky: That's being to nice. He was ***

    That's being to nice. He was ***
  11. Replies
    1,036
    Views
    108,604

    Sticky: Zimmer has done alot more than Childress.

    Zimmer has done alot more than Childress.
  12. Red delicious is good but granny smith is more...

    Red delicious is good but granny smith is more juicer.
  13. No thanks. I like granny smith. 😁

    No thanks. I like granny smith. 😁
  14. Replies
    1,036
    Views
    108,604

    Sticky: Kate Upton?

    Kate Upton?
  15. Sticky: News: Then you had to give it to your baby

    Then you had to give it to your baby
  16. Sticky: News: Slots?

    Slots?
  17. Sticky: News: Well I'm just going to throw mine in the bank...

    Well I'm just going to throw mine in the bank until the casinos open back up.
  18. Replies
    1,036
    Views
    108,604

    Sticky: It really is Sitewolf. I just don't get it. ...

    It really is Sitewolf. I just don't get it. People are suppose to have TP all the time anyway.
  19. Replies
    1,036
    Views
    108,604

    Sticky: Nope it was Brady Quinn. 😁😁😁😁 Go kick his ***...

    Nope it was Brady Quinn. 😁😁😁😁

    Go kick his *** VCU. I know you hate him.
  20. Sticky: News: Thanks. It's really going to be crazy when the...

    Thanks. It's really going to be crazy when the stimulus checks come out
  21. Replies
    1,036
    Views
    108,604

    Sticky: Lol. We got a truck Friday morning and we sold...

    Lol. We got a truck Friday morning and we sold out of the truck in 2 hours. Toilet paper,bleach,hand sanitizer, Lysol,and hand wipes.
  22. Replies
    1,036
    Views
    108,604

    Sticky: She dumped me for some rich guy. 😂😂😂😂😂

    She dumped me for some rich guy. 😂😂😂😂😂
  23. Replies
    1,036
    Views
    108,604

    Sticky: Oh. Well if you need help with some of those...

    Oh. Well if you need help with some of those women then keep me posted. 😂😂😂
  24. Replies
    1,036
    Views
    108,604

    Sticky: I work at Big Lots. Man they have been buying...

    I work at Big Lots. Man they have been buying toilet paper and water like crazy
  25. Sticky: News: Yep. Gotta keep in contact. Even though I'm...

    Yep. Gotta keep in contact. Even though I'm working like crazy
Results 1 to 25 of 93
Page 1 of 4 1 2 3 4