PDA

View Full Version : Raptors new jerseys with " Drake Alt"



Stunner
05-13-2015, 09:13 PM
@thefader: The Toronto @Raptors will have a “Drake” alternate jersey in 2016. http://t.co/hIIGXYwF8D http://t.co/2UQgTjxTpK

Raps18-19 Champ
05-13-2015, 09:21 PM
What a terrible logo. Absolutely terrible.

Tony_Starks
05-13-2015, 09:27 PM
Drake alternate? Lemme guess a see through V neck jersey?

Raps18-19 Champ
05-13-2015, 09:29 PM
I do like the colours but not the logo. How ****** can that get.

jon32
05-13-2015, 09:33 PM
I thought these were the fan made ones?

5ass
05-13-2015, 09:34 PM
im going to take this opportunity to bash the raptors. That franchise is a joke, from their players, to that idiot drake, to "we the north campaign", to masai shouting "**** ...", to their ****ing jerseys which are getting worse and worse over the years. I'm extremely disappointed with this franchise. I'm sorry but the Raptors are a mess. They have huge potential as a franchise, but they need someone to show them the way.

Method28
05-13-2015, 10:07 PM
I don't see what's wrong with them lol the bball/Raptor claws logo isn't all that bad. Better than that cheesy Barney Raptor bouncing the ball they used to have IMO.

Cal827
05-13-2015, 10:08 PM
im going to take this opportunity to bash the raptors. That franchise is a joke, from their players, to that idiot drake, to "we the north campaign", to masai shouting "**** ...", to their ****ing jerseys which are getting worse and worse over the years. I'm extremely disappointed with this franchise. I'm sorry but the Raptors are a mess. They have huge potential as a franchise, but they need someone to show them the way.

THANK YOU :clap: That's what most of the forum has been saying.... We want to see a ****ing winner... Not some constant one and done where MLSE and that terrible Rapper are just trying to get money out of the fans pocket (Ever so clear last year, when they sold shirts saying ******* Brooklyn) :laugh2:

c.c.
05-13-2015, 10:12 PM
I don't see what's wrong with them lol the bball/Raptor claws logo isn't all that bad. Better than that cheesy Barney Raptor bouncing the ball they used to have IMO.

I like them and the classic ones with the "Cheesy Barney" on it.

5ass
05-13-2015, 11:21 PM
THANK YOU :clap: That's what most of the forum has been saying.... We want to see a ****ing winner... Not some constant one and done where MLSE and that terrible Rapper are just trying to get money out of the fans pocket (Ever so clear last year, when they sold shirts saying ******* Brooklyn) :laugh2:

I'm really glad to see knowledgeable raptors fans recognize this. I've been saying this for years. I live in Ontario so I want to root for the raptors, but I just never saw them as a great team. I bet all my friends they wouldn't do **** in the play offs. Even when raptors were like 1st or 2nd in the east this year and everyone was praising them I still thought they wouldn't do **** in the play offs.

All that hype is cheesy if you can't back it up. MLSE is all about getting money out of fans pockets you nailed it. ****ing drake man don't care for him at all, but who I really hate are the idiots that made him famous.

TC9415
05-13-2015, 11:28 PM
I'd have to agree with above comments, this is kind of a joke.

GunFactor187
05-14-2015, 02:59 AM
OT: Anyone still see Drake as Jimmy from Degrassi like I do? Lol.

R. Johnson#3
05-14-2015, 04:39 AM
Drake alternate? Lemme guess a see through V neck jersey?

:laugh:

Sadds The Gr8
05-14-2015, 12:49 PM
garbage

Wade n Fade
05-14-2015, 01:13 PM
We The North, not We Are Brooklyn North.

Shady66
05-14-2015, 02:02 PM
Lol

koreancabbage
05-14-2015, 03:58 PM
**** the Raptors, **** Drake, **** Casey, **** the ball hogging guards we have that love to take ill advised jumpers, **** Casey again. and last but not least: **** these new jerseys - certainly not going to help improve their on court shenanigans

koreancabbage
05-14-2015, 03:59 PM
but i love my Raptors.

Sportfan
05-14-2015, 04:11 PM
im going to take this opportunity to bash the raptors. That franchise is a joke, from their players, to that idiot drake, to "we the north campaign", to masai shouting "**** ...", to their ****ing jerseys which are getting worse and worse over the years. I'm extremely disappointed with this franchise. I'm sorry but the Raptors are a mess. They have huge potential as a franchise, but they need someone to show them the way.

Lol.

The Raptors are more relevant now than they've ever been sans the VC era which had a transcending superstar.

IDunknown
05-14-2015, 10:27 PM
Drake alternate? Lemme guess a see through V neck jersey?
That's what I thought he meant too:laugh2::laugh2:

jon32
05-15-2015, 09:24 PM
Drake alternate should say 6ix instead of Toronto lol

Ty Fast
05-15-2015, 09:46 PM
They look like Memphis jerseys

zadora5
05-23-2015, 02:00 AM
Drake=Best rapper of all time

Munkeysuit
05-23-2015, 03:32 AM
I think it's actually pretty cool.

IBleedPurple
05-23-2015, 08:41 AM
Drake is a talented POS. He should worry about getting in more pictures with sports stars after games, he's not in enough yet. And the Raptors need some maturity, I always hope they do well, but it's rarely fulfilled.

ChI_ShIzzLe
05-23-2015, 11:47 AM
**** the Raptors, **** Drake, **** Casey, **** the ball hogging guards we have that love to take ill advised jumpers, **** Casey again. and last but not least: **** these new jerseys - certainly not going to help improve their on court shenanigans

And I thought Bulls fans were pissed [emoji23]

Corey
05-23-2015, 12:32 PM
Drake=Best rapper of all time

Chill

Vampirate
05-23-2015, 01:46 PM
im going to take this opportunity to bash the raptors. That franchise is a joke, from their players, to that idiot drake, to "we the north campaign", to masai shouting "**** ...", to their ****ing jerseys which are getting worse and worse over the years. I'm extremely disappointed with this franchise. I'm sorry but the Raptors are a mess. They have huge potential as a franchise, but they need someone to show them the way.

I like the we the north campaign though as cheesy as it is, kinda we against the world thing.

As for the players, they just aren't good enough.

It's too early to judge Masai, give it a few years.

The Raptors overall in their history have been a joke though I agree. Bad teams, bad management and mediocrity have plagued Toronto teams once the year 1994 hit. There may be some okay to good teams but those quickly vanished before any became great.

Vampirate
05-23-2015, 01:52 PM
Lol.

The Raptors are more relevant now than they've ever been sans the VC era which had a transcending superstar.

That's a pretty sad statement and it's true.

JNA17
05-25-2015, 04:13 AM
Just stick with the jerseys you guys wore this year. (The retro ones you brought back)

Seriously, stop changing what ain't broken.

koreancabbage
05-25-2015, 02:52 PM
And I thought Bulls fans were pissed [emoji23]

understatement of the year. =P