PDA

View Full Version : Adult Star Sadie Santana says she'll give Laker team BJ's if 47 wins



P&GRealist
11-08-2014, 10:10 PM
http://uk.complex.com/sports/2014/11/adult-film-star-sadie-santana-says-shell-perform-oral-sex-on-lakers-if-they-reach-47-wins

jaydubb
11-08-2014, 10:12 PM
****.. Now they are gonna try to win... :down:

ManRam
11-08-2014, 10:12 PM
47 wins?! ****. I'll do the same if they win 47 games!

beasted86
11-08-2014, 10:14 PM
Who is this hoe? Some whore looking for attention, and you're giving it to her. Look at the twitter name-drops and hastags. TMZ, ESPN, FoxSports, LALakers.... just hoping somebody... anybody picks up this story to get her name out there.

In B4 the lock

numba1CHANGsta
11-08-2014, 10:18 PM
She's ugly af lol butterface, fake boobs, looks like a tranny haha

ILLUSIONIST^248
11-08-2014, 10:40 PM
47 wins?! ****. I'll do the same if they win 47 games!

I've had a suspicion about you . Haha

apocalypse15
11-08-2014, 11:20 PM
Which team did Ava Devine promise to bang if they made the playoffs?

kobe4thewinbang
11-08-2014, 11:23 PM
Which team did Ava Devine promise to bang if they made the playoffs?Cavs...and ew. Both girls are less than desirable, even for a porn star.

sens#11fan
11-08-2014, 11:35 PM
Hopefully, they don't or else she's gonna need new vocal cords...

apocalypse15
11-08-2014, 11:35 PM
I agree but this just reminded me of it. Pretty sure millionaire ball players can bang almost any chick they desire.

theducksmuggler
11-09-2014, 12:28 AM
Gianna Michaels says it and im playing my heart out...

Sadds The Gr8
11-09-2014, 12:51 AM
welp...No cocksucks for them...

Munkeysuit
11-09-2014, 02:01 AM
One word "regardless" think about what I just said really hard.

jaydubb
11-09-2014, 02:04 AM
Ugh.. I didn't look at the link till now when I saw you guys talking bout her.. If I was on the Lakers I would not want that thing anywhere close to my piece.. That girl is ugly in the face.. Maybe put a bag on it but wow.. This is not gonna motivate anyone haha

curtcocaine
11-09-2014, 02:13 AM
Damn now L.A is really gonna tank.

abe_froman
11-09-2014, 02:23 AM
this would be much more motivating if she looked better

JNA17
11-09-2014, 02:32 AM
The chick is fugly tho.

Also I don't want blow jobs from a chick who just gave one to someone else.

Cal827
11-09-2014, 03:57 AM
Well, I guess that Kobe is now gonna start shooting at his own basket.

bleedprple&gold
11-09-2014, 04:43 AM
47 wins? That's never gonna happen. She needs to make it more interesting. How about 25 wins although I don't know that I could call this a reward.

KnicksorBust
11-09-2014, 11:12 AM
47 wins?! ****. I'll do the same if they win 47 games!

Lol

raiderposting
11-09-2014, 01:42 PM
Good. Now lakers will win even less. Okafor baby.

Burkey3472
11-09-2014, 01:53 PM
There is no chance of this happening :laugh2:

GiantsSwaGG
11-09-2014, 02:02 PM
47 wins?! ****. I'll do the same if they win 1 games!

Fixed.

Sorry bro, I had too

IBleedPurple
11-09-2014, 03:01 PM
Damn that nose. Lakers aren't getting mouth hugs from her anyway.

Hoe is already asking for gifts on her Amazon wishlist via Twitter lol.

abe_froman
11-09-2014, 03:48 PM
Hoe is already asking for gifts on her Amazon wishlist via Twitter lol.

every pornstar,model,camgirl,female cosplayer,ect. does that

mrblisterdundee
11-09-2014, 04:08 PM
The real question is, will she let Kobe cum on her face? I hear that's his thing.

Bruno
11-09-2014, 06:45 PM
this sounds familiar.

RLundi
11-09-2014, 07:37 PM
I'd LOVE to see all the wives/girlfriends of all the posters calling this whore fugly and whatnot. She's by no means a beauty but ugly is a huge reach.

That being said, these NBA players can get favors from among the most resplendent women in the world, and they don't have to win basketball games to do so. This is just a hoe's cry for attention, though I'm sure Xavier Henry will start playing much harder. He kinda looks pervy.

Tony_Starks
11-09-2014, 09:09 PM
She'll probably dome them all up regardless....

Raps18-19 Champ
11-09-2014, 09:15 PM
Remember when Kobe got a BJ back in Colorado.

Avenged
11-09-2014, 10:05 PM
How original. Stay away from Kobe, we know how he gets with women...

ThuglifeJ
11-09-2014, 10:22 PM
I'd LOVE to see all the wives/girlfriends of all the posters calling this whore fugly and whatnot. She's by no means a beauty but ugly is a huge reach.

That being said, these NBA players can get favors from among the most resplendent women in the world, and they don't have to win basketball games to do so. This is just a hoe's cry for attention, though I'm sure Xavier Henry will start playing much harder. He kinda looks pervy.

You don't trust his eyes either?

jaydubb
11-10-2014, 12:31 AM
Looks like the lakers want their dicks sucked... Lookin like they might finally get a win tonight..

Man lakers can barely get any wins and have to settle for nasty *** *****es to get their D spit shined.. Sad times in LA... :pity:

LAcowBOMBER
11-10-2014, 12:38 AM
Irony. Calling her unoriginal then making a Kobe rape joke. Cool story

Maybe this motivation would work with a high school team, but I really doubt anyone on the Lakers is having trouble finding women

MrfadeawayJB
11-10-2014, 12:40 AM
From her twitter


@sadiesantanaxxx: First of 47 today!
@NickSwagyPYoung I can't wait to reward you and your swaggy P

Matter.
11-10-2014, 12:50 AM
46 more!

Tony_Starks
11-10-2014, 01:41 AM
From her twitter


@sadiesantanaxxx: First of 47 today!
@NickSwagyPYoung I can't wait to reward you and your swaggy P

3 way with her and Iggy ftw!

ewing
11-10-2014, 10:32 AM
The real question is, will she let Kobe cum on her face? I hear that's his thing.

it not yours :confused:

SportsFanatic10
11-10-2014, 01:22 PM
like this even matters, i doubt any of the lakers players care about this at all. they can all pull in all the tail they want regardless. and she's nothing special. it's just a headline for her.

ewing
11-10-2014, 01:59 PM
that is a special, enlightened women. You guys are insane

SoCal Bob
11-11-2014, 07:22 AM
Are they gonna run a train on her?