PDA

View Full Version : UPDATE: Byron Scott agrees to become next coach of the Lakers



Clippersfan86
07-25-2014, 02:22 PM
Chris Broussard reported it first for once it seems. Working on contract details now.


Chris Broussard ‏@Chris_Broussard 16m
Sources: The Los Angeles Lakers have offered Byron Scott their head coaching job. The two sides are now in negotiations.

Ramona Shelburne ‏@ramonashelburne 5m
Can confirm @Chris_Broussard tweet that Lakers are in negotiations w/ Byron Scott.

Zefflin
07-25-2014, 02:28 PM
We knew we were getting him. Meh, it'll do.

still1ballin
07-25-2014, 02:30 PM
Do the LT

:dance:

Zefflin
07-25-2014, 02:33 PM
He better surround himself with better coaches.

jaydubb
07-25-2014, 02:34 PM
Finally we can move on from that **** that everyone calls dantoni

jaydubb
07-25-2014, 02:34 PM
Do the LT

:dance:

:dance: :dance: :dance:

slaker619
07-25-2014, 02:37 PM
They needed this too

ManRam
07-25-2014, 02:38 PM
I guess it doesn't matter that it took so long, but why'd the hiring take so long?

Chronz
07-25-2014, 02:39 PM
:dance:

jaydubb
07-25-2014, 02:41 PM
I guess it doesn't matter that it took so long, but why'd the hiring take so long?

Nothing makes sense anymore for the lakers, you just gotta go with it dood..

:dance: :dance2:

Tony_Starks
07-25-2014, 02:47 PM
I criticize others teams so allow me to say My Lakers are in a complete shambles.

I feel like the lawyer on Seinfeld, this is egregious, outlandish, proposterous!

abe_froman
07-25-2014, 02:56 PM
good move ,dunno why it took so long

goingfor28
07-25-2014, 03:32 PM
74 interviews later....he should be a good hire tho.

Cal827
07-25-2014, 03:36 PM
Chris Brousard is so unreliable, that his tweets have to be confirmed :laugh2:

Anyways, good to hear for the Lakers, and WTF I'll join in lol

:dance:

Iron24th
07-25-2014, 05:31 PM
It means no more dantoni, so it means a lot

Ask knicks fans

cmellofan15
07-25-2014, 05:35 PM
more of the Cavaliers sloppy seconds

P&GRealist
07-25-2014, 06:25 PM
he better surround himself with better coaches.

da.......gloooooovvvvvveeeeeee!!!!!!

P&GRealist
07-25-2014, 06:30 PM
more of the Cavaliers sloppy seconds

Or....a true Laker legend. Put in his work with Showtime. Mentored rookie 17 yr old Kobe in his last season in the league. Last yr did in studio work for the Lakers Time Warner Cable during their crappiest season in LA and gave the fans a hope of optimism.

This ain't Mike Clown.

PurpleLynch
07-25-2014, 06:31 PM
Right now I'm more interested in our future assistants. But good call for once. The time wasted not hiring him before is inexcusable though.

P&GRealist
07-25-2014, 06:40 PM
Right now I'm more interested in our future assistants. But good call for once. The time wasted not hiring him before is inexcusable though.

Gary Payton yo

Zefflin
07-25-2014, 06:52 PM
daaaaa glove i would like to see on the bench but highly unlikely

JPHX
07-25-2014, 06:55 PM
Not the best hiring but what else is out there?

AIRMAR72
07-25-2014, 06:58 PM
daaaaa glove i would like to see on the bench but highly unlikely management should've considered Brian Shaw this is wrong karate chop across shaw throat again

phantasyyy
07-25-2014, 07:17 PM
management should've considered Brian Shaw this is wrong karate chop across shaw throat again

huh? hes the head coach in denver lol

P&GRealist
07-25-2014, 07:22 PM
Not the best hiring but what else is out there?

Mike Dunleavy.

Aka another Mike :)

P&GRealist
07-25-2014, 07:23 PM
daaaaa glove i would like to see on the bench but highly unlikely

He and Kobe are like brothers. It wouldn't surprise me tbh.

ThunderousDemon
07-25-2014, 07:48 PM
better than pringles

P&GRealist
07-26-2014, 11:37 PM
It's official. 4 yrs 17M


Ramona Shelburne @ramonashelburne 2h
Lakers deal with Byron Scott will be four years, $17 million

NBA_Starter
07-27-2014, 05:34 PM
I'm glad he got the third and forth years because they are not winning anything in the next two seasons.