PDA

View Full Version : CJ Miles - Pacers - 4 years 18 mill



HandsOnTheWheel
07-02-2014, 04:00 PM
Will Stevenson stay for less since he reportedly doesn't have a market?

goingfor28
07-02-2014, 04:02 PM
Well. Cj miles Google search certainly turns up some unexpected photos lol

JNA17
07-02-2014, 04:06 PM
Well. Cj miles Google search certainly turns up some unexpected photos lol

Wow...you weren't kidding.

Literally the first link:

CJ Miles - Sexy Flipina CJ Miles is the hottest nude girl that bares all.

WTF!? :laugh:

nycericanguy
07-02-2014, 04:07 PM
who the hell is CJ miles?...lol

EDIT : Just looked him up, man it pays to suck this offseason!

goingfor28
07-02-2014, 04:07 PM
:laugh2:

jaydubb
07-02-2014, 04:08 PM
Well. Cj miles Google search certainly turns up some unexpected photos lol
Haha!! I just noticed that too.. Wtf..

Dade County
07-02-2014, 04:09 PM
Damn, that man can shoot 3.


Very good pick up by the Pacers.

HandsOnTheWheel
07-02-2014, 04:11 PM
Well. Cj miles Google search certainly turns up some unexpected photos lol

Lmaoo

ManRam
07-02-2014, 04:21 PM
Fair contract. $4.5M a year sounds about right. Adds some needed range to the team, and he can defend too.

Iron24th
07-02-2014, 04:38 PM
Bye stephenson?

GunFactor187
07-02-2014, 05:21 PM
Wow...you weren't kidding.

Literally the first link:

CJ Miles - Sexy Flipina CJ Miles is the hottest nude girl that bares all.

WTF!? :laugh:

I follow her on Twitter. Great content on there. :D

JNA17
07-02-2014, 05:29 PM
I follow her on Twitter. Great content on there. :D

Woah...In your sig, tayshaun Prince was taller than Ben Wallace? 0_0

Wasn't Ben 6'9? Is Prince like 6'10 or 6'11?

JNA17
07-02-2014, 05:30 PM
I would pay that CJ Miles 4 years/ $18M before I wound pay the basketball CJ Miles that.

http://ic.pics.livejournal.com/agent_jl36/11317204/254351/254351_original.png

GunFactor187
07-02-2014, 05:40 PM
Woah...In your sig, tayshaun Prince was taller than Ben Wallace? 0_0

Wasn't Ben 6'9? Is Prince like 6'10 or 6'11?

I've heard Big Ben was more realistically 6'7''.

bucketss
07-02-2014, 05:43 PM
i think shes a tranny tho.

RLundi
07-02-2014, 06:25 PM
I would pay that CJ Miles 4 years/ $18M before I wound pay the basketball CJ Miles that.

Lol gold.

NBA_Starter
07-02-2014, 09:38 PM
It looks like that takes up part of Stephenson's money.

beasted86
07-02-2014, 09:44 PM
Seems like they will bail on Stephenson and gamble on Turner since his stock is in the dump and he'll get way less.

ombada
07-02-2014, 10:27 PM
It looks like that takes up part of Stephenson's money.

Nope they used the mid level exception on him. And the rest of that exception went to the foreign stretch 4 they signed.

ombada
07-02-2014, 10:31 PM
Seems like they will bail on Stephenson and gamble on Turner since his stock is in the dump and he'll get way less.

Idk why it seems that way to you. They made Stephenson an offer at 9 mil a year for 5 years. Send like a good starting point for negotiation. Now Stephenson can test the market and see what his value is. I'm sure if it's not too high, our if there are only a few suitors we will match an offer to keep him here. Bird loves Stephenson.

ombada
07-02-2014, 10:33 PM
i think shes a tranny tho.

Haha she's not. If she was she would be a hot ladyboy. But you can Google image her p***y pics. Just as good :D

NBA_Starter
07-02-2014, 10:56 PM
Come to the Hornets Lance.

3ballbomber
07-02-2014, 11:16 PM
CJ Miles is one sexy lady who can shoot 3's

goingfor28
07-03-2014, 02:28 AM
Mmmmmmm