PDA

View Full Version : Dwight relationship with 16 year old



sens#11fan
06-05-2014, 04:11 PM
http://footbasket.com/nba/dwight-howard-relationship-16-year-old-flew-hook/


Folks are having a field day on Houston Rockets center Dwight Howard and the latest news that just came out. It doesnít look good at all Howard. Heís on some Karl Malone type of ish.

Apparently, some high school girl that is 16 years old had a relationship with Howard. It went as far as to Howard flying her out from Florida to hook up.

Itís going all over Twitter right now. The girl posted photos and text messages with Howard, but later deleted them. Her Twitter account has also been deleted.

Smh, there's thousands of women he could have bedded and yet he choose a 16 year old girl.

SPURSFAN1
06-05-2014, 04:14 PM
I'm laughing, but he's not laughing. He knew what was up when he invited a freaking 16 year old. hahahahahhaah

Bruno
06-05-2014, 04:14 PM
typical dwight.

ManRam
06-05-2014, 04:16 PM
Yeah. That's bad.

And also, not really funny at all.

abe_froman
06-05-2014, 04:17 PM
yeah,yeah e underage thing and all...but i have to say ,that face..just yikes! if he was going to go the 16 year old route ,i would have thought he'd the pull to get a better looking girl

Wrigheyes4MVP
06-05-2014, 04:21 PM
How old was he when he had this relationship?

But yeah this doesn't look good for him being that he is in the public eye. Still I have sympathy for him. I hooked up with a 17 year old once when I was 25. She was really hot and looked much older than her actual age. This was legal btw according to NY State Law.

You can criticize all you want, but when put in the situation, it can be hard to say no.

sens#11fan
06-05-2014, 04:22 PM
I thought only San Antonio had "big ol woman"? Lol, it must reach up all the way to houston, if dwight is flying chicks there.

ManRam
06-05-2014, 04:24 PM
How old was he when he had this relationship?

But yeah this doesn't look good for him being that he is in the public eye. Still I have sympathy for him. I hooked up with a 17 year old once when I was 25. She was really hot and looked much older than her actual age. This was legal btw according to NY State Law.

You can criticize all you want, but when put in the situation, it can be hard to say no.

Dwight can have his pick of the litter tho. It shouldn't be hard for him to just say "no". And if you're in the public eye you're just being an idiot if you aren't extra vigilant about this stuff. It's inexcusable.

lawrule
06-05-2014, 04:24 PM
That guuuurl is ugly as sin. And dumb as a rock to boot.

NBA players nail the ugliest chicks in the world.

Wrigheyes4MVP
06-05-2014, 04:24 PM
Yeah that girl looks really young. She looks her age. Makes is much creepier.

Wrigheyes4MVP
06-05-2014, 04:26 PM
Dwight can have his pick of the litter tho. It shouldn't be hard for him to just say "no". And if you're in the public eye you're just being an idiot if you aren't extra vigilant about this stuff. It's inexcusable.

Understandable. And she didn't even really look all that great and also didn't look older than her age so it is kinda creepy actually.

Did this happen recently or during his early career because he was like 18 when he entered the league.

Odominator
06-05-2014, 04:27 PM
Yeah that girl looks really young. She looks her age. Makes is much creepier.


I guess Dwight likes someone who is at an equal maturity level to him

P&GRealist
06-05-2014, 04:28 PM
This assclown leaving the Lakers is the greatest thing that could have ever happened for the fortunes of our future going forward.


Good riddens you child predator POS. :laugh:

ManRam
06-05-2014, 04:30 PM
Remember when Dwight conned people into believing he was this great young kid with his head on his shoulders because he was so outspokenly religious? But hey, you can't be a good person without having religion in your life! I guess...

ManRam
06-05-2014, 04:31 PM
This assclown leaving the Lakers is the greatest thing that could have ever happened for the fortunes of our future going forward.


Good riddens you child predator POS. :laugh:

I think that's slightly hyperbolic of a comment...I'd wait and see how things play out first.

Also, #Riddens

goingfor28
06-05-2014, 04:38 PM
Loooool

goingfor28
06-05-2014, 04:39 PM
She hot?

SPURSFAN1
06-05-2014, 04:39 PM
Went to the clutchfans for some clarifications. She turned 18 before she met DH. Still hella funny.

SPURSFAN1
06-05-2014, 04:41 PM
She hot?

Well since I wasn't going to post about her looks if I thought she was underage. but she might be 18. I give her a 6.5/10.

jerellh528
06-05-2014, 04:42 PM
Lol what? At least if she's gunna be 16 and you're gunna fly her out, she better look like stunning at least. I don't know if this is illegal where he's at when he did it, but one thing is for sure. This is embarrassing as hell!

J4KOP99
06-05-2014, 04:45 PM
"I just wanted to have some fun."

JNA17
06-05-2014, 04:53 PM
http://37.media.tumblr.com/gXO4eDo3wjcvpoytj1DzuIGJo1_250.gif

Why don't you have a seat? Right over there Dwight.

Big Zo
06-05-2014, 05:03 PM
Is that Josh Childress' little sister?

DarkKnight
06-05-2014, 05:10 PM
She hot?

No and she looks like she's 16. What makes it worse is Dwight just adds to his list of being a dumbass. lol

chitown85
06-05-2014, 05:10 PM
Understandable. And she didn't even really look all that great and also didn't look older than her age so it is kinda creepy actually.

Did this happen recently or during his early career because he was like 18 when he entered the league.

He wouldn't be sporting a Rockets shirt...this is relatively recent.

DarkKnight
06-05-2014, 05:11 PM
conversation must have been right on par for Dwight. lol

Bruno
06-05-2014, 05:12 PM
Remember when Dwight conned people into believing he was this great young kid with his head on his shoulders because he was so outspokenly religious? But hey, you can't be a good person without having religion in your life! I guess...

that can sometimes be the biggest red flag.

chitown85
06-05-2014, 05:12 PM
Lol what? At least if she's gunna be 16 and you're gunna fly her out, she better look like stunning at least. I don't know if this is illegal where he's at when he did it, but one thing is for sure. This is embarrassing as hell!

In Texas 17 is legal...Harris county (Houston) is a horrible place to do dumb **** in regardless how much money you have.

P&GRealist
06-05-2014, 05:13 PM
"I just wanted to have some fun."

Mize name Duwight and Imz a 7foot goofball with zero post moves. but iz okayz, hakeemz, mchalez, my new best friend chandler parsons and that ugly *** 16 yr old chik gonna help me with my game. derp dee derp.

Bruno
06-05-2014, 05:14 PM
Mize name Duwight and Imz a 7foot goofball with zero post moves. but iz okayz, hakeemz, mchalez, my new best friend chandler parsons and that ugly *** 16 yr old chik gonna help me with my game. derp dee derp.

well in defense of dwight if he's being guarded in single coverage by Robin Lopez he does have post moves.

WITZ
06-05-2014, 05:19 PM
:laugh: twitter comments "Dwight Howard reportedly flew out this 16 yr old Colin Kaepernick lookalike multiple times and had relations w/her"

jerellh528
06-05-2014, 05:21 PM
:laugh: twitter comments "Dwight Howard reportedly flew out this 16 yr old Colin Kaepernick lookalike multiple times and had relations w/her"

I lol'd at that one too haha

DarkKnight
06-05-2014, 05:21 PM
:laugh: twitter comments "Dwight Howard reportedly flew out this 16 yr old Colin Kaepernick lookalike multiple times and had relations w/her"

maybe he likes the 9ers

RateSports
06-05-2014, 05:26 PM
I thought that was Colin Kaepernick.

JasonJohnHorn
06-05-2014, 05:27 PM
Well... 16 is the age of consent in Canada and many states...

Roman Polanski drugged and raped at 13-year-old girl and Johnny Depp, Jodi Foster and Harrison Ford still work with him, and R. Kelly doesn't get a shortage of recording partners and record sales despite his past....


If 16 is the age of consent, I don't see how this is an issue. I may not agree with it, but the law is the law.

chitown85
06-05-2014, 05:29 PM
Well... 16 is the age of consent in Canada and many states...

Roman Polanski drugged and raped at 13-year-old girl and Johnny Depp, Jodi Foster and Harrison Ford still work with him, and R. Kelly doesn't get a shortage of recording partners and record sales despite his past....


If 16 is the age of consent, I don't see how this is an issue. I may not agree with it, but the law is the law.



If it happened in Texas, then no it's not...17 or jail bait.

thaShady
06-05-2014, 05:30 PM
wow....it makes sense though with how immature he is. there are way hotter 16 year old girls esp in texas.

pacofunk64
06-05-2014, 05:33 PM
meh...age is just a number when you get to a certain point. I mean there really isn't much difference between a 16 & 18 year old. Also if the parents consent to this relationship then there is no issue here.

chitown85
06-05-2014, 05:33 PM
Texas is crawling with hot girls...seriously...everywhere...and all over 17...it was a player's paradise living there...this guy is a celebrity, filthy rich, and is in the land of "bangin' honeys"...and he has to hook up with a 16 year old Kap look alike? Really?

BALLER R
06-05-2014, 05:34 PM
The girl looks like Ginobili could be her father.

NBA_Starter
06-05-2014, 05:50 PM
He must be really impatient, she is almost 18.

archdevil84
06-05-2014, 05:51 PM
pretty emberassing

nycericanguy
06-05-2014, 05:54 PM
meh...age is just a number when you get to a certain point. I mean there really isn't much difference between a 16 & 18 year old. Also if the parents consent to this relationship then there is no issue here.

agree... not to open up a can of worms but there are mature 16 year olds and immature 30 year olds. I've never personally dated someone that much younger, but the whole 17...18... is of legal consent thing, that's just an arbitrary number we made up. Science says a woman is a woman at a much younger age.

We put so many arbitrary numbers on things, you can serve and die for your country at 18, but you can't drink til you're 21... you can drive at 16, but you can't have sex with someone 24 months older than you at that point.

It's all silly to me really... as long as it's consensual and she's not a child it shouldn't be an issue. Men have always lusted after younger women.

Just wrote that at the risk of sounding like a pedi....lol... but it's true.

smith&wesson
06-05-2014, 05:57 PM
D. Kelly lol

jerellh528
06-05-2014, 05:57 PM
meh...age is just a number when you get to a certain point. I mean there really isn't much difference between a 16 & 18 year old. Also if the parents consent to this relationship then there is no issue here.

16 to 18 is huge. Age isn't anything but a number once you hit 25+, IMO of course. But I see a drastic change in girls behavior almost year to year up until that magic 25/26 ish age

smith&wesson
06-05-2014, 05:58 PM
Well... 16 is the age of consent in Canada and many states...

Roman Polanski drugged and raped at 13-year-old girl and Johnny Depp, Jodi Foster and Harrison Ford still work with him, and R. Kelly doesn't get a shortage of recording partners and record sales despite his past....


If 16 is the age of consent, I don't see how this is an issue. I may not agree with it, but the law is the law.

he likes to hang out with people on the same maturity level as him, regardless of their age lol.

*Superman*
06-05-2014, 06:01 PM
...I did not have sexual relations with that woman.

AddiX
06-05-2014, 06:18 PM
Oh snap, just clicked the link...

Kaepernick face...

:facepalm:

MagicBucsSox
06-05-2014, 06:25 PM
Dwight and her F'n parents should be in jail. How the hell she leave their house unannounced? Board a plane etc

numba1CHANGsta
06-05-2014, 06:40 PM
Come on Dwight if you're gonna date an underage chick at least pick a good looking one :facepalm: BTW isn't Dwight like really religious?

Raidaz4Life
06-05-2014, 06:48 PM
agree... not to open up a can of worms but there are mature 16 year olds and immature 30 year olds. I've never personally dated someone that much younger, but the whole 17...18... is of legal consent thing, that's just an arbitrary number we made up. Science says a woman is a woman at a much younger age.

We put so many arbitrary numbers on things, you can serve and die for your country at 18, but you can't drink til you're 21... you can drive at 16, but you can't have sex with someone 24 months older than you at that point.

It's all silly to me really... as long as it's consensual and she's not a child it shouldn't be an issue. Men have always lusted after younger women.

Just wrote that at the risk of sounding like a pedi....lol... but it's true.

I completely agree with this post and have always said the same thing. I dislike Dwight for a lot of reasons... can't say this influences my opinion of him one way or the other. It is ironic though considering his nickname is " the man child"

5ass
06-05-2014, 06:52 PM
Dwight and her F'n parents should be in jail. How the hell she leave their house unannounced? Board a plane etc

Probably learning from her golddigger mother, start her off early.
Wonder why they called you *****.

PhillyFaninLA
06-05-2014, 06:57 PM
and the website in the OP seems like a credible site...no really it does, so credile

therealwd27
06-05-2014, 07:00 PM
Damn this sucks

beasted86
06-05-2014, 07:22 PM
Yeah. That's bad.

And also, not really funny at all.

This... But I reserve judgement because this is gossip right now.

GiantsSwaGG
06-05-2014, 07:27 PM
I lost the lil respect for him. He's a ****ing pedafile, how is that a joke?

Nabeshin
06-05-2014, 07:29 PM
http://data3.whicdn.com/images/17562806/large.gif

This sums it up nicely.

ATX
06-05-2014, 07:35 PM
I don't buy any of this story btw as of now. It would be a HUGE story if true, and Howard would be facing probable jail time and a lengthy suspension.

chitown85
06-05-2014, 07:46 PM
That's messed up man, and besides I think you have the wrong state by a long shot. I think you'd be better off taking a shot at states like Arkansas, Alabama, Oklahoma or West Virginia. Maybe East Texas can be a little back woods, but it is a great state, and I am proud to call Austin Texas home.


Coming from Chicago my perception of Texas was better than that; but still wrong before I moved there. A lot of people think horses and backwoods...Hahaha. Texas (especially Austin) is a great place and he has no idea what he's talking about.

mike_noodles
06-05-2014, 07:57 PM
I bet nothing happens legally out of it.

ATX
06-05-2014, 08:02 PM
I bet nothing happens legally out of it.

If it's untrue then yes, but *IF it's true, Dwight is F'ed...I mean seriously F'ed. Again, holding all judgement until it's substantiated or not. I mean look at how ignorant people threw Chris Andersen under the bus before the facts came out.

Vinny642
06-05-2014, 08:03 PM
What the actual hell....

Im not great in the looks department but she is definitely not that cute, if cute at all, not enough to risk a career in basketball over.

Definitely wouldnt spend money to fly her out. And she does look 16, makes it worse.

Out of all the whores out there..... really? Some 16 year old below average looking girl? That is skinnier than a twig to boot...

COME ON MAN!!!

Vinny642
06-05-2014, 08:09 PM
Oh snap, just clicked the link...

Kaepernick face...

:facepalm:

LMAOO that had potential to make me spit out water laughing, if I had water in my mouth

CityofTreez
06-05-2014, 08:09 PM
Obviously, this isn't a looks argument, it's a tight ***** argument, and she's too young to prove otherwise.

krazylegz
06-05-2014, 08:14 PM
yup,dead ringer for kap....oh dwight

Tony_Starks
06-05-2014, 08:26 PM
In his defense, his first baby Moms was pretty but a big time gold digger. Maybe this time around he figured he'd get someone that looked like a football player and who's maturity level was more compatible with his.....

ManningToTyree
06-05-2014, 09:07 PM
If this is true Dwight is a piece of ****

NYKNYGNYY
06-05-2014, 09:33 PM
16 will get u 25!!!


Na but for real smh Dwight I could understand if she was model status but she's busted...whoever said she looks like kaep ... I thank u for makin my night

Ill21
06-05-2014, 09:35 PM
Really Dwight?

tr3ymill3r
06-05-2014, 09:44 PM
Before everyone jumps to conclusions, how do we know they weren't watching SpongeBob together?

Dwight Howard's DVR:
SpongeBob
iCarly
Slam Dunk Contest
Pootytang
Proud Family

mudvayne387
06-05-2014, 09:44 PM
Understandable. And she didn't even really look all that great and also didn't look older than her age so it is kinda creepy actually.

Did this happen recently or during his early career because he was like 18 when he entered the league.

Considering iCloud is a more recent technological advancement, I'd have to say he was no where near 18 ...

shep33
06-05-2014, 09:48 PM
That's wrong.

kobe4thewinbang
06-05-2014, 09:49 PM
Well, see, Dwight is about 16 (and that's a stretch) mentally. So in his mind it makes sense to stick his 25" rooster inside of some jailbait.

Unless Florida has 16 as a legal age of consent? I don't know how it works cuz she flew out from some other state.

:shrug:

shep33
06-05-2014, 09:50 PM
Before everyone jumps to conclusions, how do we know they weren't watching SpongeBob together?

Dwight Howard's DVR:
SpongeBob
iCarly
Slam Dunk Contest
Pootytang
Proud Family

That makes it even creepier.

kobe4thewinbang
06-05-2014, 09:52 PM
That makes it even creepier.LOL, Dwight & that other black player probably banged the blonde chick together from iCarly. Can't remember who she is dating.

Vinny642
06-05-2014, 10:27 PM
LOL, Dwight & that other black player probably banged the blonde chick together from iCarly. Can't remember who she is dating.

Drummond lol

bleedprple&gold
06-05-2014, 10:41 PM
There's no excuse for this :facepalm: (and I would have taken she's smoking hot as a valid excuse if it applied here)

Tony_Starks
06-05-2014, 10:43 PM
These 16yr olds ain't loyal...

deaner
06-05-2014, 10:43 PM
Howard.... Son.... It's not about high school finals


Oh no... There's a Kia community assist commercial on abc with Howard and a 14 year old girl picture on it. I bet that gets changed quickly.

east fb knicks
06-05-2014, 11:26 PM
I hope it's not true but if it is that dude is sick he's a fkn star and can get any chick he wants wtf Dwight and all of you people saying it's ok if she was hot just think about this what if that was your daughter 17 I can kinda agree with but 16:puke:

tr3ymill3r
06-05-2014, 11:30 PM
Can someone please .gif a Howard and Matthew McConaughey? Alright, alright, alright. That's what I love about these high school girls man. I get older, they stay the same age.

east fb knicks
06-05-2014, 11:39 PM
Can someone please .gif a Howard and Matthew McConaughey? Alright, alright, alright. That's what I love about these high school girls man. I get older, they stay the same age.

:laugh:

LordJohn
06-06-2014, 12:06 AM
It would've been nice if we could've focused on what Howard did/might've done instead of spending half the thread calling the girl ugly, but oh well. He's pretty stupid if he actually did something like that in this day and age.

-Kobe24-TJ19-
06-06-2014, 12:08 AM
wait...what the ****?:confused:


:laugh::laugh:

PraiseJesus
06-06-2014, 12:20 AM
busted!

KingstonHawke
06-06-2014, 12:34 AM
How old was he when he had this relationship?

But yeah this doesn't look good for him being that he is in the public eye. Still I have sympathy for him. I hooked up with a 17 year old once when I was 25. She was really hot and looked much older than her actual age. This was legal btw according to NY State Law.

You can criticize all you want, but when put in the situation, it can be hard to say no.

That's my real issue. Is 1) How dumb is Dwight to be taking any chances. 2) This chick is not sexy. I wouldn't have hit that when I was in HS, why is Dwight hitting that now? Have standards bruh.

jrap2
06-06-2014, 01:08 AM
girl looks like Colin Kaepernick but Dwight how dumb can you be?

KB24PG16
06-06-2014, 01:10 AM
she hurt AF

MrfadeawayJB
06-06-2014, 10:31 AM
She looks like squidward

DitchDat
06-06-2014, 10:50 AM
Dwight is a clown if this is true. No, wait, scratch that. He is already a clown. This makes him an idiot.

DreamShaker
06-06-2014, 11:59 AM
Morality issues aside, you can't get away with stuff like this any more. Social media is too strong.

raiderposting
06-06-2014, 12:04 PM
LOL, Dwight & that other black player probably banged the blonde chick together from iCarly. Can't remember who she is dating.

She's over 21, older than Drummond, and looks good, unlike Kaeps little sister. Plus she dumbed him lol

nycericanguy
06-06-2014, 12:08 PM
If that's Dwight in the texts though that's sad, a grown *** man feeling rejected by a 16 year old girl? And he writes like he's 12 years old...

DreamShaker
06-06-2014, 12:50 PM
If that's Dwight in the texts though that's sad, a grown *** man feeling rejected by a 16 year old girl? And he writes like he's 12 years old...

Lol. The thing that trips me out is, how did her parents not know, or allow her to be flown out by Dwight so much??

KingPosey
06-06-2014, 12:52 PM
It's really gross but what state was everything handled in?

Isn't there several states where 16 is the age of consent?

Again, come on DH, use your head. I'm just trying to see if there was a law broken or not.

RLundi
06-06-2014, 02:04 PM
It's really gross but what state was everything handled in?

Isn't there several states where 16 is the age of consent?

Again, come on DH, use your head. I'm just trying to see if there was a law broken or not.

Age of consent in Texas and Florida is 17 years old if I'm not mistaken. Either way, it's a crime if she is indeed 16.

It's also a crime because she looks like a light-skinned Rajon Rondo.

Chi StateOfMind
06-06-2014, 02:32 PM
Lol. The thing that trips me out is, how did her parents not know, or allow her to be flown out by Dwight so much??

Cha-Ching thats what. It sounds horrible but they're bad parents who see this as a cash in rather then pedophile.

NYKNYGNYY
06-06-2014, 02:38 PM
Lol still funny when I read tweets n posts... I've been havin. A bad few days... Havnt been able to go out or anyhing lost my wallet with my I d n my money my cards everything... But this makes me feel like I'm having a better few days then Dwight

mike_noodles
06-06-2014, 03:21 PM
If it's untrue then yes, but *IF it's true, Dwight is F'ed...I mean seriously F'ed. Again, holding all judgement until it's substantiated or not. I mean look at how ignorant people threw Chris Andersen under the bus before the facts came out.

That's what I'm saying. If it's true, it will be a slap on the wrist at most. Maybe a little community service.

mike_noodles
06-06-2014, 03:25 PM
I love the level of maturity around here. Who gives a crap what the woman looks like. Everyone has different tastes and finds different women attractive. Beauty shines from the inside boys, the sooner you figure that out...

It seems more people are worried about what she looks like rather than him bringing a minor across state lines for sexual purposes. Just sayin'

IKnowHoops
06-06-2014, 03:32 PM
Dwight can have his pick of the litter tho. It shouldn't be hard for him to just say "no". And if you're in the public eye you're just being an idiot if you aren't extra vigilant about this stuff. It's inexcusable.

Dwight can't say no. He's got like 5 baby mammas or something. He never learns.

IKnowHoops
06-06-2014, 03:43 PM
conversation must have been right on par for Dwight. lol

I really think this is the case. I think he is most comfortable with young ins because on a mental level, thats who he can best relate to.

slaker619
06-06-2014, 03:46 PM
She don't even look good

TheIlladelph16
06-06-2014, 03:47 PM
Has this actually been confirmed by any reputable sources?

I can't stand that everyone jumps on these stories long before any form of confirmation is given, and we end up with idiots calling Chris Anderson every derogatory thing they can think of.

Munkeysuit
06-06-2014, 10:18 PM
I guess Dwight likes someone who is at an equal maturity level to him

You win

Saddletramp
06-07-2014, 04:20 AM
^That joke was made about 12 times in this thread. Original.

Kevj77
06-07-2014, 04:48 AM
Any agent would want to craft a public persona for his client, so you can't trust their public image. Remember Kobe before Colorado? MJ wasn't a Saint either. Howard could have his pick just like Kobe and they do this kinda crap, even if it is a hoax he shouldn't even be putting himself in that situation.

Rush
06-07-2014, 01:06 PM
That grammer looks like a PSD post from a Knicks fan.

You don't say...

mjt20mik
06-07-2014, 01:13 PM
she's not even good looking

Reyes6
06-07-2014, 01:38 PM
To those asking how long ago this was.... he is in the picture wearing a Rockets practice jersey.

And there hasn't been a reputable source just yet, I don't consider Footbasket the most reliable source. Once I see things on TMZ (sadly) or espn I won't believe much of it.

Shlumpledink
06-07-2014, 01:40 PM
I hope it isn't true, for the sake of humanity

JWorthy42
06-07-2014, 03:46 PM
Ain't attractive either...

P&GRealist
06-07-2014, 03:57 PM
she's not even good looking

neither is Dwight lol

VinceCarter
06-07-2014, 04:26 PM
"Dwight Howard reportedly flew out this 16 yr old Colin Kaepernick lookalike multiple times and had relations with her."

ahahahaha she does look like Colin

Pablonovi
06-07-2014, 04:53 PM
I'm pretty much universally against guys in their 20s or older having sexual relations/relationships with girls 16 & under.

I don't oppose it for religious reasons (I'm a 50+ year atheist). Nor for most of the other "typical" reasons.
For me the reason underage sex is wrong is that underage kids do NOT have the psychological-capacity/maturity to deal with sex. It is too "delicious"; too "addictive"; blinding them from being able to make mature judgments about sexual activities; &, as a result, they tend to "fall in love" "head-over-heels" (with those who are taking advantage of their innocence).

That's why, for me, guys in their 20s (and up) have NO right to have sex with them

Iron24th
06-07-2014, 07:47 PM
Why in hell did he wear a practice jersey before coming to this girl's house???

That's why it seems fake but would not surprise me if it's true.

NBA_Starter
06-07-2014, 08:01 PM
Why in hell did he wear a practice jersey before coming to this girl's house???

That's why it seems fake but would not surprise me if it's true.

That is suspicious.

Lakeshow24KB
06-07-2014, 08:29 PM
I thought he flew her out and that was the hotel room? Not sure though.

Uncle Chuck
06-07-2014, 08:31 PM
Why in hell did he wear a practice jersey before coming to this girl's house???

That's why it seems fake but would not surprise me if it's true.

Its a hotel room.

bootleg42
06-07-2014, 09:45 PM
How old was he when he had this relationship?

But yeah this doesn't look good for him being that he is in the public eye. Still I have sympathy for him. I hooked up with a 17 year old once when I was 25. She was really hot and looked much older than her actual age. This was legal btw according to NY State Law.

You can criticize all you want, but when put in the situation, it can be hard to say no.

Yeah. My mom first met my dad when he was 28 and she 15, though according to her, they never got together then. They just knew each other through friends. She harbored a major crush on him. They claimed to me that they got together when she was 17, and he 30 (legal in their state....also NY so no problems there). Today she is 40, and he is 53, and they're the greatest couple ever. According to my mom, she got all sorts of "s+h-i--t" from her mom (though her friends, also teenagers at the time, also had a huge crush on my dad too.....he was known as a really handsome guy back then so...). Yet today everything turned out great. My siblings and I are the result of that relationship, which some people may have had a problem with at the beginning.

So yeah, tough to really judge (it's not like Dwight is a 45 year old guy going after a high school teenager). I just say keep it legal in whatever state you're in. In New York, legal age of consent is 17. Some states in the US vary between 16-18 so I don't know how Dwight's case would be since their little fling crossed state lines.

Bottom line, keep what you do legal.

NBA_Starter
06-07-2014, 10:21 PM
I thought he flew her out and that was the hotel room? Not sure though.

He's ******

2_Trill
06-07-2014, 10:58 PM
Dwight Howard deserves to be fined, suspended, and brought up on charges. Smh

NBA_Starter
06-07-2014, 10:59 PM
Put him away

Acclaimed
06-07-2014, 11:25 PM
I've been kind of waiting on this one for more information. The accusations seem in some ways legit, and in some ways like a cry for attention. Hard to know what's true, but Dwight still hasn't responded.... You think he'd want to clear his name instantly... Instead it feels like he's waiting for his lawyer...

However the girls half cutoff text she sent, and attention seeking comments on twitter raise some red flags... Need more facts, and a response from Dwight.

2_Trill
06-07-2014, 11:52 PM
I feel sorry for the Houston Rockets franchise.

jerellh528
06-08-2014, 12:00 AM
Thank goodness he's not a laker anymore and we don't have to deal with his immature, cancerous, antics. But I actually kinda forgot he was still in the league, maybe this is a publicity stunt? Lol

Vinny642
06-08-2014, 12:19 AM
I dont feel sorry for the Rockets franchise, they knew what they were getting into...

And Laker fans commenting on Howard's maturity... smh, Kobe is still bad, and you had Howard, you had Bynum as well. And the goon squad the Lakers have on their roster now aren't exactly Spurs mature either. SO lets relax with that.

jerellh528
06-08-2014, 12:28 AM
I dont feel sorry for the Rockets franchise, they knew what they were getting into...

And Laker fans commenting on Howard's maturity... smh, Kobe is still bad, and you had Howard, you had Bynum as well. And the goon squad the Lakers have on their roster now aren't exactly Spurs mature either. SO lets relax with that.

Kobe immature? Nah.
Goon squad now? Would that be Kobe, Nash, or sacre? Those are the only lakers under contract.
And yea we did have howard and Bynum, hence why we can say something

rocket
06-08-2014, 12:30 AM
Is that Josh Childress' little sister?

no waaaaaaaaaaaaaaaaaay lmfaoooooo

Vinny642
06-08-2014, 01:06 AM
Kobe immature? Nah.
Goon squad now? Would that be Kobe, Nash, or sacre? Those are the only lakers under contract.
And yea we did have howard and Bynum, hence why we can say something

Kobe actually has immature qualities and some less than favorable antics that even Laker fans can't hide from.

And it seems to be a trend, LA produces immaturity?...

And also, I have never seen someone sleep on the bench during a game, until Kaman did it.

RubberBand Man
06-08-2014, 01:54 AM
Lol gross maybe she'll be hot when she grows up, and Dwight wants to get some early face time..... literally. Lol

deaner
06-08-2014, 06:00 PM
Is there any update to this? You would think there would have been a response to this by the rockets or Howard by now.

cooters22
06-10-2014, 01:35 PM
On his defense, she does look 17!

I think this whole article and pictures are a sham, Colin Kaepernick is older than 16, lol. OMG is she ugly!

Pablonovi
06-10-2014, 02:04 PM
On his defense, she does look 17!

I think this whole article and pictures are a sham, Colin Kaepernick is older than 16, lol. OMG is she ugly!

Hey cooters22,
Maybe he bagged her head before he bagged the rest of her?