PDA

View Full Version : 4/4 - 4/5 - NBA GameThread



Pages : [1] 2

Avenged
04-04-2013, 03:46 PM
Thursday, April 4th


http://i1136.photobucket.com/albums/n487/GatorHunter1971/NBA%20Signature%20Logos/Bulls1.pngccchttp://www.rotoworld.com/img/NBA/teams/logos/BKN.png


Location: Barclays Center in Brooklyn, US
Time: 7:00 PM ET
Channel: TNT



http://i1136.photobucket.com/albums/n487/GatorHunter1971/NBA%20Signature%20Logos/Mavericks1.png___http://i1136.photobucket.com/albums/n487/GatorHunter1971/NBA%20Signature%20Logos/Nuggets1.png


Location: Pepsi Center in Denver, US
Time: 9:00 PM ET



http://i1136.photobucket.com/albums/n487/GatorHunter1971/NBA%20Signature%20Logos/Spurs1.pngmmmhttp://i1136.photobucket.com/albums/n487/GatorHunter1971/NBA%20Signature%20Logos/Thunder1.png


Location: Chesapeake Arena in Oklahoma City, US
Time: 9:30 PM ET
Channel: TNT




http://i217.photobucket.com/albums/cc44/M1ame/Dynasty%20Manager/NBAlogo.gif

oak2455
04-04-2013, 03:51 PM
Bulls vs Bk 1st round matchup:eyebrow:

NYMetros
04-04-2013, 04:30 PM
much needed win for GS last night over NO. houston and gs are in a battle for that 6th seed, they do not want to slip to 7 and play okc round 1. steph curry and d-lee were terrific, and jack gave huge contributions off the bench. i think i'd give my 6th man vote to jj at this point even over crawford and jr smith.

anthony davis was pretty disappointing, he just hung around the baseline all night and took tough fall away shots, didn't really get in on the rebounding. he needs to bulk up a ton in the next few years.

NBA_Starter
04-04-2013, 07:04 PM
Nets
Nuggets
Thunder

kdspurman
04-04-2013, 07:10 PM
Spurs playing their 4th game in 5 nights. OKC hasn't played since Saturday. Where have I seen this before.... :eyebrow:

DoMeFavors
04-04-2013, 07:28 PM
Bulls DO NOT want us in the first round, we are a matchup hell for them

D-Leethal
04-04-2013, 07:29 PM
Spurs playing their 4th game in 5 nights. OKC hasn't played since Saturday. Where have I seen this before.... :eyebrow:

Parker gonna play tonight?

D-Leethal
04-04-2013, 07:31 PM
Bulls DO NOT want us in the first round, we are a matchup hell for them

I do think you guys matchup better with them than we do. You guys have strong bodies at each position, they can't really outmuscle you like they do to us. Shame we won't see you guys in the playoffs this year that would have been awesome.

Are Ian Eagle and Marv both calling this game on TNT? It seems they are forgetting they aren't on YES.

D-Leethal
04-04-2013, 07:33 PM
Great chemistry between Joe and Brook.

DoMeFavors
04-04-2013, 07:33 PM
I do think you guys matchup better with them than we do. You guys have strong bodies at each position, they can't really outmuscle you like they do to us. Shame we won't see you guys in the playoffs this year that would have been awesome.

Are Ian Eagle and Marv both calling this game on TNT? It seems they are forgetting they aren't on YES.

They have to talk about the guys like these national tv audience doesnt know who they are.

DoMeFavors
04-04-2013, 07:41 PM
Im really disgusted at the people who voted some role playing Centers over Brook on this website
,people said he wasnt a top 15 center lmao.
18 in the qrt

D-Leethal
04-04-2013, 08:20 PM
Who sounds like they have smoked 2 packs of cowboy killers a day the longest, Thibs or PJ?

kdspurman
04-04-2013, 08:23 PM
Parker gonna play tonight?

Yea everyone is playing except Stephen Jackson & Ginobili. Parker had the night off last night

DoMeFavors
04-04-2013, 08:31 PM
Who sounds like they have smoked 2 packs of cowboy killers a day the longest, Thibs or PJ?

Doc and Thibs used to smoke 5 packs together before every celtic game

BigBlueCrew
04-04-2013, 08:54 PM
Bulls DO NOT want us in the first round, we are a matchup hell for them

The lead is shrinking......shrinking!!!!

netsgiantsyanks
04-04-2013, 09:08 PM
nets :sigh:

kdspurman
04-04-2013, 09:18 PM
Dallas is playing in a very big game tonight in a tough place. Would not be surprised if they pull off the upset lol

effen5
04-04-2013, 09:21 PM
Doc and Thibs used to smoke 5 packs together before every celtic game

Bulls without Rose, Noah, Beli, Rip, and Taj

5 of their best players....lol ****in nets suck.

KniCks4LiFe
04-04-2013, 09:42 PM
what the hell is it w/ that dude and the last minute of games. Plays like a scrub 1/2 way through and then that.

kdspurman
04-04-2013, 09:48 PM
This is a good game... But please no OT. :p

KniCks4LiFe
04-04-2013, 09:50 PM
costly turnover by the best offensive center in the game.

Htownballa1622
04-04-2013, 09:51 PM
Time for Nate to act like an ***

KniCks4LiFe
04-04-2013, 09:52 PM
ewww... go up strong homie. I think this game is over right there.

BigBlueCrew
04-04-2013, 09:53 PM
What happened to Joeyyyyyyy???

FYL_McVeezy
04-04-2013, 09:53 PM
Very Happy BK is about to take the L....Bk loses a game on us and Chi moves up to 5 :clap:

WickedBadMan
04-04-2013, 09:53 PM
Strong "block"

Rndy
04-04-2013, 09:53 PM
How are the Nets losing to a team missing Rip, Taj, Noah, and Belli?

oak2455
04-04-2013, 09:55 PM
Knicks closer to division and Nets and Bulls 1st round playoff;)

oak2455
04-04-2013, 09:56 PM
What happened to Joeyyyyyyy???

he's resting for next year......hopefully with Amare

KniCks4LiFe
04-04-2013, 09:56 PM
LMAO Joe Johnson is Mr.Clutch, Deron Williams was getting everything he wanted. How does that ball keep seeing a cold Brook Lopez's hands? Joe Johnson this season has more gw buckets than Brook in his career. How.. :laugh2:

kdspurman
04-04-2013, 09:59 PM
Durant gets Parker on a switch, Westbrook is guarded by Leonard and he tries to take Kawhi off the dribble. I love it

NBA_Starter
04-04-2013, 09:59 PM
Big win for the Bulls

kdspurman
04-04-2013, 10:02 PM
Not good for the Nuggets. Wow....

Weezy
04-04-2013, 10:04 PM
That Gallo injury did not look good....

KniCks4LiFe
04-04-2013, 10:05 PM
poor Gallo

justinnum1
04-04-2013, 10:05 PM
gallo is done.

kdspurman
04-04-2013, 10:05 PM
That Gallo injury did not look good....

Not at all... Hoping for the best, but doesn't look good at all.

chicagocubsfan
04-04-2013, 10:06 PM
Bulls DO NOT want us in the first round, we are a matchup hell for them

Lol maybe if the Bulls private jet crashed I'd be a little scared of facing the Nets in the first round. Not nervous at all after what I saw tonight.

seikou8
04-04-2013, 10:07 PM
good job bulls

mdm692
04-04-2013, 10:08 PM
Bulls DO NOT want us in the first round, we are a matchup hell for them

They seem to not care. Deron who? Brook who? Joe who?

Weezy
04-04-2013, 10:13 PM
Lol maybe if the Bulls private jet crashed I'd be a little scared of facing the Nets in the first round. Not nervous at all after what I saw tonight.

Lol I don't think he(dmf) will show up again for the rest of the night.

KniCks4LiFe
04-04-2013, 10:14 PM
Bulls DO NOT want us in the first round, we are a matchup hell for them

respect that team. They are the reason Miami finally lost a near NBA record winning streak.

Mayweather&NYK
04-04-2013, 10:15 PM
The nets are trash.... Middle of the pack just like I've said all year..

BigBlueCrew
04-04-2013, 10:15 PM
Lol I don't think he(dmf) will show up again for the rest of the night.

Him or Wavey. Funny how they seem to disappear after a Nets loss.

oak2455
04-04-2013, 10:17 PM
Him or Wavey. Funny how they seem to disappear after a Nets loss.

they all do.... a little ointment and they're gone

chicagocubsfan
04-04-2013, 10:18 PM
Him or Wavey. Funny how they seem to disappear after a Nets loss.

They can talk all the smack in the first quarter but don't show up during the 4th. I wonder why.

KniCks4LiFe
04-04-2013, 10:18 PM
Pops is such a prick in that interview.

kdspurman
04-04-2013, 10:27 PM
And this is why Pop sat his guys in Miami.... :violin:

29$JerZ
04-04-2013, 10:32 PM
Any news about Gallo?
Just saw the replay of his injury, that looked really bad.

BirdIsTheWord
04-04-2013, 10:33 PM
Any news about Gallo?
Just saw the replay of his injury, that looked really bad.


Denver Nuggets ‏@denvernuggets 2m
Word from #Nuggets training room: @gallinari8888 has a left knee injury and will not return. MRI scheduled for Friday.

Hopefully nothing serious.

kdspurman
04-04-2013, 10:34 PM
Hopefully nothing serious.

Hopefully. Those non-contacts are always scary

KniCks4LiFe
04-04-2013, 10:38 PM
Hopefully. Those non-contacts are always scary

hopefully it's what happened to Chandler or K-Mart. Not TD.

29$JerZ
04-04-2013, 10:42 PM
Just saw Chicago beat Brooklyn, thanks for making New York's job easier.
5.5 games ahead! I think 3 wins officially clinches the Atlantic for us.

kdspurman
04-04-2013, 10:42 PM
hopefully it's what happened to Chandler or K-Mart. Not TD.

TD got crazy lucky, but his knee brace saved him otherwise he may have been out the season possibly.

But yea, I hope it's nothing serious. you hate to see that happen to anyone, but just gotta feel for Denver they've been great

kozelkid
04-04-2013, 10:43 PM
Bulls DO NOT want us in the first round, we are a matchup hell for them

There is legitimately no team in the East I'd rather face than the Nets. :laugh2:

shep33
04-04-2013, 10:52 PM
Ah man, Nuggets might be in trouble. Lawson now Gallo... wow this sucks. Injuries are a killer this year.

KniCks4LiFe
04-04-2013, 10:53 PM
There is legitimately no team in the East I'd rather face than the Nets. :laugh2:

what's your team homie?

shep33
04-04-2013, 10:56 PM
I think Gallo tore something, he was in a lot of pain

KniCks4LiFe
04-04-2013, 11:05 PM
I think Gallo tore something, he was in a lot of pain

I think his knee cap came out. if that's the case they'll put him in a brace for a bit.

Clippersfan86
04-04-2013, 11:23 PM
Every single team that needs to lose wins on miracle shots/comebacks. Tired of it. Dallas fu**ing choked like mother fu**ers. Failed SO MANY times in the clutch when they had control.

Tanakid777
04-04-2013, 11:25 PM
Dallas ****ing sucks

KniCks4LiFe
04-04-2013, 11:35 PM
Derek Fisher stays in SAS's nightmares.

shep33
04-04-2013, 11:38 PM
That's a tough loss for Dallas. Wowzers.

kdspurman
04-04-2013, 11:45 PM
Derek Fisher stays in SAS's nightmares.

:mad: idk what it is about him man....

kdspurman
04-04-2013, 11:49 PM
I may be biased, but I'm sort of shocked some people don't think Kawhi Leonard doesn't have the skills to be a star in this league some day

Htownballa1622
04-05-2013, 12:07 AM
Okc is trying to avoid the Rox :p

KniCks4LiFe
04-05-2013, 12:08 AM
Okc is trying to avoid the Rox :p

they don't want it. They don't want it. That team can drain you.

But I gotta say KD is just amazing. He doesn't give a blank about that scoring title.

Htownballa1622
04-05-2013, 12:11 AM
they don't want it. They don't want it. That team can drain you.

But I gotta say KD is just amazing. He doesn't give a blank about that scoring title.

lol.

I don't want to see Okc or Spurs though.

I'd rather see the clippers :)

KniCks4LiFe
04-05-2013, 12:11 AM
they had to put that pic for NBA on TNT?

KniCks4LiFe
04-05-2013, 12:14 AM
lol.

I don't want to see Okc or Spurs though.

I'd rather see the clippers :)

Nah I think you go head on w/ OKC. The match ups and knowing Westy has the tendency of falling off the game plan. Roxs are young, agile, I think they'd out rebound them and keep Durant in the perimeter.

Spurs you don't want to see.

Clips and Denver those are the teams that the Roxs could take to 7 gms. too

Htownballa1622
04-05-2013, 12:16 AM
Nah I think you go head on w/ OKC. The match ups and knowing Westy has the tendency of falling off the game plan. Roxs are young, agile, I think they'd out rebound them and keep Durant in the perimeter.

Spurs you don't want to see.

Clips and Denver those are the teams that the Roxs could take to 7 gms. too

Yeah, I hear ya.

I def. don't want to see SAS or Denver.
Okc is just too good.

I still think we lose to Clips, but I just see that as our best shot. Plus it'd be fun to see the two teams in the open court.

KniCks4LiFe
04-05-2013, 12:18 AM
Yeah, I hear ya.

I def. don't want to see SAS or Denver.
Okc is just too good.

I still think we lose to Clips, but I just see that as our best shot. Plus it'd be fun to see the two teams in the open court.

SAS no one wants.

Denver loses Gallo, you run to see that team.

Monty and Terrance could be the key there.

Htownballa1622
04-05-2013, 12:21 AM
SAS no one wants.

Denver loses Gallo, you run to see that team.

Monty and Terrance could be the key there.

True. Who knows how long Ty will be out too. He tears us up. Ha

KniCks4LiFe
04-05-2013, 12:24 AM
True. Who knows how long Ty will be out too. He tears us up. Ha

Ty's returning soon though.

shep33
04-05-2013, 12:25 AM
Denver was the dark horse out west, but if Gallo and Lawson are out, it'll be tough for them to recover... sucks, very fun team to watch.

Htownballa1622
04-05-2013, 12:25 AM
Ty's returning soon though.

Not soon enough for my fantasy team :cool:

lol

Joshtd1
04-05-2013, 12:36 AM
All I pray is that everyone gets healthy soon.

KniCks4LiFe
04-05-2013, 12:44 AM
did JJ Barea really try to go 5 hole body dribble against KD? yo :laugh2:

Bosh getting assassinated on that flop was hilarious. :laugh:

DoMeFavors
04-05-2013, 12:45 AM
Lol I don't think he(dmf) will show up again for the rest of the night.

lol are you serious? I am back and not afriad to be here. Nets lost because we dont care regular season means nothing. Joe and Gerald were rusty from coming back from their injuries. It happeneds. You all can say Nets are trash like they got blown out or something it came down to the last 20 seconds ill take that every day. Keep it up!!!

The reason I wasnt on here is because I was out with my fiance.

KniCks4LiFe
04-05-2013, 12:54 AM
so where did you and Palm.... I mean your girl go.

DoMeFavors
04-05-2013, 01:00 AM
so where did you and Palm.... I mean your girl go.

we had to run to some stores, because Im so paid I dont mind taking her out shopping. We are laying in bed right now.
but all you knick fans saying you dont want to face bulls in the playoffs why not? you say you guys can win it all so why cant you beat the bulls?

kozelkid
04-05-2013, 01:06 AM
what's your team homie?

Bulls.

NBA_Starter
04-05-2013, 01:30 AM
OKC is in good shape now

Daaaarryyl
04-05-2013, 01:38 AM
Bulls DO NOT want us in the first round, we are a matchup hell for them

:laugh2: :laugh2:

NBA_Starter
04-05-2013, 01:49 AM
About that....

IversonIsKrazy
04-05-2013, 02:07 AM
I honestly the road to WCF would be easier as a #2 seed than #1.
- Would rather play Rockets first round than maybe Lakers.
- Would rather play winner on Nuggets/Warriors than the winner of GRizzlies/Clippers.

I really do hope Spurs make the finals, if not, then Grizzlies. If it's OKC-Miami again, I'm not even going to watch, Heat will just walk all over them again.

kobe4thewinbang
04-05-2013, 02:29 AM
Shame that Dallas couldn't score in the final minute to put Denver down for good (because Denver was ice cold before FINALLY scoring to take the lead). Dallas has lost 2 now. Be tough for them to outmatch LA and Utah. :-/

Also, crazy game between Brooklyn and Chicago. Little Nate Robinson has been in beast mode this season, hasn't he? Great floater that went in, and I couldn't believe Lopez's shot rattled in and out. Nuts! Way to spoil Deron Williams' tough shot in the paint earlier.

kdspurman
04-05-2013, 08:09 AM
All I pray is that everyone gets healthy soon.

This... Regardless of seeding.

chicagocubsfan
04-05-2013, 12:47 PM
lol are you serious? I am back and not afriad to be here. Nets lost because we dont care regular season means nothing. Joe and Gerald were rusty from coming back from their injuries. It happeneds. You all can say Nets are trash like they got blown out or something it came down to the last 20 seconds ill take that every day. Keep it up!!!

The reason I wasnt on here is because I was out with my fiance.

Lol we had 5 players out because of injury, but the Nets were a little rusty. What a joke.

bucketss
04-05-2013, 12:56 PM
I honestly the road to WCF would be easier as a #2 seed than #1.
- Would rather play Rockets first round than maybe Lakers.
- Would rather play winner on Nuggets/Warriors than the winner of GRizzlies/Clippers.

I really do hope Spurs make the finals, if not, then Grizzlies. If it's OKC-Miami again, I'm not even going to watch, Heat will just walk all over them again.

idk about that if okc can get one of the first two road games.. things get really interesting with the three straight home games.

kdspurman
04-05-2013, 01:26 PM
idk about that if okc can get one of the first two road games.. things get really interesting with the three straight home games.

Miami might win in 6 vs 5 tbh.. That's IF OKC could steal a game there.

NBA_Starter
04-05-2013, 07:08 PM
Cleveland at Boston
Milwaukee at New York
Philadelphia at Atlanta
Miami at Charlotte
Oklahoma City at Indiana
Orlando at Chicago
Toronto at Minnesota
New Orleans at Utah
Golden State at Phoenix
Dallas at Sacramento
Houston at Portland
Memphis at LA Lakers

29$JerZ
04-05-2013, 07:12 PM
lol are you serious? I am back and not afriad to be here. Nets lost because we dont care regular season means nothing. Joe and Gerald were rusty from coming back from their injuries. It happeneds. You all can say Nets are trash like they got blown out or something it came down to the last 20 seconds ill take that every day. Keep it up!!!

The reason I wasnt on here is because I was out with my fiance.
You're so predictable.

NBA_Starter
04-05-2013, 08:05 PM
Bobcats time :cool:

KniCks4LiFe
04-05-2013, 09:36 PM
I want the Bucks in the 1st rd, them or the Celtics easy out for the Knicks. :laugh2:

KniCks4LiFe
04-05-2013, 09:46 PM
excuse me while I fart. That's the most nerves I felt about the Bucks tonight.

KniCks4LiFe
04-05-2013, 09:51 PM
52 of 81 in the last 3 gms. for Carmelo Anthony. Only missed 19 shots out of the last 81.

"to score you gotta shoot, to score more you gotta shoot more"

He ain't the MVP though MSG. I ain't w/ that. :laugh2:

KnicksorBust
04-05-2013, 09:52 PM
Carmelo has been pretty good lately...

29$JerZ
04-05-2013, 09:54 PM
Melo > LeChoke

NYJ - NYY
04-05-2013, 09:54 PM
52 of 81 in the last 3 gms. for Carmelo Anthony. Only missed 19 shots out of the last 81.

"to score you gotta shoot, to score more you gotta shoot more"

He ain't the MVP though MSG. I ain't w/ that. :laugh2:

You're a clown ... Glad "u aint with that" he's our MVP

YoungOne
04-05-2013, 09:55 PM
why does these refs help the cavs getting the win?

justinnum1
04-05-2013, 09:55 PM
Melo > LeChoke

Yep, melo does have a lot more body fat than lebron.

when melo score 30+ in 6 str8 games with over 60% shooting in each game get back to us.

KniCks4LiFe
04-05-2013, 09:57 PM
You're a clown ... Glad "u aint with that" he's our MVP

homie stfu, I gave him props, plus nobody cares what you think. You a clown thinking what I said was an insult. :laugh2:

NYJ - NYY
04-05-2013, 09:59 PM
Guy the only fan I see that can make a backhanded compliment after the performance he put on no need for ur negative ****...and I ain't your homie ... Like I said you're a clown

nycericanguy
04-05-2013, 09:59 PM
This is about as good as I've ever seen any NBA player play for 3 consecutive games.

43.6ppg on 64% shooting over 3 games... the amazing thing is almost all of his shots have been jumpers from 15+ feet out. Offensively at least, I'd say this is more impressive than Bron's 6 game run.

29$JerZ
04-05-2013, 09:59 PM
Yep, melo does have a lot more body fat than lebron.

when melo score 30+ in 6 str8 games with over 60% shooting in each game get back to us.

And when he does you'll say it means nothing, come back at us when the playoffs start.
That should be your official slogan.

nycericanguy
04-05-2013, 10:00 PM
Guy the only fan I see that can make a backhanded compliment after the performance he put on no need for ur negative ****...and I ain't your homie ... Like I said you're a clown

he's a clown, don't pay him mind... claims to be a Knick fan, but never posts in the Knick forum, and couldn't stop talking about how BK was better than NY before the year.

seikou8
04-05-2013, 10:00 PM
knicks win 11 st8:clap::cool: melo has won me over this year , what a good team win chandler look good jr was doing it all proud of this team

KniCks4LiFe
04-05-2013, 10:01 PM
Guy the only fan I see that can make a backhanded compliment after the performance he put on no need for ur negative ****...and I ain't your homie ... Like I said you're a clown

Idgaf what you said. You a Jets fan, if people started cheering MVP for Sanchez when Eli's down the hallway, what you'd join? :laugh2:

KniCks4LiFe
04-05-2013, 10:01 PM
he's a clown, don't pay him mind... claims to be a Knick fan, but never posts in the Knick forum, and couldn't stop talking about how BK was better than NY before the year.

Posted in the Knicks thread this week. Even made a thread. :cool:

nycericanguy
04-05-2013, 10:03 PM
Posted in the Knicks thread this week. Even made a thread. :cool:

wow 20,000+ posts and a few in the KNick forum for show...

BTW, how's that "BK is so much better than NY, I'm just being realistic" prediction working out for ya?

KniCks4LiFe
04-05-2013, 10:06 PM
wow 20,000+ posts and a few in the KNick forum for show...

BTW, how's that "BK is so much better than NY, I'm just being realistic" prediction working out for ya?

the majority of my posts are in the Knicks/Giants/Yankees forum. I've posted way more than you in the Knicks forum. Trust me I have. :laugh2:

But who talking about Brooklyn? you bringing it up.

You want to go deep w/ this. If Deron Williams were healthy beginning of the season when they had that sucktacular start you still think Brooklyn would be a 5 seed? ightz that's you. I still don't want to run into that team.

nycericanguy
04-05-2013, 10:12 PM
the majority of my posts are in the Knicks/Giants/Yankees forum. I've posted way more than you in the Knicks forum. Trust me I have. :laugh2:

But who talking about Brooklyn? you bringing it up.

You want to go deep w/ this. If Deron Williams were healthy beginning of the season when they had that sucktacular start you still think Brooklyn would be a 5 seed? ightz that's you. I still don't want to run into that team.

lmao... and your true colors come out!

How about if NY's entire roster didn't have multiple injuries? Melo included? How about

Chandler
Shump
Amare
Melo
Felton
Camby
Sheed

All missing more than 10 games due to injury?

Nets? Not ONE player has missed more than 10 games.

But yea, poor Dwil with his sore ankle...:rolleyes:

GTFOH with that weak *** argument... go to the Nets forum... they could use a few posters

kdspurman
04-05-2013, 10:14 PM
Melo is playing out of his mind right now

KniCks4LiFe
04-05-2013, 10:15 PM
lmao... and your true colors come out!

How about if NY's entire roster didn't have multiple injuries? Melo included? How about

Chandler
Shump
Amare
Melo
Felton
Camby
Sheed

All missing more than 10 games due to injury?

Nets? Not ONE player has missed more than 10 games.

But yea, poor Dwil with his sore ankle...:rolleyes:

GTFOH with that weak *** argument... go to the Nets forum... they could use a few posters

so you just explained how in spite of all those injuries they a 50 win team. Meanwhile Brooklyn started playing better when Deron got healthy and a coach was fired.

Learn to debate homie.

BigBlueCrew
04-05-2013, 10:23 PM
so you just explained how in spite of all those injuries they a 50 win team. Meanwhile Brooklyn started playing better when Deron got healthy and a coach was fired.

Learn to debate homie.

Yeah when everything is going good --- wow the players are doing great :clap: :clap: :clap: for them

When everything is going bad -- the coach sux must be his fault :mad: :mad:

First Deron's supposed health "issue" and now JJ's health "issue" its all ********. I expect this crap from DoMeFavors and Waveyloadcrockett. But spare us the they would have been better rhetoric .

nycericanguy
04-05-2013, 10:27 PM
Nets have been one of the healthier teams in the East this year.

seikou8
04-05-2013, 10:28 PM
indy loses 1,5 game up on them

KniCks4LiFe
04-05-2013, 10:28 PM
Yeah when everything is going good --- wow the players are doing great :clap: :clap: :clap: for them

When everything is going bad -- the coach sux must be his fault :mad: :mad:

First Deron's supposed health "issue" and now JJ's health "issue" its all ********. I expect this crap from DoMeFavors and Waveyloadcrockett. But spare us the they would have been better rhetoric .

is there an echo here? they are above .500 w/ a healthy D-Will, w/o it they are mediocore. The Knicks via their depth have been above .500 all season.

But what did I just say? :laugh2:

he really was hurt he needed shots in his ankles and couldn't even really jump. :laugh2:

Knick_Fever
04-05-2013, 10:32 PM
And when he does you'll say it means nothing, come back at us when the playoffs start.
That should be your official slogan.

Let him talk, he's a perennial crybaby and a well-known troll. I guarantee he wont be around here to talk during the knicks vs heat series. Knicks will shockingly win that series in 5. Just think of them as the championship Mavs of '11 on steroids. Just like them, the matchup is ours.

Knick_Fever
04-05-2013, 10:34 PM
Melo is playing out of his mind right now

Getting hot at the right time. He's definitely focused.

BigBlueCrew
04-05-2013, 10:36 PM
is there an echo here? they are above .500 w/ a healthy D-Will, w/o it they are mediocore. The Knicks via their depth have been above .500 all season.

But what did I just say? :laugh2:

he really was hurt he needed shots in his ankles and couldn't even really jump. :laugh2:

You saw this for yourself? r u kidding?

You believe that Lebron really has a hamstring injury as well?

Blitzbolt
04-05-2013, 10:37 PM
The Grind House in LA.

KniCks4LiFe
04-05-2013, 10:38 PM
IDEK what Michael Wilbon is talking about. Chill out. Indy isn't a contender. The playoffs start w/ East teams vs East teams.

Top 5 records in the conference play

MIA 35-11
NYK 34-13
CHI 32-14
BRK 30-15
Indy 30-17

KniCks4LiFe
04-05-2013, 10:40 PM
You saw this for yourself? r u kidding?

You believe that Lebron really has a hamstring injury as well?

D-Will is the main part of that offense. You can't tell me you saw them above .500 w/o him being healthy. Why is it messed to give BRK their props? last I checked it's 2-2 vs them and they have a top 5 record vs the East in a season half the players pretty much quit in.

Nah he just resting. What can we do about, I don't like that either but it happens.

Knick_Fever
04-05-2013, 10:43 PM
Definitely impressive what Melo is doing right now. He's the only unguardable player in the league.

nycericanguy
04-05-2013, 10:44 PM
Bulls w/o Rose all year are 1 game behind BK...

Knicks had 7 guys miss more than 10 games... Net's had ZERO.

But you're right... poor DWil with his sore ankle...

BigBlueCrew
04-05-2013, 10:46 PM
D-Will is the main part of that offense. You can't tell me you saw them above .500 w/o him being healthy. Why is it messed to give BRK their props? last I checked it's 2-2 vs them and they have a top 5 record vs the East in a season half the players pretty much quit in.

Nah he just resting. What can we do about, I don't like that either but it happens.

They didnt quit.

This is a cop out excuse. They played to the best of their abilities. I am giving them credit and their props. And their props are landing them in the 4th seed in the eastern conference. I dont understand why this is killing you. As I stated before DoMeFavors and WaveyCrockett I can understand why it would kill them and their crazy expectations for their team. But you.... I have yet to understand.

KniCks4LiFe
04-05-2013, 10:49 PM
Bulls w/o Rose all year are 1 game behind BK...

Knicks had 7 guys miss more than 10 games... Net's had ZERO.

But you're right... poor DWil with his sore ankle...

Bulls have an incredible coach.

you're working the argument against yourself.

Deron was playing hurt, a hurt Deron is not Deron Williams. Unless you believe his normal game is that 16/7 guy we saw in the beginning of 2012. That type of player doesn't even make Team USA if that's his real game.

Weezy
04-05-2013, 10:49 PM
Melo is playing out of his mind right now

Its just incredible to watch...but sundays game against thunder will be something watch!!!!!!

KniCks4LiFe
04-05-2013, 10:50 PM
They didnt quit.

This is a cop out excuse. They played to the best of their abilities. I am giving them credit and their props. And their props are landing them in the 4th seed in the eastern conference. I dont understand why this is killing you. As I stated before DoMeFavors and WaveyCrockett I can understand why it would kill them and their crazy expectations for their team. But you.... I have yet to understand.

The Nets didn't quit? So they were playing to their best all season? they played all out for Avery ok. :laugh2:

Why would it be killing me? you baiting now? Like Mark Jackson saids "You're better than that" :laugh2:

NBA_Starter
04-05-2013, 10:51 PM
Francisco García came out hot

Lakers + Giants
04-05-2013, 10:51 PM
Kobe! And 1! Lets go!

At 6:30 I thought, "let me play some PS3 so the hour can go by quicker, until the laker game starts". I got so caught up in Fallout New Vegas that I started the game at 10-10. . .****, time flew! :laugh2:

BigBlueCrew
04-05-2013, 10:52 PM
The Nets didn't quit? So they were playing to their best all season? they played all out for Avery ok. :laugh2:

They can bring in anyone they want. With THIS squad its not helping.

NBA_Starter
04-05-2013, 10:55 PM
Air Lillard

KniCks4LiFe
04-05-2013, 10:55 PM
you're not becoming a flopper are you Lilliard?

NBA_Starter
04-05-2013, 10:56 PM
Lillard is an exciting player

Lakers + Giants
04-05-2013, 10:57 PM
Clarksanity might be back. :)

NBA_Starter
04-05-2013, 10:58 PM
Lakers looking Great

Lakers + Giants
04-05-2013, 10:58 PM
Clark is just ballin right now. **** yea, haha.

Lakers + Giants
04-05-2013, 10:58 PM
Lakers looking Great

You mean clark. :p

SportsFanatic10
04-05-2013, 10:59 PM
Definitely impressive what Melo is doing right now. He's the only unguardable player in the league.

definitely impressive yes...but only unguardable player in the league? what...lol no way!

NBA_Starter
04-05-2013, 10:59 PM
Harden wet

KniCks4LiFe
04-05-2013, 11:01 PM
definitely impressive yes...but only unguardable player in the league? what...lol no way!

he's gonna average 40 on Bron' and steal his MVP and wink at his wifey. :cool:

Lakers + Giants
04-05-2013, 11:02 PM
Kobe's so good when he decides to drive instead of forcing stupid *** jump shots.

SportsFanatic10
04-05-2013, 11:04 PM
he's gonna average 40 on Bron' and steal his MVP and wink at his wifey. :cool:

lol dream on...whats the deal with his knee anyways? do they think it'll gonna have to be drained again in a while or is he good now.

KniCks4LiFe
04-05-2013, 11:05 PM
watch these 2 right here in Jones and Beverley.

Blitzbolt
04-05-2013, 11:05 PM
Don't get Hollins right now why not leave Allen on Kobe no way a combo Guard like Bayless will stop him.

KniCks4LiFe
04-05-2013, 11:06 PM
lol dream on...whats the deal with his knee anyways? do they think it'll gonna have to be drained again in a while or is he good now.

I think he's hurt more than he told the press. Which is incredible w/ what he's doing right now w/ it that hurt.

Lakers + Giants
04-05-2013, 11:07 PM
Jamison won the tip?1 Didn't think he could jump.

kdspurman
04-05-2013, 11:09 PM
Getting hot at the right time. He's definitely focused.

If he and JR can keep it going.... Could be very dangerous

kdspurman
04-05-2013, 11:10 PM
Its just incredible to watch...but sundays game against thunder will be something watch!!!!!!

Yep, that should be a great game. Looking forward to see is head 2 head matchup w/KD

John Walls Era
04-05-2013, 11:11 PM
looks like lakers gona win

KniCks4LiFe
04-05-2013, 11:14 PM
Beverley just made Lillard rewind :laugh2:

mightybosstone
04-05-2013, 11:19 PM
The Rockets bench is making the Blazers look like a D-League team.

KniCks4LiFe
04-05-2013, 11:20 PM
Kevin Sampsons huddles are always fun to watch. He literally beats you up going into the huddle and congratulates you that way. :laugh2:

KniCks4LiFe
04-05-2013, 11:22 PM
Lin is making Beverley look Like Shump or Bradley out there.

mightybosstone
04-05-2013, 11:22 PM
Someone needs to tell the Blazers defense that this isn't a good time for Houston's layup drills.

Lakers + Giants
04-05-2013, 11:26 PM
Bayless having the game of his life. ****in bs.

KniCks4LiFe
04-05-2013, 11:28 PM
Maynor is literally playing scared b/c of Beverley. He has him hearing footsteps. Eric Bledsoe Jr. over here.

Lakers + Giants
04-05-2013, 11:28 PM
C'mon, can't keep giving Memphis open shots. With just a little bit of D they'll struggle to score. They're a good defensive team but they can be pretty damn pathetic defensively. Seen a lot of games this year where they struggle to score 75+

mightybosstone
04-05-2013, 11:29 PM
Bayless having the game of his life. ****in bs.

Game of his life? I'm not watching the game, but according to the box score, the dude's 3-7 with six points.

Lakers + Giants
04-05-2013, 11:30 PM
And 1 kobe on a fadeaway jumper. Nice.

KniCks4LiFe
04-05-2013, 11:31 PM
McHale has found the guy to stop the PnR in Beverley. And he has 3 good complimentary defensive bigs in Jones, Robinson and Smith. 3 wing stoppers in Harden, Garcia and Parsons. Lane defense in Lin and Harden. Figure it out.

Lakers + Giants
04-05-2013, 11:31 PM
Game of his life? I'm not watching the game, but according to the box score, the dude's 3-7 with six points.

LMAO, I'm just venting cuz he was celebrating after his alley oop dunk.

KniCks4LiFe
04-05-2013, 11:37 PM
It just dawned on me Patrick Beverley is the same kid I called "that punk kid" for the dunk vs Golden State. Eversince then kid just has been all hustle.

Blitzbolt
04-05-2013, 11:37 PM
I Don't get why Tony Allen and Prince got no minutes.

You got Allen and Prince yet coach puts Bayless on Kobe -_-.

KniCks4LiFe
04-05-2013, 11:40 PM
finally it's a game. POR slow starts are their calling card.

Lakers + Giants
04-05-2013, 11:54 PM
1 pt game? Really? I feel like they're playing horrible, so are we then . . :(

Blitzbolt
04-05-2013, 11:55 PM
1 pt game? Really? I feel like they're playing horrible, so are we then . . :(
Its been like this all season I don't even know how we games is all ugly.

Lakers + Giants
04-05-2013, 11:57 PM
Its been like this all season I don't even know how we games is all ugly.

"ugly" bball is fun too, I like it. As long as it's a close game, it's entertaining. We're playing to your advantage tho. .

Lakers + Giants
04-06-2013, 12:02 AM
I realize Grizz D is good, but we're just settling for jumpers and letting em do whatever they want on offense. C'mon now.

zn23
04-06-2013, 12:04 AM
Lakers shooting themselves in the foot.... 14 turnovers to 6... Kobe and Blake need to settle down a bit...

Lakers + Giants
04-06-2013, 12:04 AM
It's ****in BS how marc can push Dwight but as soon as Dwight pushes back it's a foul?

Lakers + Giants
04-06-2013, 12:05 AM
Lakers shooting themselves in the foot.... 14 turnovers to 6... Kobe and Blake need to settle down a bit...
Agreed.

Lakers + Giants
04-06-2013, 12:06 AM
There you go, fight back mother****ers, don't expect the grizzlies to just start missing, D up.

Lakers + Giants
04-06-2013, 12:11 AM
Kobe just played D for a whole possession for the 1st time since the all star break.

Blitzbolt
04-06-2013, 12:12 AM
So many Lucky shots.

Lakers + Giants
04-06-2013, 12:13 AM
Kobe tricked arthur so much that he was still looking up while antawn was blowing by him. Nobody expects mamba to pass. :laugh2:

Blitzbolt
04-06-2013, 12:17 AM
You have the best in Tony Allen and you use him on Meeks???

Lakers + Giants
04-06-2013, 12:22 AM
That block is equivalent to getting posterized.

WITZ
04-06-2013, 12:22 AM
That Clark block was filthy

Lakers + Giants
04-06-2013, 12:24 AM
Clark can do anything, except dribble the ball. :laugh2:

zn23
04-06-2013, 12:24 AM
Earl Clark singlehandedly saving the Lakers season

WITZ
04-06-2013, 12:29 AM
Dwight gonna kill somebody with that elbow :laugh2:

Lakers + Giants
04-06-2013, 12:31 AM
Last time Dwight sat out we erased a 7 point deficit. While our Defense takes a hit our offense gets better.

Lakers + Giants
04-06-2013, 12:32 AM
I don't think I should be worried about this game. Refs are gonna make sure we make the playoffs anyways, it's clearly a conspiracy, might as well just bet all my money on the lakers right now. **** it.

mightybosstone
04-06-2013, 12:33 AM
Rockets absolutely demoralizing the Blazers at the end of the third. I'll probably start playing a little more interest in this Lakers game.

Lakers + Giants
04-06-2013, 12:35 AM
Kobe with the dirk fadeaway.

Lakers + Giants
04-06-2013, 12:35 AM
Rockets absolutely demoralizing the Blazers at the end of the third. I'll probably start playing a little more interest in this Lakers game.

Just rest your players the last game of the season :)

Lakers + Giants
04-06-2013, 12:36 AM
18 turnovers against the grizzlies, we should not be in this game. Lucky to be up 1. Lets go!

-Kobe24-TJ19-
04-06-2013, 12:38 AM
we have to take this game

-Kobe24-TJ19-
04-06-2013, 12:39 AM
lol at lakers bench

Blitzbolt
04-06-2013, 12:41 AM
Why is Pondexter on Kobe I don't get it.

-Kobe24-TJ19-
04-06-2013, 12:41 AM
wow those last laker possesions were ********

Lakers + Giants
04-06-2013, 12:42 AM
Lakers games - Torture!!!!!

zn23
04-06-2013, 12:42 AM
If Lakers lose I'd have to give majority of the blame to Dwight, he's been really bad tonight.

-Kobe24-TJ19-
04-06-2013, 12:46 AM
kobe u dick

zn23
04-06-2013, 12:46 AM
I take that back, that was a very ill-advised KOBRICK by Kobe.

Lakers + Giants
04-06-2013, 12:46 AM
Kobe Iso? LMAO. Unexpected. ****in stupid, especially against the Grizzlies. We deserve to lose. . .

Blitzbolt
04-06-2013, 12:46 AM
OOH YEA Rudy Gay or OJ Mayo time!!!'

Conley or Bayless get this last shot.

-Kobe24-TJ19-
04-06-2013, 12:46 AM
zach randolph for the win

Lakers + Giants
04-06-2013, 12:47 AM
I take that back, that was a very ill-advised KOBRICK by Kobe.

Still, this is more on Dwight than kobe, despite that last chuck. . .

Lakers + Giants
04-06-2013, 12:47 AM
Guarantee the grizzlies win.

Slug3
04-06-2013, 12:48 AM
I bet Howard makes these both.

-Kobe24-TJ19-
04-06-2013, 12:48 AM
oh ****

-Kobe24-TJ19-
04-06-2013, 12:49 AM
lmfao

Slug3
04-06-2013, 12:49 AM
I bet Howard makes these both.

I was wrong.

-Kobe24-TJ19-
04-06-2013, 12:50 AM
bayless takes the shot

Blitzbolt
04-06-2013, 12:50 AM
Nice Open shot by Conley he just miss it.

-Kobe24-TJ19-
04-06-2013, 12:50 AM
please god let us win

Blitzbolt
04-06-2013, 12:51 AM
Foulllllllllllllllll

-Kobe24-TJ19-
04-06-2013, 12:51 AM
laker wiiiiiiiin

Blitzbolt
04-06-2013, 12:51 AM
Wtffffffff

zn23
04-06-2013, 12:52 AM
Wtffffffff

I agree Conley got fouled...

Slug3
04-06-2013, 12:52 AM
Wtffffffff

You could just tell when he tripped it was going to be a bad results.

kylem4711
04-06-2013, 12:52 AM
could have gone either way. all the contact was initiated by conley though. same thing happened to CP3 against the spurs. players should go it with intentions to make the basket.

its the first time ever, that the lakers helped the clippers

-Kobe24-TJ19-
04-06-2013, 12:52 AM
I cant believe we blew another big lead:facepalm:

Blitzbolt
04-06-2013, 12:52 AM
Vegas got this game lakers +2 lol.

Slug3
04-06-2013, 12:53 AM
I agree Conley got fouled...

I thought Howard played it good.

Lakers + Giants
04-06-2013, 12:53 AM
Let the conspiracy continue, we all knew we were gonna win since the beginning.

shep33
04-06-2013, 12:53 AM
Iluminati

-Kobe24-TJ19-
04-06-2013, 12:53 AM
kobe's gonna die with these heavy minutes

Lakers + Giants
04-06-2013, 12:54 AM
I agree Conley got fouled...

get you're eyes checked bro. You've been on the computer too long staring at kobe pics.

DaLakerz Rulz
04-06-2013, 12:55 AM
Foulllllllllllllllll

Even if it was, there is no way they would call that. It wasn't a blatant foul...

kylem4711
04-06-2013, 12:56 AM
get you're eyes checked bro. You've been on the computer too long staring at kobe pics.

dont be such a homer. it was obviously close

lakerboy
04-06-2013, 12:57 AM
Thaaankkk you. Whoever thought Kobe playing 48 minutes was a good idea is a total nut head. We needed this game because we're most likely going to lose against LAC

shep33
04-06-2013, 12:58 AM
Yeah this is ridiculous... Kobe can't be playing these minutes. My goodness

Lakers + Giants
04-06-2013, 12:58 AM
dont be such a homer. it was obviously close

Yea i shouldn't be a homer but I should let him be a troll. Sounds legit.

Lakers + Giants
04-06-2013, 01:00 AM
Thaaankkk you. Whoever thought Kobe playing 48 minutes was a good idea is a total nut head. We needed this game because we're most likely going to lose against LAC

We definitely needed this game, we're not beating the clippers, so we can't afford to lose 2 in a row now. ****, that clippers game should be the only lose we have the rest of the season or else we might not make it to playoffs.

kylem4711
04-06-2013, 01:01 AM
Yea i shouldn't be a homer but I should let him be a troll. Sounds legit.

sounds good to me

lakerboy
04-06-2013, 01:03 AM
We definitely needed this game, we're not beating the clippers, so we can't afford to lose 2 in a row now. ****, that clippers game should be the only lose we have the rest of the season or else we might not make it to playoffs.

Sorry, but I think we will likely lose against the Blazers. We never win in Portland, and they are to play their hearts out knowing they can keep us out of the playoffs.

Nevertheless, Utah plays @ GSW and vs. OKC in their next 2 games. Then they play @Memphis too. We'll have a better shot.

Lakers + Giants
04-06-2013, 01:04 AM
sounds good to me

Not to me. No foul, even more convinced after watching the replay.

DODGERS&LAKERS
04-06-2013, 01:05 AM
Good game Grizz. Lakers played pretty well with the exception of Dwight

Lakers + Giants
04-06-2013, 01:06 AM
Sorry, but I think we will likely lose against the Blazers. We never win in Portland, and they are to play their hearts out knowing they can keep us out of the playoffs.

Nevertheless, Utah plays @ GSW and vs. OKC in their next 2 games. Then they play @Memphis too. We'll have a better shot.

Blazers game is gonna be tough but yea, our schedule after the clips game is easier than utah's. Assuming SAS rest their players the 2nd to last game of the season. Houston might do the same too if they can't move from the 7th seed.

lakerboy
04-06-2013, 01:06 AM
Good game Grizz. Lakers played pretty well with the exception of Dwight

Steve Blake was horrible, so was Jodie Meeks.

lakerboy
04-06-2013, 01:06 AM
Pondexter played well for Lakers too. Oh wait.

FOBolous
04-06-2013, 01:09 AM
how bout that Houston backcourt? Harden with 33 pts on 52% shooting, 7 rebounds, and 6 assists. Lin with 22 points on 62% shooting, 4 rebounds, 8 assists, and 2 steals.

DODGERS&LAKERS
04-06-2013, 01:10 AM
Steve Blake was horrible, so was Jodie Meeks.
True, but I don't expect much from Blake and NOTHING but bad defense from Jodie.

FOBolous
04-06-2013, 01:10 AM
True, but I don't expect much from Blake and NOTHING but bad defense from Jodie.

Meeks suck. his FG% is horrible.

DODGERS&LAKERS
04-06-2013, 01:12 AM
how bout that Houston backcourt? Harden with 33 pts on 52% shooting, 7 rebounds, and 6 assists. Lin with 22 points on 62% shooting, 4 rebounds, 8 assists, and 2 steals.

Rockets have been great lately. Spurs better watch out in round one with all those injuries

DODGERS&LAKERS
04-06-2013, 01:14 AM
Meeks suck. his FG% is horrible.

Our starting two guard :(

lakerboy
04-06-2013, 01:16 AM
HOU vs OKC would be awesome... Harden vs. Durant, and we get to play the Spurs instead :D

FOBolous
04-06-2013, 01:16 AM
Our starting two guard :(

i thought about picking him up on my fantasy basketball team...then i saw his FG% and i was like "helllll no"

kylem4711
04-06-2013, 01:21 AM
Not to me. No foul, even more convinced after watching the replay.

if you cant see that it was close. then you dont know basketball. i said it wasn't a foul myself btw

Lakers + Giants
04-06-2013, 01:30 AM
if you cant see that it was close. then you dont know basketball. i said it wasn't a foul myself btw

I never said it wasn't close so IDK why you need to state that twice to me. All I'm saying is that I don't believe it was a foul, he shouldn't have gone in with the intention of getting fouled. he should've been focused on making a bucket.

Could it have been a foul? Yes.

Could it have been a no call? Yes.

Fortunately for us nothing was called, but it doesn't mean something should've been called. If that makes sense.

DODGERS&LAKERS
04-06-2013, 01:39 AM
i thought about picking him up on my fantasy basketball team...then i saw his FG% and i was like "helllll no"

Weird, I fantasize about him being off my team

KniCks4LiFe
04-06-2013, 01:42 AM
how bout that Houston backcourt? Harden with 33 pts on 52% shooting, 7 rebounds, and 6 assists. Lin with 22 points on 62% shooting, 4 rebounds, 8 assists, and 2 steals.

they're doing their thing. It all depends on who's hot and what that 2nd unit mix will be. I'd also rather they finish the games w/

Lin
Beverley
Harden
Parsons
Asik

FOBolous
04-06-2013, 01:56 AM
Weird, I fantasize about him being off my team

lol :laugh2:


they're doing their thing. It all depends on who's hot and what that 2nd unit mix will be. I'd also rather they finish the games w/

Lin
Beverley
Harden
Parsons
Asik

yea this lineup was lethal today. neither Lin nor Harden are good defensive players...having 3 defensive players on the court with Lin and Harden is...well...a good idea.

lol, please
04-06-2013, 01:58 AM
Dubs beat the Jazz and clinch.