PDA

View Full Version : Shaq gets revenge on Aaron Carter



29$JerZ
03-06-2013, 02:08 PM
http://www.youtube.com/watch?v=X0Brxu97TQQ&feature=share

GREATNESS ONE
03-06-2013, 02:13 PM
laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaame. lol that dude living in the past and looks miserable and washed up.

I will admit when he gave him his sandwich and slapped it out his hand was pretty funny.

D12 fan
03-06-2013, 02:14 PM
Shaq is fat lmao, looks like a bald headed Mark Henry.

LAKobeBryant
03-06-2013, 02:18 PM
laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaame. lol that dude living in the past and looks miserable and washed up.

I will admit when he gave him his sandwich and slapped it out his hand was pretty funny.

he's still richer than you. money rules the world.

kdspurman
03-06-2013, 02:20 PM
I am Kazaam

therealwd27
03-06-2013, 02:22 PM
Damn Aaron Carter looks cracked up..and Shaq looks like he's in good shape, can proly be more effective then the current Lakers Center.

JiffyMix88
03-06-2013, 02:22 PM
I didn't laugh one time....not even a chuckle...

GREATNESS ONE
03-06-2013, 02:23 PM
he's still richer than you. money rules the world.

Aaron Carter? lol not if he needs 5k dollars.

Kick rocks with your **** brugh :D

And money may rule the world in your eyes but not in mine.

ILLUSIONIST^248
03-06-2013, 02:34 PM
LOl. Not bad.

ThunderousDemon
03-06-2013, 02:58 PM
he's still richer than you. money rules the world.

I'm guessing he's richer than you too, what's your point.

maddBat
03-06-2013, 03:12 PM
LOL! i am kazaam!

Mr_Jones
03-06-2013, 03:38 PM
Aaron Carter? lol not if he needs 5k dollars.

Kick rocks with your **** brugh :D

And money may rule the world in your eyes but not in mine.

:cheers:

GREATNESS ONE
03-06-2013, 03:40 PM
I'm guessing he's richer than you too, what's your point.

Point is he likes taking shot at Lakers brotherhood.


:cheers:

:hi5: much love, Mr_Jones

alexander_37
03-06-2013, 04:01 PM
laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaame. lol that dude living in the past and looks miserable and washed up.

I will admit when he gave him his sandwich and slapped it out his hand was pretty funny.

At his age, with his legacy, and his money. He is allowed to do whatever the **** he wants.....

There is a difference between washed up and old.

ThunderousDemon
03-06-2013, 04:11 PM
at his age, with his legacy, and his money. He is allowed to do whatever the **** he wants.....

There is a difference between washed up and old.

lolololololololololololololololololololololololol

D12 fan
03-06-2013, 04:26 PM
Damn Aaron Carter looks cracked up..and Shaq looks like he's in good shape, can proly be more effective then the current Lakers Center.
You joking right? Shaq is fat in that video.

GREATNESS ONE
03-06-2013, 05:10 PM
lolololololololololololololololololololololololol

:laugh:

I'm not even responding to that guy!!!

RLundi
03-06-2013, 07:26 PM
What in the hell...?

And when did Aaron Carter start doing meth?

therealwd27
03-06-2013, 07:31 PM
You joking right? Shaq is fat in that video.

Lol anything can help the Lakers at this point. I actually kind of feel bad for Dwight Dantoni system sucks..for big men...and Shaq looks slimmer then he's been in the past.

Kelly Gruber
03-06-2013, 08:00 PM
Travelling. Check the ball.

jrm2054
03-06-2013, 08:35 PM
That's how I beat shaq

thechom80
03-07-2013, 02:06 AM
I was waiting for Aaron to start blazin the pipe halfway through this. Dude is clearly rocked out these days. Shaq should have sprinkled some crack on him after that last block.

Sactown
03-07-2013, 03:10 AM
Shaqtin a FOOL

John Walls Era
03-07-2013, 03:30 AM
Upload with Shaquille O'Neal... has to be worse than Shaq Vs. where he lost almost every competition.

Rndy
03-07-2013, 03:34 AM
That was hilarious I heard that Steve Nash a few years ago was talking about making a video with him beating Aaron Carter in basketball probably just a coincidence.

Real talk though I'd love to have Shaq be a center on the Bulls come in for 10 minutes a game. He's better then Nazr

Rndy
03-07-2013, 03:34 AM
Upload with Shaquille O'Neal... has to be worse than Shaq Vs. where he lost almost every competition.

He lost to Big Ben in horse haha. Also I remember when he invited Dwight Howard. Howard was such a kiss *** how are you going to go on a mans show who was talking **** about you before and after Shaq vs

John Walls Era
03-07-2013, 03:38 AM
That was hilarious I heard that Steve Nash a few years ago was talking about making a video with him beating Aaron Carter in basketball probably just a coincidence.

Nash was livid iirc about Shaq Vs.