PDA

View Full Version : Pau Gasol's Shooting Form



kobe4thewinbang
11-12-2012, 05:32 AM
Is it similar to that of another player? If so, who?

smiddy012
11-12-2012, 05:41 AM
:facepalm:

heyman321
11-12-2012, 05:52 AM
Yo momma LOL

PraiseJesus
11-12-2012, 07:17 AM
biggest fail thread ive ever seen lmao

Davidgta1
11-12-2012, 07:20 AM
Yo momma LOL

haha

3ballbomber
11-12-2012, 07:50 AM
wierd

Niro
11-12-2012, 12:10 PM
what

Andrew32
11-12-2012, 12:11 PM
:facepalm:

LAKobeBryant
11-12-2012, 12:38 PM
similar to Gasol

JasonJohnHorn
11-12-2012, 02:15 PM
It goes in, and that's all that counts. I was reading West's autobiography, and he said the first time he saw (I think it was) Baylor shoot, he was like; WTF?!?!?! But they kept going in, so he was like: I don't know where you learned to shoot like that, but keep doing it, because they keep going in.

yanksrock
11-12-2012, 02:34 PM
:facepalm:

UPRock
11-12-2012, 02:51 PM
Similar to his dad, yep.

Avenged
11-12-2012, 02:52 PM
llullz. props for having your thread opened 9 hours and counting.

douglas
11-12-2012, 03:12 PM
Pau Gasol's jump shot is similar to Alonzo Gee's. They are similar because once they shoot the ball, the ball has been shot.