PDA

View Full Version : Andrew Bynum's Hair Is Better Than Your Hair



Corey
10-22-2012, 12:46 PM
https://pbs.twimg.com/media/A50z1NxCYAA86vS.jpg

PraiseJesus
10-22-2012, 12:56 PM
i dont agree

iDefend10
10-22-2012, 12:57 PM
How Dr.J of him.

PraiseJesus
10-22-2012, 12:58 PM
Its a fake pic btw in case any1 wondered

Chacarron
10-22-2012, 12:58 PM
Funny I see no gray hair, he must be using Just for Men. :laugh2:

dee279
10-22-2012, 01:10 PM
Snoop Dogg!!!

greg_ory_2005
10-22-2012, 01:12 PM
He looks like some kinda cartoon character. :laugh2:

Tmath
10-22-2012, 01:16 PM
He looks like some kinda cartoon character. :laugh2:

http://www.hagserver.com/img/supermushroom.png

Corey
10-22-2012, 01:20 PM
Funny I see no gray hair, he must be using Just for Men. :laugh2:
Just hiding it well.

Look at this one:

http://3.bp.blogspot.com/-hQNIUbOTFis/UITCslCe16I/AAAAAAAACzQ/Fl47wNekOig/s1600/bynum.jpg

:laugh: :laugh:

sixer04fan
10-22-2012, 01:27 PM
Fake...

Chacarron
10-22-2012, 01:27 PM
Just hiding it well.

Look at this one:

http://3.bp.blogspot.com/-hQNIUbOTFis/UITCslCe16I/AAAAAAAACzQ/Fl47wNekOig/s1600/bynum.jpg

:laugh: :laugh:

:laugh2: He is going to look like Don King by the all-star break.

Ill21
10-22-2012, 01:31 PM
It's fake

Teeboy1487
10-22-2012, 01:50 PM
Just hiding it well.

Look at this one:

http://3.bp.blogspot.com/-hQNIUbOTFis/UITCslCe16I/AAAAAAAACzQ/Fl47wNekOig/s1600/bynum.jpg

:laugh: :laugh:

:laugh2::laugh2::laugh2:

Nomar
10-22-2012, 02:34 PM
Im not gonna insult Dr. J, this dude looks like stretch from NBA Street.

J4KOP99
10-22-2012, 03:19 PM
this has to be fake haha

Angelus™
10-22-2012, 03:21 PM
Holy hell look at that atrocity

KB-Pau-DH2012
10-22-2012, 03:23 PM
Fat Albert. Hey hey hey!

Chavacano
10-22-2012, 03:28 PM
Snoop Lion!!!

^^ Fixed.


Just hiding it well.

Look at this one:

http://3.bp.blogspot.com/-hQNIUbOTFis/UITCslCe16I/AAAAAAAACzQ/Fl47wNekOig/s1600/bynum.jpg

:laugh: :laugh:

^^ He looks like a stoned mad scientist. :laugh2:

justinnum1
10-22-2012, 03:31 PM
http://assets.sbnation.com/assets/1195051/flattop_1.jpg

:)

SirSkyHook
10-22-2012, 03:38 PM
Why are people saying his hair is fake? lol, did anyone see him on media day? Or any of his sixers interviews? The bot has a ton of hair. I personaly believe he's gonna braid it down like Iverson for the season, and play the bad boy of bigmen.

GiantsSwaGG
10-22-2012, 03:39 PM
Just hiding it well.

Look at this one:

http://3.bp.blogspot.com/-hQNIUbOTFis/UITCslCe16I/AAAAAAAACzQ/Fl47wNekOig/s1600/bynum.jpg

:laugh: :laugh:

:laugh:

GiantsSwaGG
10-22-2012, 03:40 PM
http://assets.sbnation.com/assets/1195051/flattop_1.jpg

:)

:sigh: no

JNoel
10-22-2012, 03:42 PM
Just hiding it well.

Look at this one:

http://3.bp.blogspot.com/-hQNIUbOTFis/UITCslCe16I/AAAAAAAACzQ/Fl47wNekOig/s1600/bynum.jpg

:laugh: :laugh:

:laugh: Philly must be one of the biggest drug cities in the world

GiantsSwaGG
10-22-2012, 03:43 PM
Fake...

:facepalm:

ldawg
10-22-2012, 03:50 PM
i hope he dont cut it.

sixer04fan
10-22-2012, 04:15 PM
It's fake...

https://p.twimg.com/Ar_-Vh9CQAAWj3n.jpg

http://www.ign.com/boards/threads/best-basketball-news-in-a-while-bynum-wants-to-grow-an-afro.452465406/

Like I said...

:facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: to all of you.

MrfadeawayJB
10-22-2012, 04:17 PM
looks like josh childress

GiantsSwaGG
10-22-2012, 04:33 PM
He looks like he has cocaine hair

netsgiantsyanks
10-22-2012, 04:50 PM
obviously real...

DanG
10-22-2012, 04:50 PM
Grow it for cornrows.

greg_ory_2005
10-22-2012, 05:01 PM
It's fake...

https://p.twimg.com/Ar_-Vh9CQAAWj3n.jpg

http://www.ign.com/boards/threads/best-basketball-news-in-a-while-bynum-wants-to-grow-an-afro.452465406/

Like I said...

:facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: to all of you.

Stop posting fake pics. :pity:

Im_in_Mia_bish
10-22-2012, 05:09 PM
inb4 LeBron jokes.

mamba24
10-22-2012, 05:24 PM
his hair might be better than mine but my knee is better than his

cheaptrikz
10-22-2012, 05:26 PM
:laugh:

lamzoka
10-22-2012, 05:31 PM
That's not even Bynum lol

LAKERMANIA
10-22-2012, 05:37 PM
Lol, that was funny, even if it was fake..

bholly
10-22-2012, 05:52 PM
Why are people saying his hair is fake? lol, did anyone see him on media day? Or any of his sixers interviews? The bot has a ton of hair. I personaly believe he's gonna braid it down like Iverson for the season, and play the bad boy of bigmen.

He has plenty of hair, but not even close to that much.

Punk
10-22-2012, 05:53 PM
https://pbs.twimg.com/media/A50z1NxCYAA86vS.jpg


Hey, Hey, Hey!

LakersMaster24
10-22-2012, 06:52 PM
Frederick Douglass!

Growing it for cornrows.

RLundi
10-22-2012, 07:58 PM
Good lord, looks like a human microphone.

PraiseJesus
10-22-2012, 09:04 PM
Good lord, looks like a human microphone.

hahhaaha

bbcmillionaire
10-22-2012, 09:20 PM
Lol damn heat fans always trying to involve a heat player into a thread

bbcmillionaire
10-22-2012, 09:22 PM
Lol he looks like a my player from nba2k13

ldawg
10-22-2012, 09:24 PM
Love his little fro. Just need to die it black and shape it up. Then got to get him a nick name.

Zefflin
10-23-2012, 01:00 AM
I wish he did that on the lakers, he's gonna be a beast as the main option!

dodgers310
10-23-2012, 01:22 AM
lmao im surprised no one pointed out the comb sticking out

Losoway
10-23-2012, 03:25 AM
lmao

P Harvy
10-23-2012, 03:28 AM
Bynum is a ****ing scrub

KB24PG16
10-26-2012, 05:44 PM
http://l3.yimg.com/bt/api/res/1.2/v3uwCRGDxeT0bar3.xzLTw--/YXBwaWQ9eW5ld3M7cT04NTt3PTYzMA--/http://media.zenfs.com/en/blogs/sptusfantasyexperts/Bynum6663476.jpg

thats what it actually looks like

KB-Pau-DH2012
10-26-2012, 05:46 PM
inb4 LeBron jokes.

LeBron should borrow some of that from Andrew. :D