PDA

View Full Version : Nba TV : MKD VS THOMAS ROBINSON RIGHT NOW



Smoort
07-13-2012, 10:32 PM
Turn it on great matchup.

Smoort
07-13-2012, 10:33 PM
Kidd Gilchrist,wow this guy is for real.Looks like mini Pippen and Jordan may be right here.

black1605
07-13-2012, 10:34 PM
He looks incredible for his first summer league game. Getting to the rim, smothering defense. He even threw an oop to our other rookie, Taylor.

Smoort
07-13-2012, 10:35 PM
I am telling you Kidd Gilchrist will be a bonified star.He goes full go all time!

LTBaByyy
07-13-2012, 10:38 PM
Don't have NBA TV :(

waveycrockett
07-13-2012, 10:38 PM
what # is MKG

waveycrockett
07-13-2012, 10:39 PM
Robinson looks meh so far. Alot smaller than I thought

Hulk6
07-13-2012, 10:39 PM
Robinson will dominate just wait, he will drop 18 and 10 tonight

Smoort
07-13-2012, 10:39 PM
Great matchup because both can prove why they should have been choosen number 2.Both were in discussion.

black1605
07-13-2012, 10:40 PM
what # is mkg

14.

waveycrockett
07-13-2012, 10:41 PM
Robinson will dominate just wait, he will drop 18 and 10 tonight

If he can become a wing player than yep but at his size i just cant see it at the PF spot

JOhnnyTHaJet
07-13-2012, 10:41 PM
Hahahha MKD?

black1605
07-13-2012, 10:42 PM
Loving the style of play for Charlotte. Really aggressive on both sides of the ball.

waveycrockett
07-13-2012, 10:44 PM
Loving the style of play for Charlotte. Really aggressive on both sides of the ball.

I cant lie summer league is just hard to watch. Some ugly ugly basketball but I do like seeing certain players shine.

Smoort
07-13-2012, 10:44 PM
Kidd Gilchrist will turn around the Bobcats and I have no question about it.His play is contagous and his defense is elite.

RipCity32
07-13-2012, 10:44 PM
MKG looks pretty good man Thats awesome not that im surprised I picked him for my ROY hes a future star.

Smoort
07-13-2012, 10:46 PM
Kidd Gilchrist limping a bit not good.

Smoort
07-13-2012, 10:47 PM
Jeffery Taylor is a beast.

Smoort
07-13-2012, 10:49 PM
I don't wana look stupid here but MKG reminds me of Pippen,a young one.Will see how he develops.

GoPacers33
07-13-2012, 10:49 PM
i am telling you kidd gilchrist will be a bonified star.he goes full go all time!

x1000000

black1605
07-13-2012, 10:49 PM
Taylor looking great. Excellent range.

Smoort
07-13-2012, 10:52 PM
Mkg omg wow!!!!!!

black1605
07-13-2012, 10:52 PM
MKG! God damn!

Smoort
07-13-2012, 10:52 PM
Holly crap

RipCity32
07-13-2012, 10:55 PM
MKG is going to be a superstar

Bravo95
07-13-2012, 10:59 PM
If he can become a wing player than yep but at his size i just cant see it at the PF spot
Millsap.

WhiskeyBear
07-13-2012, 11:00 PM
Kidd Gilchrist will turn around the Bobcats and I have no question about it.His play is contagous and his defense is elite.

This is probably MKD's mom...

SugeKnight
07-13-2012, 11:00 PM
For those who don't have NBA TV

http://extreme6sports.blogspot.com/p/ch1.html

Smoort
07-13-2012, 11:03 PM
Does Robinson remind anyone of the Mailman?

black1605
07-13-2012, 11:06 PM
Marc J. Spears ‏@SpearsNBAYahoo
Michael Kidd-Gilchrist dunks hard over center. Little later nails trey. "If he starts making that we got problems," NBA GM says.

Tmath
07-13-2012, 11:07 PM
Does Robinson remind anyone of the Mailman?

Big black guy? yeah I guess I can see it...

black1605
07-13-2012, 11:10 PM
Great first half for Charlotte.

62-46

MKG and Taylor combine for 11/15 27 points.

RipCity32
07-13-2012, 11:12 PM
Big black guy? yeah I guess I can see it...

lol

MrfadeawayJB
07-13-2012, 11:17 PM
Kidd Gilchrist limping a bit not good.

lol if you watched any UK games you would know Gilchrist stays limping 24/7

JDM
07-13-2012, 11:20 PM
Loved what I saw in the 1st half. Can't complain.

black1605
07-13-2012, 11:23 PM
Taylor looks great.

TeamSeattle
07-13-2012, 11:30 PM
T Rob is playing with scrubs man its throwing him off

raiderposting
07-13-2012, 11:37 PM
If he can become a wing player than yep but at his size i just cant see it at the PF spot

yeah because 6ft 9 inches means he can't play PF. Dont forget he has a crazy reach and possibly the highest vertical of any PF in the league at 35.5 inches. Hes a dominant rebounder. Same will millsap and he is 6ft 8 with a smaller wingsan and shorter vertical.

black1605
07-13-2012, 11:40 PM
I have no worries about Robinson as a power forward.

TeamSeattle
07-13-2012, 11:42 PM
Why are they having Robinson bring the ball up anyway. They trying to turn him into a SF by the time the season starts or something lol

black1605
07-13-2012, 11:44 PM
Why are they having Robinson bring the ball up anyway. They trying to turn him into a SF by the time the season starts or something lol

Rough start for him. You can tell he's not used to it. Eight turnovers already.

Losoway
07-13-2012, 11:47 PM
this might be the first and last game the bobcats win all year

black1605
07-13-2012, 11:47 PM
Good one.

Smoort
07-13-2012, 11:48 PM
I will give the Bobcats a 25 -57 record.

Losoway
07-13-2012, 11:50 PM
I will give the Bobcats a 25 -57 record.

25 games?? lmaooooo

you got high hopes . i say no more then 15 games

Tmath
07-13-2012, 11:59 PM
The Cats got a good one in MKG, I'm jelly.

black1605
07-14-2012, 12:18 AM
Bobcats win 121-87.

MKG looked fantastic. Hopefully a sign of things to come.

18 points
8 rebounds
5 assists
4 steals
22 minutes

black1605
07-14-2012, 12:18 AM
Thomas Robinson with a really immature post game interview. You're a professional now dude, act like one.

TeamSeattle
07-14-2012, 12:20 AM
Thomas Robinson with a really immature post game interview. You're a professional now dude, act like one.

It was on the same level as Morrison. He was pissed with his play, hell we all were. He'll do better next time. You gotta love his "play for a last meal" attitude; you can see the passion.

JDM
07-14-2012, 12:28 AM
Bobcats win 121-87.

MKG looked fantastic. Hopefully a sign of things to come.

18 points
8 rebounds
5 assists
4 steals
22 minutes

:clap::clap::clap:

I can get used to this. :laugh:

Losoway
07-14-2012, 12:34 AM
Thomas Robinson with a really immature post game interview. You're a professional now dude, act like one.

yea that was really really bad . almost cringe worthy

we get it you had a bad game . at least show some hope i felt like i was watching a funeral

Patriotsfan97
07-14-2012, 12:41 AM
MKG is growing up so fast :( Haha I miss that kid already. But you have no idea what you guys have coming with this kid. His play, attitude, and will to win will make him a fan favorite within days of the 'Cats first real game. He's the kind of guy it is impossible to cheer against. All Cats fans are going to fall in love with this kid, if not already. Be prepared haha. You just drafted a future superstar.

JDM
07-14-2012, 12:50 AM
MKG is growing up so fast :( Haha I miss that kid already. But you have no idea what you guys have coming with this kid. His play, attitude, and will to win will make him a fan favorite within days of the 'Cats first real game. He's the kind of guy it is impossible to cheer against. All Cats fans are going to fall in love with this kid, if not already. Be prepared haha. You just drafted a future superstar.

Oh yeah, we're already there. :cheers:

bucketss
07-14-2012, 12:50 AM
Thomas Robinson with a really immature post game interview. You're a professional now dude, act like one.

what exactly did he say?

black1605
07-14-2012, 12:52 AM
what exactly did he say?

Just like one word answers, and looking at the floor.

"What can you learn from the game tonight?"

"Nothing."

I understand being disappointed, but still, it's a summer league game.

TeamSeattle
07-14-2012, 12:55 AM
Atleast he spoke to the media, Jimmer wasn't even man enough to do it, so is he immature now too.



Sean Cunningham ‏@News10Sean
Jimmer Fredette, obviously frustrated after tonight's Summer League loss did not speak to the media following the game. ‪#nbakings

Losoway
07-14-2012, 01:06 AM
take in the moment bobcat fans. this is the last game yall will win all year

kjoke
07-14-2012, 01:18 AM
nice for the bobcats. Then I noticed...

MKG
Bismack
Mullens
Kemba

thats there starting lineup for regular games too

black1605
07-14-2012, 01:20 AM
nice for the bobcats. Then I noticed...

MKG
Bismack
Mullens
Kemba

thats there starting lineup for regular games too

Mullens probably won't start, and Kemba isn't a sure thing.

D12 fan
07-14-2012, 01:25 AM
take in the moment bobcat fans. this is the last game yall will win all year

:laugh:lmfao

Nah seriously I think the Magic will get that title if we make that Houston trade,they will be in full tank mode.

DerekRE_3
07-14-2012, 01:29 AM
Just like one word answers, and looking at the floor.

"What can you learn from the game tonight?"

"Nothing."

I understand being disappointed, but still, it's a summer league game.

Love it. Love that he's pissed off even if it's a meaningless game. He's competitive, what's not to like about that?

DerekRE_3
07-14-2012, 01:31 AM
Bobcats win 121-87.

MKG looked fantastic. Hopefully a sign of things to come.

18 points
8 rebounds
5 assists
4 steals
22 minutes

MKG looked great, but also keep in mind the guys guarding him are D-League players. The only legit player on the Kings summer league team is a rookie.

popo85
07-14-2012, 01:34 AM
Big black guy? yeah I guess I can see it...

:laugh2:

I do think T-Rob will be a solid player in the league though.

GoferKing_
07-14-2012, 06:52 AM
Thomas Robinson with a really immature post game interview. You're a professional now dude, act like one.

He have just shown how much he wants to win. Nothing wrong with that.

Btw. Lets make the Kings the most immature team in the league, it seems like every body is using this word next to Kings.