PDA

View Full Version : Kyrie Irving Dresses like old man, schools everyone on the playground



Super.
05-20-2012, 08:30 PM
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8DnKOc6FISU

****ing hilarious

Raps08-09 Champ
05-20-2012, 08:35 PM
:laugh2:

That's awesome.

bigsams50
05-20-2012, 08:36 PM
"Backboard" lmao

JC_
05-20-2012, 08:39 PM
haha he was actually pretty convincing

Corey
05-20-2012, 08:41 PM
I love Kyrie Irving so much.

He's such a ****ing stud. I'd love to have him on my team.

KnicksorBust
05-20-2012, 08:41 PM
Wow that was great. They did a great job making him look old. It was hysterical seein an old man with a gut dribbling circles around everybody and dunking. The self-ally was nasty. :laugh:

The X
05-20-2012, 08:47 PM
Fake but funny

Jint.
05-20-2012, 08:48 PM
I like Irving even more now.. that was great :nod:

kenzo400
05-20-2012, 08:50 PM
Pointless. It was obviously set up, advertising Pepsi in the middle? Not fooling anyone.

Lakeshow24KB
05-20-2012, 08:50 PM
Hahah I saw that last week. My favorite video ever. He's just such a boss and he has a good attitude. P

Lakeshow24KB
05-20-2012, 08:52 PM
Pointless. It was obviously set up, advertising Pepsi in the middle? Not fooling anyone.

The reason the Pepsi crew was there was because the other ballers were told that Pepsi Max is making a documentary on Kevin, Drew's "nephew"

beasted86
05-20-2012, 08:53 PM
Irving is going to be a superstar.

Lakeshow24KB
05-20-2012, 08:55 PM
Irving is going to be a superstar.

Yup. In 4-5 years the NBA will be dominated by KD, Irving, and Evan Turner.

MonroeFAN
05-20-2012, 08:57 PM
this is incredibly fake.

Corey
05-20-2012, 08:57 PM
Irving is going to be a superstar.
Top 5 point guard by the end of next season.

Yup. In 4-5 years the NBA will be dominated by KD, Irving, and Evan Turner.
Evan Turner? No. He's turning into a nice player, but he's shown absolutely nothing to indicate that he's going to be a dominant player.

THE GIPPER
05-20-2012, 08:58 PM
Already a thread on this but very funny

Lakeshow24KB
05-20-2012, 09:02 PM
Evan Turner? No. He's turning into a nice player, but he's shown absolutely nothing to indicate that he's going to be a dominant player.

I think he has some prolific scoring abilities but his decision making is so-so. I think he will develope greatly

Avenged
05-20-2012, 09:02 PM
"too easy out here against these young bloods" :laugh2:

looks fake, though.

Bulls_fan90
05-20-2012, 09:03 PM
Soon to be a top 3 PG. Love the kid. Thanks for posting.

Yankee Clipper
05-20-2012, 09:03 PM
Kyrie :love:

RealLiveBear
05-20-2012, 09:10 PM
Thats just Awesome!!!

The Final Boss
05-20-2012, 09:13 PM
What's so funny about it?

Bruno
05-20-2012, 09:14 PM
i saw this on reddit. classic.

meloman1592
05-20-2012, 09:15 PM
Yup. In 4-5 years the NBA will be dominated by KD, Irving, and Evan Turner.

:facepalm:

Dade County
05-20-2012, 09:18 PM
Nice.

John Walls Era
05-20-2012, 09:20 PM
I know its probably fake, but I like the idea. But damn did those fat out of shape players get schooled. Needs to work on the God Shamgod... mine is nastier than that (only the shamgod, his crossover is nasty cuz of his length).

CHANGO
05-20-2012, 09:23 PM
Man it would be better if the guys playing against him didn't know about that. But is obviously acted. However was good LOL...

b@llhog24
05-20-2012, 09:32 PM
I love Kyrie Irving so much.

He's such a ****ing stud. I'd love to have him on my team.

:nod: And apparently he's actually a really cool person, a friend of mines took a picture with him when he came over to the Bahamas a couple of days a go. I was so jealous :(

greg_ory_2005
05-20-2012, 09:38 PM
It looked fake, but still pretty funny vid.

IceMan360
05-20-2012, 10:03 PM
lmao too funny great vid

PC
05-20-2012, 10:06 PM
Clearly staged but it was still funny

Lakers + Giants
05-20-2012, 10:20 PM
LMAO at the comments. "If they would've used Greg Oden they wouldn't have had to put any make up on." :laugh:

ManRam
05-20-2012, 10:28 PM
Obviously completely staged/faked.

But cool nonetheless...

RenegadeRiot36
05-20-2012, 10:37 PM
People, its a Pepsi commercial. Of course its staged.

yaswaggin
05-20-2012, 10:45 PM
LMAO at the comments. "If they would've used Greg Oden they wouldn't have had to put any make up on." :laugh:

Lol I saw that too and was gonna post it until u said it

albertc86
05-20-2012, 10:46 PM
Pointless. It was obviously set up, advertising Pepsi in the middle? Not fooling anyone.

This. There was obviously a production crew out there.

blastmasta26
05-20-2012, 10:48 PM
I wish they had done this with people who actually didn't know about it, even if we could only see a video off of a camera phone or something.

Still was great due to the makeup and Kyrie's voice.

Becks2307
05-20-2012, 10:54 PM
kyrie is amazing. Im telling you the countdown till he passes CP3 is on.

He is the 3rd best PG under 25. But unlike Rose and Westbrook he is amazing without being ridiculously athletic. HIS game is so damn smooth, what a beast.

Sadds The Gr8
05-20-2012, 10:56 PM
Woulda been good if it wasn't fake.

NY007
05-20-2012, 10:58 PM
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8DnKOc6FISU

****ing hilarious

Out of curiosity why in the hell would you use Nappa in a avatar???

Lakeshow24KB
05-20-2012, 11:01 PM
:facepalm:

Why is that a facepalm? I like the way he's developing. He still has a long way to go but I think he has a chance to be special. Might not happen since he doesn't have the best decision making but I feel like he's going to be good

Super.
05-20-2012, 11:14 PM
i saw this on reddit. classic.
bacon and narwhales good sir

Super.
05-20-2012, 11:14 PM
Out of curiosity why in the hell would you use Nappa in a avatar???

1.) Go to Youtube
2.) Find DBZ Abridged
3.) Watch
4.) ?????
5.) Profit

Super.
05-20-2012, 11:15 PM
This. There was obviously a production crew out there.

The people were told that the nephew Kevin was doing a Pepsi Max promo.

NoahH
05-20-2012, 11:17 PM
Saw this today on WorldStarHipHop. Sooooo hilarious i love it. ahhaha

Toxeryll
05-20-2012, 11:22 PM
wouldve been better if the crowd isnt actors

Toxeryll
05-20-2012, 11:22 PM
lol this thread has just been hijacked

yaswaggin
05-20-2012, 11:25 PM
I wouldn't click on that link

SACNYY
05-20-2012, 11:25 PM
They should have used Greg Oden. They wouldn't have had to put any make up on him. -Youtube user. Lol

TRF929
05-20-2012, 11:28 PM
thats awesome

MrfadeawayJB
05-20-2012, 11:34 PM
it was super funny but a little to fake for me...why would there be so many hot white girls there lol

MrfadeawayJB
05-20-2012, 11:35 PM
WTF sausage fest!!!

Lakeshow24KB
05-20-2012, 11:44 PM
Aww come on Mann why ruin the thread like that??

Super.
05-20-2012, 11:47 PM
lol this thread has just been hijacked


I wouldn't click on that link


Aww come on Mann why ruin the thread like that??

wha?

justinnum1
05-20-2012, 11:55 PM
epic

Lakeshow24KB
05-20-2012, 11:57 PM
wha?

Some dude posted like four pictures of some random dudes dicks. I guess a mod deleted them or something

Super.
05-21-2012, 12:00 AM
Some dude posted like four pictures of some random dudes dicks. I guess a mod deleted them or something

That's....interesting to be sure

Gram
05-21-2012, 12:04 AM
:laugh:

KB24PG16
05-21-2012, 12:17 AM
dont reach young blood :laugh2:

TrueFan420
05-21-2012, 12:31 AM
Epic

ESaady
05-21-2012, 12:39 AM
Kyrie Irving is the bee's knees. I love Kyrie.

King41
05-21-2012, 11:03 AM
nice very nice ;) like it

Marlin234
05-21-2012, 11:11 AM
this is incredibly fake.

and so is The Jersey Shore and America still loves it.

PrettyBoyJ
05-21-2012, 11:38 AM
"I know I'm old but, you wanna switch shoes" lmao

MonroeFAN
05-21-2012, 11:41 AM
I'm assuming most of you laugh at weird al too? How is this funny? If it were real, and he weren't playing against fat white dudes I would say it's impressive. But funny?

GrumpyOldMan
05-21-2012, 11:43 AM
Way to go Uncle Drew. Show those youngbloods what old school is all about.

Hawkeye15
05-21-2012, 11:51 AM
Wow that was great. They did a great job making him look old. It was hysterical seein an old man with a gut dribbling circles around everybody and dunking. The self-ally was nasty. :laugh:

loved it.

Baller1
05-21-2012, 01:28 PM
I thought he was going to be a bust, and now he's one of my favorite players.

This was hilarious.

Lil Rhody
05-21-2012, 06:27 PM
****ingg epic

BobbyHillSwag
05-21-2012, 06:30 PM
I don't care if it was staged, it was awesome. my fave part was when he said "don't reach young blood" I spit out my applejuice

Super.
05-21-2012, 06:41 PM
I don't care if it was staged, it was awesome. my fave part was when he said "don't reach young blood" I spit out my applejuice

Gosh dangit bobby, not go clean that mess up

blahblahyoutoo
05-21-2012, 07:18 PM
i wanna know which park out in bloomfield NJ has such nice courts.

LongWayFromHome
05-21-2012, 07:54 PM
"Backboard" lmao

This x1000.

:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

I'm using that line all the time in pickup games.

72 Wins
05-22-2012, 10:24 AM
bwhahahhhahahahhaa. Kyrie, you fckn rule.

scottie
05-22-2012, 10:40 AM
100% great!

Pierzynski4Prez
05-22-2012, 10:41 AM
People, its a Pepsi commercial. Of course its staged.

This, relax people.

popo85
05-23-2012, 04:32 PM
Cool idea wish it wasn't staged lol

Knowledge
05-23-2012, 04:52 PM
Could it be fake? Maybe, but . . . . .


Pepsi MAX went to a pick-up game in Bloomfield, NJ pretending to shoot a documentary on a basketball player named "Kevin." When his Uncle Drew came into the game, some magical things happened.

the description explains why and how everything and everybody was set up.

smiddy012
05-23-2012, 05:03 PM
Could it be fake? Maybe, but . . . . .



the description explains why and how everything and everybody was set up.


And then Pepsi's hoes showed up.

MJ-BULLS
05-23-2012, 05:11 PM
:dance:

**** is tight fool. nasty moves. :laugh2: love it.

YoungOne
05-23-2012, 05:16 PM
thought it would be much more real, kind of disappointing..

Knowledge
05-23-2012, 05:19 PM
And then Pepsi's hoes showed up.

They knew TV cameras were going to be there prior to "Uncle Drew" ever showing up. People come outside to get on the news too, that doesnt mean the crime/event that is being reported on is fake.

Not saying its not fake, but it isnt as "clearly fake" as some make it out to be.

UaWilcat23
06-16-2012, 08:42 PM
http://www.youtube.com/watch?v=8DnKOc6FISU
Kyrie Irving dresses like an old guy and balls on these kids. Hilarious

D12 fan
06-16-2012, 08:44 PM
We already had a thread about this earlier.

I Rock Shaqs
06-16-2012, 09:03 PM
LOL My grandmother showed me this 2 weeks ago, that's when you know you were mad late.

JasonJohnHorn
06-17-2012, 01:32 AM
This kid really knows how to handle the ball... I haven't gotten to watch him in a game yet, but I may just make sure to watch a couple of Cleveland games next season :-)

STL Don
06-17-2012, 01:37 AM
Sick commercial

Kinglorious
06-17-2012, 03:22 AM
Yeah, that was a fun watch.

GermanLakersFan
06-17-2012, 04:01 AM
I've seen it a bunch of times before. This was like the 10th time, and i still laugh :D "Youngblood!"

sunsfan88
06-17-2012, 04:12 AM
God I love Kyrie.

I remember, I was actually one of his doubters too. He only played a little in college because of injuries so I thought his games were just fluke....boy was I wrong!

SportsAndrew25
06-17-2012, 04:47 AM
:laugh2:

yaswaggin
06-17-2012, 10:13 AM
i wanna know which park out in bloomfield NJ has such nice courts.

I wonder too, in like 45 min away from Bloomfield, I wanna hit this court