PDA

View Full Version : Nets rejecting trades for Deron Williams even knowing Dwight will stay



LTBaByyy
03-15-2012, 10:54 AM
"@ESPNSteinLine: All signals from all angles point to Nets rebuffing any trade interest in D-Will over next 4 1/2 hours. That's what they're telling teams"

Bad move, they want to try to add talent around him by trade instead

Avenged
03-15-2012, 10:57 AM
I think it's a good move but unfortunately the deadline isn't in their favor.

D-Leethal
03-15-2012, 10:59 AM
They have assets to get some pieces in there. Not sure theres enough time to get it done.

LTBaByyy
03-15-2012, 11:00 AM
Its a bad move that they might trade young players or picks for veterans when Deron might leave

nyKnicks126
03-15-2012, 11:02 AM
Nets should trade for Bynum.

nyKnicks126
03-15-2012, 11:03 AM
Lopez, Brooks, picks that they don't have.. for Bynum .

D-Block21-Chito
03-15-2012, 11:09 AM
I love that Idea bud. Bynum would look nice as a net

310Casper
03-15-2012, 11:10 AM
Lopez, Brooks, picks that they don't have.. for Bynum .

Not enough for Bynum. Lopez is now not even worth bynum's dirty jockstrap.

They can keep Lopez.

nyKnicks126
03-15-2012, 11:12 AM
I love that Idea bud. Bynum would look nice as a net

It's possible, since the Nets aren't accepting any Deron trades.. Would make you guys pretty good actually..Especially since when Bynum is healthy he is the 2nd best center in the NBA. but either way he probably is the 2nd best. Plus he is still young.

nyKnicks126
03-15-2012, 11:13 AM
From what I hear the lakers want to shake something up with their roster.

Sinestro
03-15-2012, 11:13 AM
They're taking a HUGE risk...if I was the Nets trade him get young talent back maybe a pick and move on rebuild

oak2455
03-15-2012, 11:14 AM
This is a strange situation.......never seen anything like this .....ever......and I really feel bad for the Nets .......this should never happen to any team

Avenged
03-15-2012, 11:14 AM
Bynum to the nets is not possible at all. We give him up and don't get Deron in return? Not sure why you guys think the Lakers would do that.

Aust
03-15-2012, 11:15 AM
lol absolutely delusional. If the Lakers trade Bynum to the Nets, it would be for DWill. And even then the Lakers wouldn't trade Bynum.
There's only ONE person the Lakers would trade Bynum for, and that's Howard, which is now impossible.

I wish the Nets were just putting on their poker faces.

Pau for Deron or Pau package 3-4 team trade for Deron :pray:

nyKnicks126
03-15-2012, 11:17 AM
Bynum to the nets is not possible at all. We give him up and don't get Deron in return? Not sure why you guys think the Lakers would do that.

I think Lopez would fit well in Los Angeles.

But as a Knicks fan, I would rather have Bynum in LA then in NJ haha.

oak2455
03-15-2012, 11:18 AM
ESPN now saying Nets will not trade Deron and will look to upgrade roster as soon as D12 signs w Magic

Avenged
03-15-2012, 11:19 AM
I think Lopez would fit well in Los Angeles.

But as a Knicks fan, I would rather have Bynum in LA then in NJ haha.

Bynum fits perfectly, why would they trade him for Lopez?

Lakers3747
03-15-2012, 11:20 AM
I hope the lakers do the cp3 trade to get dwill were houston gets pau lakers dwill and nets martin scola dragic and a couple first rounders to the nets

Deemerc
03-15-2012, 11:22 AM
why do lakers fans think the nets want pau??????? we already got lopez and hump. u can keep him, if he was as great as everyone says the lakers wouldnt wanna dump him.

nyKnicks126
03-15-2012, 11:22 AM
Bynum fits perfectly, why would they trade him for Lopez?

So how does Pau for Deron make sense? Lakers fans have been talking about that since the CP3 trade fell through.

Kind of goes both ways..

But you are right I do not see a trade like this happen. Just a thought. If the Magic were somewhat interested in that package.

oak2455
03-15-2012, 11:24 AM
Not trading Deron the Nets have assets and a lot of them so they can make some big trades

thedfactor
03-15-2012, 11:33 AM
Nets may keep D-Will, let me expire, more cap space for run at Dwight and CP3

lvlheaded
03-15-2012, 11:34 AM
The problem for the Nets is, what big trade is out there? The only big name probably moving is Gasol and you'd have to imagine the Nets would have to give up so much to get him that it probably wouldn't even be worth it. They are in a bad spot.

I'm curious where DoMeFavors is right now, second time he guaranteed a player was coming that didn't come. Poor kid is probably in the fetal position somewhere

JerseysFinest
03-15-2012, 11:37 AM
I'm confident Billy King will do something to upgrade the roster. It's very unfortunate it had to come to this point, but they definitely planned ahead for this type of situation.

I'm happy Nets are very confident they'll keep D-Will. Bucher and Stephen A. were rambling on on SC that he loves the area, the endorsements, and the management. Hopefully that holds true.

sharqstealth
03-15-2012, 11:46 AM
The Nets are a desperate team... If Deron leaves this summer their doomed...

tbomlad
03-15-2012, 11:47 AM
ESPN now saying Nets will not trade Deron and will look to upgrade roster as soon as D12 signs w Magic

Stupid move. D-Will in Dallas is a Done Deal!

oak2455
03-15-2012, 11:48 AM
Stupid move. D-Will in Dallas is a Done Deal!

nothing is ever done look at D12 he says hiiiiiiiiiii:D

thedfactor
03-15-2012, 11:50 AM
With Nets rejecting any Pau-for-Deron offer, that has to eliminate Lakers. Not bad offer, but not great either with Pau due about $19M each season next 2 years. Gasol is good, but Nets don't want that much for one player on its payroll.

Aust
03-15-2012, 11:51 AM
I hope the lakers do the cp3 trade to get dwill were houston gets pau lakers dwill and nets martin scola dragic and a couple first rounders to the nets

That sadly won't be enough :D


why do lakers fans think the nets want pau??????? we already got lopez and hump. u can keep him, if he was as great as everyone says the lakers wouldnt wanna dump him.

Pau is on of the most skilled big men in the game, and one of the best pieces you'd be able to get in this short amount of time. Instead of Pau the Nets could get other pieces in a multi team trade.
It makes some sense to keep him, but he could be playing you in order to become a FA and jump over to DAL

LTBaByyy
03-15-2012, 12:01 PM
Feel bad for the nets.They will never get a star to go there via Free Agency

They are the worst franchise ever since Kidd left

Deemerc
03-15-2012, 12:09 PM
Feel bad for the nets.They will never get a star to go there via Free Agency

They are the worst franchise ever since Kidd left

lol who did dallas get as a free agent??? a 40 year old vc. lamar odum in a trade who doesnt wanna play there. you guys are gonna have to start ten guys on the court at once, one to play in the wheelchair that they are in and one to push them

DasBoot
03-15-2012, 12:12 PM
D-Will for Rondo. Safest bet for the Nets

JerseysFinest
03-15-2012, 12:12 PM
The Nets are a desperate team... If Deron leaves this summer their doomed...

ok

PlezPlayDKnicks
03-15-2012, 12:12 PM
I feel bad for the loyal humble PSD Net fans. But there are 3 KNICK bashing Net fans that are feeling like trash right now and Im loving it.

jp611
03-15-2012, 12:13 PM
It must suck to be a fan of a New York area team

oak2455
03-15-2012, 12:15 PM
It must suck to be a fan of a New York area team

Giants and Yanks say hello .....ohhh and STFU:D Chicago= :o

Deemerc
03-15-2012, 12:15 PM
I feel bad for the loyal humble PSD Net fans. But their are 3 KNICK bashing Net fans that are feeling like trash right now and Im loving it.

things are bright for the knicks. 9th seed in the east with an interim coach and a team that melo divided. :clap:

oak2455
03-15-2012, 12:16 PM
ok

Listen Deron will stay and the Nets have a ton of picks.. a deep draft and tons of space $$ they will be fine

PlezPlayDKnicks
03-15-2012, 12:17 PM
things are bright for the knicks. 9th seed in the east with an interim coach and a team that melo divided. :clap:

never said our future was bright. Some fans talked of taking over the city b4 they had the players to do it.

Deemerc
03-15-2012, 12:17 PM
Listen Deron will stay and the Nets have a ton of picks.. a deep draft and tons of space $$ they will be fine

oak u gotta get a better picure, thats a 1 to domefavors standards.

ElChinoLatino
03-15-2012, 12:18 PM
Damn sucks for the Nets. Deron is coming back home.

oak2455
03-15-2012, 12:19 PM
oak u gotta get a better picure, thats a 1 to domefavors standards.

I thought she was good:sad2:

JerseysFinest
03-15-2012, 12:20 PM
Listen Deron will stay and the Nets have a ton of picks.. a deep draft and tons of space $$ they will be fine

if you're being serious, that's very reassuring thanks lol.

oak2455
03-15-2012, 12:20 PM
Damn sucks for the Nets. Deron is coming back home.

easy with your blurry sig........Deron likes the Nets ....easy......

Deemerc
03-15-2012, 12:20 PM
never said our future was bright. Some fans talked of taking over the city b4 they had the players to do it.

lets see, to be honest i dont wanna part ways with hump or lopez without getting d12. i think they can build a team wit dwill around them. and for the guy who said trade for rando, it wouldnt be the worse idea since we dont know dwills future. but i would want pierce somehow also

JerseysFinest
03-15-2012, 12:20 PM
things are bright for the knicks. 9th seed in the east with an interim coach and a team that melo divided. :clap:
why do you bait so much? Not a good look at all.

*Silver&Black*
03-15-2012, 12:21 PM
Time for the Hawks to unload Joe Johnson.......

Deemerc
03-15-2012, 12:22 PM
I thought she was good:sad2:

so did i, apparently thats a one and looks like whoopi goldberg :facepalm:

LongIslandIcedZ
03-15-2012, 12:22 PM
Dwight still hasnt signed anything.

JasonJohnHorn
03-15-2012, 12:23 PM
The Nets front office is putting all their eggs in one basket, and that basket has a hole in the bottom!

SMFH! Trade the guy and get some assests that you can actaully bring to Brooklyn next year. How stupid are these people?

oak2455
03-15-2012, 12:24 PM
if you're being serious, that's very reassuring thanks lol.

I don't hate on the Nets its one fan you know who.........I really think Deron stays and listen this draft is soooooo deep ... I watch a lot of NCAA's and think there is some insane talent...from Kentucy , Kansas, UNC, and Cuse to name a few.....and they have $$$$$ they'll be fine....plus NY sells

Deemerc
03-15-2012, 12:24 PM
why do you bait so much? Not a good look at all.

sorry i stick up for the team i like when all they do is get bashed and u jus sit there and laugh about it. shows what kind of person u must be in real life. u must get walked over by everyone

LTBaByyy
03-15-2012, 12:25 PM
lol who did dallas get as a free agent??? a 40 year old vc. lamar odum in a trade who doesnt wanna play there. you guys are gonna have to start ten guys on the court at once, one to play in the wheelchair that they are in and one to push them

NBA CHAMPIONS :) Have fun going to Brooklyn with Marshon Brooks your best player

-Kobe24-TJ19-
03-15-2012, 12:26 PM
Portland and New Jersey are engaged in advanced talks on a deal that would send Gerald Wallace to the Nets, a league source tells Y!

*Silver&Black*
03-15-2012, 12:29 PM
Joe Johnson for Okur and Morrow. Let's do it.

oak2455
03-15-2012, 12:29 PM
Portland and New Jersey are engaged in advanced talks on a deal that would send Gerald Wallace to the Nets, a league source tells Y!

see he's damn good

Aust
03-15-2012, 12:29 PM
Dwight still hasnt signed anything.

He just signed it. It's no longer speculation.

New Jersey, you are now on the clock

Chinoeyes
03-15-2012, 12:30 PM
http://games.espn.go.com/nba/tradeMachine?tradeId=6o9o8bx

Come on Nets!!!

Helps all teams :)

ElChinoLatino
03-15-2012, 12:32 PM
easy with your blurry sig........Deron likes the Nets ....easy......

Not trying to create a ruckus but frankly without D12 I dont know any other reason why he should stay in the Nets. They aren't championship with Deron alone.

PlezPlayDKnicks
03-15-2012, 12:32 PM
sorry i stick up for the team i like when all they do is get bashed and u jus sit there and laugh about it. shows what kind of person u must be in real life. u must get walked over by everyone

For the record, I wasnt bashing your squad. I dont hate the Nets. I just dislike 3 posters who threw jabs at my squad every time Melo was mentioned or the Knicks lost. They were so happy to lose the Melo sweepstakes which all but guaranteed D12. I dont see them on PSD today either.

Deemerc
03-15-2012, 12:33 PM
http://games.espn.go.com/nba/tradeMachine?tradeId=6o9o8bx

Come on Nets!!!

Helps all teams :)

not bad but i dont know about including morrow in that deal

JerseysFinest
03-15-2012, 12:33 PM
I don't hate on the Nets its one fan you know who.........I really think Deron stays and listen this draft is soooooo deep ... I watch a lot of NCAA's and think there is some insane talent...from Kentucy , Kansas, UNC, and Cuse to name a few.....and they have $$$$$ they'll be fine....plus NY sells
thats dope, and yeah the prospects are legit this year.

sorry i stick up for the team i like when all they do is get bashed and u jus sit there and laugh about it. shows what kind of person u must be in real life. u must get walked over by everyone

lmfao how do you sound right now?

ndfightirish12
03-15-2012, 12:35 PM
close to a deal for gerald wallace....think thats the only deal the nets make??

FriedTofuz
03-15-2012, 12:35 PM
Trade him to the lakes for pau gasol,

oak2455
03-15-2012, 12:35 PM
thats dope, and yeah the prospects are legit this year.


lmfao how do you sound right now?

Im a Yankees fan hate the Mets but hate when they suck it makes this city look bad....see what I mean....Nets will be fine...I wanna see what they do plus I will go to a game or two in Brooklyn:D

1_team_1_dream
03-15-2012, 12:35 PM
nets went from a home run to a single.

Aust
03-15-2012, 12:36 PM
http://games.espn.go.com/nba/tradeMachine?tradeId=6o9o8bx

Come on Nets!!!

Helps all teams :)

**** yeah I'd take that deal. Actually, pretty damn good for everyone. Just need to throw in some picks

ndfightirish12
03-15-2012, 12:37 PM
but the thing is is that the only deal you make if your billy king

*Silver&Black*
03-15-2012, 12:37 PM
Which trade would you like better Nets fans?

Rebuild with Deron for Al Horford and Jeff Teague. Teague/Brooks/????/Horford/Lopez

or

Try to keep Williams by adding an all-star friend with Joe for Okur and Morrow. Williams/Brooks/Johnson at the 1/2/3

oak2455
03-15-2012, 12:37 PM
nets went from a home run to a single.

why??:confused:

Deemerc
03-15-2012, 12:38 PM
i would definately do that joe johnson deal

JIDsanity
03-15-2012, 12:40 PM
nets blueprint of failure.

LMAO. Hop off. If you think they suck, then why talk about them. Do they threaten you?

1_team_1_dream
03-15-2012, 12:40 PM
why??:confused:

dwill and howard or dwill and wallace? you think dwill will stay cause wallace is a net.

jkiddvc20
03-15-2012, 12:41 PM
Deron will be a Net next year..

ndfightirish12
03-15-2012, 12:45 PM
if deron picks up his option we re gonna go through this alllllll over again next year

1_team_1_dream
03-15-2012, 12:45 PM
LMAO. Hop off. If you think they suck, then why talk about them. Do they threaten you?

every time i talk to a net fan they be like we are getting howard we are moving to Brooklyn. they made us over pay when we got melo. pay back.

JIDsanity
03-15-2012, 12:47 PM
every time i talk to a net fan they be like we are getting howard we are moving to Brooklyn. they made us over pay when we got melo. pay back.

So then, this is out of spite. How old are you?

PlezPlayDKnicks
03-15-2012, 12:47 PM
Seek and destroy lmbo for chill will wavey and domefavors

Aust
03-15-2012, 12:48 PM
http://espn.go.com/nba/tradeMachine?tradeId=6o9o8bx

Add in some picks.


:pray:

ndfightirish12
03-15-2012, 12:48 PM
nets gonna send mehmet okur shawne williams and a 1st rounder to portland for gerald wallace

1_team_1_dream
03-15-2012, 12:49 PM
so then, this is out of spite. How old are you?

23

BigCityofDreams
03-15-2012, 12:51 PM
I feel bad for the loyal humble PSD Net fans. But there are 3 KNICK bashing Net fans that are feeling like trash right now and Im loving it.

True sucks for the good ones but for those other 3 :clap::clap::clap:

1_team_1_dream
03-15-2012, 12:58 PM
True sucks for the good ones but for those other 3 :clap::clap::clap:

Nets started this the billboard . Making us over pay for melo. I am not against all net fans but some net fans deserve this.

Rockice_8
03-15-2012, 01:05 PM
Listen Deron will stay and the Nets have a ton of picks.. a deep draft and tons of space $$ they will be fine

I like this OAK :clap:

Looks like Gerald Walace is on his way. Hopefully for not much more then that HOU pick. OK so who are the FA this year?

Rockice_8
03-15-2012, 01:07 PM
nets gonna send mehmet okur shawne williams and a 1st rounder to portland for gerald wallace

As long as it's not their #1 and its the HOU 1st then that's a good deal.

oak2455
03-15-2012, 01:07 PM
I like this OAK :clap:

Looks like Gerald Walace is on his way. Hopefully for not much more then that HOU pick. OK so who are the FA this year?

theyre are a few good ones.........

29$JerZ
03-15-2012, 01:10 PM
They won't trade him because there is no point
The risk of losing him trying to attract a FA this summer is better than trading him now for anything.

At this point they need all the luck in the world.

Losoway
03-15-2012, 02:25 PM
i honestly think deron williams isnt leaving nets

the nets are coming to brooklyn .....NO WAY HE IS LEAVING

Blitzace137
03-15-2012, 02:35 PM
Wasn't steven A Smith just saying the Nets are coming to take over New York lmao... Now there gonna lose Darron and no Howard. Watch out the Nets are coming next year with Brook lopez and gerald Wallace to take over NY. :p If the Nets FO are smart they would trade Darron now and load up on more 1st round picks.

Blitzace137
03-15-2012, 02:36 PM
i honestly think deron williams isnt leaving nets

the nets are coming to brooklyn .....NO WAY HE IS LEAVING

No Howard means he's going back home to Dallas. Why would he stay in Brooklyn?