PDA

View Full Version : Game 29: Miami HEAT (21-7) @ Milwaukee Bucks (12-15) - 2/13/12 - 8:00 PM EST



SteBO
02-12-2012, 10:39 PM
..http://i1136.photobucket.com/albums/n487/GatorHunter1971/NBA%20Signature%20Logos/Heat1.png (http://www.nba.com/heat/index_main.html)_______________http://i1136.photobucket.com/albums/n487/GatorHunter1971/NBA%20Signature%20Logos/Bucks1.png (http://www.nba.com/bucks/)
(21-7)________________(12-15)


http://www.nba.com/tvc/image/assets/wordmarks/MIA_wordmark.png@ http://www.nba.com/tvc/image/assets/wordmarks/MIL_wordmark.png


Location: Bradley Center
Time: 8:00 PM
TV: Sun Sports


http://eventimagecenter.com/350x200/bradley_center350.jpg



http://i346.photobucket.com/albums/p429/Rosh360/Projectedstartinglineups-1.jpg


http://i890.photobucket.com/albums/ac102/USGaming/NBA%20Text%20Logos/thheat.png

http://msn.foxsports.com/fe/images/NBA/Headshots/140x170/4496.jpghttp://msn.foxsports.com/fe/images/NBA/Headshots/140x170/3708.jpghttp://msn.foxsports.com/fe/images/NBA/Headshots/140x170/3704.jpghttp://msn.foxsports.com/fe/images/NBA/Headshots/140x170/3707.jpghttp://msn.foxsports.com/fe/images/NBA/Headshots/140x170/4339.jpg

Mario Chalmers – Dwyane Wade – LeBron James – Chris Bosh – Joel Anthony



http://i890.photobucket.com/albums/ac102/USGaming/NBA%20Text%20Logos/bucks.png

http://msn.foxsports.com/fe/images/NBA/Headshots/140x170/4615.jpghttp://msn.foxsports.com/fe/images/NBA/Headshots/140x170/3821.jpghttp://msn.foxsports.com/fe/images/NBA/Headshots/140x170/3728.jpghttp://msn.foxsports.com/fe/images/NBA/Headshots/140x170/4498.jpghttp://msn.foxsports.com/fe/images/NBA/Headshots/140x170/3602.jpg


Brandon Jennings – Shaun Livingston – Carlos Delfino – Luc Richard Mbah a Moute – Drew Gooden





http://i346.photobucket.com/albums/p429/Rosh360/TeamStats.png

http://i913.photobucket.com/albums/ac339/VSNResources/NBA%20Resources/119x120%20Round%20Logos/heats.png (http://espn.go.com/nba/team/stats/_/name/mia/miami-heat).....................http://i913.photobucket.com/albums/ac339/VSNResources/NBA%20Resources/119x120%20Round%20Logos/buckssml.png (http://espn.go.com/nba/team/stats/_/name/mil/milwaukee-bucks)

http://i217.photobucket.com/albums/cc44/M1ame/Dynasty%20Manager/NBAlogo.gif

justinnum1
02-12-2012, 10:42 PM
It would be extremely embarrassing to lose to the bucks 3 times so far this season, our team knows this, and the motivation will be there.

Need good ball movement, and rebounding.

Cano4prez
02-12-2012, 10:43 PM
inb4 loss

SteBO
02-12-2012, 10:49 PM
The common denominator in both losses to the Bucks this year were turnovers and lack of ball movement. I feel like we can get any shot we want against this team if we move the ball like we did tonight against the Hawks. That, and Brandon Jennings isn't going to hit 7 three's again like he did last time. I like our chances in this one........

gotoHcarolina52
02-12-2012, 11:00 PM
Blow these mother****ers out!

CHANGO
02-12-2012, 11:12 PM
Blow these mother****ers out!

We have to play like today, one of the best team performance of this season. Ball movement, defense, rebounds, no stupid TO. GREAT game... If we play like today, we win big...

Let's get THEM!!!!!!

Rain 816
02-12-2012, 11:35 PM
Lets do this yo

beasted86
02-13-2012, 12:16 AM
Heat will need their shooters to step up to open up the floor against Milwaukee. I think the spacing was terrible in the other 2 games they played.

We also looked so good against the Hawks because we didn't turn over the ball. The same needs to happen in this game. The team is 14-1 when they have 15 turnovers or less.

Heater4life
02-13-2012, 10:56 AM
Fear the Deer!!!!!!!!!!!!!

514_HEAT
02-13-2012, 12:12 PM
rebound, defend, move ball = win. we can't lose again to the bucks,,, seriously.

Sick_Monkey1
02-13-2012, 02:33 PM
we gotta get our three point defense to show up in the second half of this game... Brandon Jennings and Delfino use that as a way to stay in this game... if we can't defend it then hopefully we hit more threes this game.

Dade County
02-13-2012, 03:41 PM
again.... smh

I'm just happy i'll be editing tonight.

Sick_Monkey1
02-13-2012, 03:43 PM
are the Bucks the 8 seed if we get the one that will be and interesting match-up.

justinnum1
02-13-2012, 04:04 PM
are the Bucks the 8 seed if we get the one that will be and interesting match-up.

you think?

beasted86
02-13-2012, 07:37 PM
I think Miami wins this one

therealwd27
02-13-2012, 09:00 PM
Lets blow them out plz..Im tired of losing to these *******s

Sick_Monkey1
02-13-2012, 09:05 PM
Hopefully we have a game like we did against the hawks... does anyone got news on Pittman?

therealwd27
02-13-2012, 09:13 PM
I hate Delfino..I dunno why I just do

therealwd27
02-13-2012, 09:18 PM
**** me

Sick_Monkey1
02-13-2012, 09:18 PM
saw this coming jennings Aiming for threes... But we got this

Slug3
02-13-2012, 09:18 PM
Does Spo refuse to believe people wont make 3s on us or something?

xfyre
02-13-2012, 09:19 PM
rsotg is already going off on miami

therealwd27
02-13-2012, 09:21 PM
phewwwwww

sturm
02-13-2012, 09:22 PM
wades new record, keep going

Sick_Monkey1
02-13-2012, 09:23 PM
Delfino that chicken **** almost injured bosh... need to review that ****

sturm
02-13-2012, 09:25 PM
jump ball ****

Sick_Monkey1
02-13-2012, 09:26 PM
Damn no Pitt... Curry step up this is your time!

Sick_Monkey1
02-13-2012, 09:26 PM
3's is the theme

sturm
02-13-2012, 09:26 PM
why they are so good against us

justinnum1
02-13-2012, 09:29 PM
pathetic start

therealwd27
02-13-2012, 09:30 PM
smh why do we start off like **** against them

devilsheat25
02-13-2012, 09:30 PM
We might never beat them again. Lol. Well at least now this year

Sick_Monkey1
02-13-2012, 09:30 PM
Spo spaces out sometimes huh? as long as we win though it's all good.

MTL_123
02-13-2012, 09:34 PM
omg am i really seeing this again

Slug3
02-13-2012, 09:34 PM
Would be nice if Spo can adjust how we outlet. They are all OVER this.

Sick_Monkey1
02-13-2012, 09:35 PM
Count it!

MTL_123
02-13-2012, 09:35 PM
scrubs always have to step up against us

Sick_Monkey1
02-13-2012, 09:37 PM
we should run some Ray Allen Screens with Mike Millar

therealwd27
02-13-2012, 09:37 PM
30 1st quarter points for them is a joke

MTL_123
02-13-2012, 09:37 PM
Miller!!!!!!!!!!!!!!!!!

justinnum1
02-13-2012, 09:38 PM
**** delfino, that flopping piece of ****

xfyre
02-13-2012, 09:47 PM
lol looks like another mil win..if this keeps up

sturm
02-13-2012, 09:48 PM
probably our guys little tired.. but OK now

sturm
02-13-2012, 09:49 PM
wade must step up

Sick_Monkey1
02-13-2012, 09:52 PM
Damn... Come on we got Millar why don't we use him more

sturm
02-13-2012, 09:53 PM
OK we will not get any calls today :(

514_HEAT
02-13-2012, 09:53 PM
zero ball movement, turnovers, can't guard the three... we simply are grotesque against the bucks

devilsheat25
02-13-2012, 09:53 PM
Safe to say they have our number.

MTL_123
02-13-2012, 09:53 PM
i swear i think we made miller shoot more last year then this year

therealwd27
02-13-2012, 09:53 PM
ugh smh

SteBO
02-13-2012, 09:54 PM
We never get calls against the bucks....never.

therealwd27
02-13-2012, 09:54 PM
i love Miller he needs to shoot more

514_HEAT
02-13-2012, 09:55 PM
2 turnovers in a row for wade

sturm
02-13-2012, 09:56 PM
Mm mm mm mm

sturm
02-13-2012, 09:59 PM
oh crap delfino in

Sick_Monkey1
02-13-2012, 09:59 PM
12-2 run that's good timing

Slug3
02-13-2012, 10:00 PM
I need to watch the bucks play more. I want to see if they play like this against other teams or just us.

xfyre
02-13-2012, 10:00 PM
dwaaaaayneee waaade

justinnum1
02-13-2012, 10:01 PM
thats better lets go!!

514_HEAT
02-13-2012, 10:01 PM
putting in a little better effort now.. playing tighter D, stopped turning it over

MTL_123
02-13-2012, 10:02 PM
I need to watch the bucks play more. I want to see if they play like this against other teams or just us.

its just us

CHANGO
02-13-2012, 10:03 PM
Balls to miller pleaseeee :pray:

Seriously... He needs more shots ****aaas :mad:

sturm
02-13-2012, 10:03 PM
I need to watch the bucks play more. I want to see if they play like this against other teams or just us.yes.. somehow they play with extra motivation against us.

CHANGO
02-13-2012, 10:04 PM
that was a nice play... team work!

justinnum1
02-13-2012, 10:07 PM
lets go, dont let go of the rope, they have another run in them, play some D and rebound!

514_HEAT
02-13-2012, 10:09 PM
how many three's are they gonna give up tonight?

Sick_Monkey1
02-13-2012, 10:10 PM
2nd half this is when the three really start hurting us hopefully there will be some tired legs.

sturm
02-13-2012, 10:11 PM
definitely its not 3Q game.

so close

therealwd27
02-13-2012, 10:11 PM
atleast we have lead..Wade and Bron did there thing

sturm
02-13-2012, 10:28 PM
our mario is so smart.

justinnum1
02-13-2012, 10:30 PM
yea baby! lets go!!

Sick_Monkey1
02-13-2012, 10:32 PM
Good run right now just get them off the three point line

514_HEAT
02-13-2012, 10:37 PM
just wondering if anyone was gonna guard delfino tonight

CHANGO
02-13-2012, 10:39 PM
Lehh Go HEAT!! Mantain the lead!!

CHANGO
02-13-2012, 10:39 PM
I'm starting to hate Delfino... :mad:

514_HEAT
02-13-2012, 10:40 PM
seriously, someone, please stop delfino...

sturm
02-13-2012, 10:41 PM
he is unstoppable. but he is alone. its good.

Slug3
02-13-2012, 10:42 PM
Lebron is trying to make ever shot of his hard, lol.

sturm
02-13-2012, 10:43 PM
for lebron is a training day

gotoHcarolina52
02-13-2012, 10:44 PM
LeBron's shot selection is :facepalm: worthy

h2r09
02-13-2012, 10:49 PM
LeBron's shot selection is :facepalm: worthy

he is shooting 13-18. your post is :face palm: worthy

CHANGO
02-13-2012, 10:51 PM
Oh mYYY!!!! Lebron with a monsterous jam...

sturm
02-13-2012, 10:51 PM
woooww what a slip and dunk! omg

514_HEAT
02-13-2012, 10:52 PM
the heat should be up 25 or 30, but in the end a W is a W

gotoHcarolina52
02-13-2012, 10:54 PM
he is shooting 13-18. your post is :face palm: worthy

I don't give a **** what percentage you're shooting--that turnaround, fadeaway 20ft shot was a dreadful decision.

justinnum1
02-13-2012, 10:54 PM
keep it going give it to miller

Sick_Monkey1
02-13-2012, 10:59 PM
Millar to sink them please do it now Spo!

GoneGuru
02-13-2012, 11:02 PM
wow, just wow at that james dunk at the end of the 3rd.

**** im you tubing that right now

sturm
02-13-2012, 11:03 PM
today overall our mario owned jennings haha

CHANGO
02-13-2012, 11:03 PM
DAMN! All of Lebron's made shots are from the post... :drool:

h2r09
02-13-2012, 11:03 PM
I don't give a **** what percentage you're shooting--that turnaround, fadeaway 20ft shot was a dreadful decision.

ya, no offense, but I'm gonna let the best player in the league shoot whatever he wants to shoot inside the arc.

Slug3
02-13-2012, 11:05 PM
Spo needs to limit the shots Cole takes a game.

justinnum1
02-13-2012, 11:07 PM
**** every dumb *** in the nba forum and anyone else saying wade is on the decline.

sturm
02-13-2012, 11:07 PM
yess.. white flag from opponent.

Sick_Monkey1
02-13-2012, 11:08 PM
This is a good game we most likely will win.. i just still do not understand why Spo doesn't run more screen to get Millar open... i mean every time they passed the ball to Millar that possesion some one was right on him and he just stood at the three point line.

devilsheat25
02-13-2012, 11:09 PM
Spo needs to limit the shots Cole takes a game.

He's taking 6. One less than Chalmers. I think we can live with that.

justinnum1
02-13-2012, 11:09 PM
ok, get wade the **** out

sturm
02-13-2012, 11:10 PM
**** wade is still in.

Slug3
02-13-2012, 11:11 PM
He's taking 6. One less than Chalmers. I think we can live with that.

He needs to be taking 7 less than chalmers.

CHANGO
02-13-2012, 11:12 PM
Sit Wade and Bosh please... Tomorrow we have another game vs a tough team.

CHANGO
02-13-2012, 11:13 PM
Sit Wade and Bosh please... Tomorrow we have another game vs a tough team.

514_HEAT
02-13-2012, 11:15 PM
curry in... foul

Slug3
02-13-2012, 11:15 PM
Curry gets in and his very first step is a foul... I had high hopes for him, but just dont see how he can move his slow feet.

CHANGO
02-13-2012, 11:16 PM
Poll: Will the Bucks 3 Peat verse the Heat tonight? (Multi-page thread 1 2)
latinofire21

I think the HEAT will win in a blowout... LOL Take that latinofire :laugh:

sturm
02-13-2012, 11:17 PM
hold them under 100!

514_HEAT
02-13-2012, 11:19 PM
curry will be used in the playoffs as hard fouls

sturm
02-13-2012, 11:19 PM
we are lucky that Bogut not in his team. Otherwise it could be much uglier.

dimgim
02-13-2012, 11:19 PM
Curry gets in and his very first step is a foul... I had high hopes for him, but just dont see how he can move his slow feet.

Does anyone know if the same defensive system was in place when Shaq first came to Miami? I know Spo uses alot of the principles Riley taught while he was coach. Oh yeah...great game by the way

justinnum1
02-13-2012, 11:20 PM
Does anyone know if the same defensive system was in place when Shaq first came to Miami? I know Spo uses alot of the principles Riley taught while he was coach. Oh yeah...great game by the way

Yea, there wasnt so much help back then because shaq was a defensive beast



anyone just see lebron dancing lol

sturm
02-13-2012, 11:22 PM
i so dissapoint about currys effort.

CHANGO
02-13-2012, 11:22 PM
Top Five teams in the league right now...

Bulls
Thunder
HEAT
Spurs
Sixers

VS .500 and above teams.

Bulls - 6-6
Thunder - 12-4
HEAT - 10-4
Spurs - 14-5
Sixers - 6-7

:cool:

MTL_123
02-13-2012, 11:23 PM
im happy that we won but we really need to let bosh shoot more he only took 8 shots

justinnum1
02-13-2012, 11:24 PM
bosh saying "good ****"

lmfao
:laugh::laugh::laugh2:

MTL_123
02-13-2012, 11:25 PM
im still hoping curry comes thr

514_HEAT
02-13-2012, 11:26 PM
bosh saying "good ****"

lmfao
:laugh::laugh::laugh2:

that was pretty funny:D

514_HEAT
02-13-2012, 11:27 PM
im still hoping curry comes thr

hopefully... he needs more playin time... but i dont think that will happen

CHANGO
02-13-2012, 11:27 PM
@WindhorstESPN
Three of LeBron's 12 best shooting nights of his career have now happened in the Bradley Center. 5 minutes ago

sturm
02-13-2012, 11:30 PM
im happy that we won but we really need to let bosh shoot more he only took 8 shotsyeah it's not good imo.

SteBO
02-13-2012, 11:30 PM
LeBron's efficiency all year long has been absolutely ridiculous. He shot 16/21 from the field, getting high percentage shots, and he looked like he got that turnaround jumper from the post down pat tonight. Just insane..........

therealwd27
02-13-2012, 11:38 PM
Curry needs to get into playing shape..he might be in shape as far as weight because he does look great..but He cant get into shape unless he plays..and no team we have played has really had a center that has dominated us..So until we meet teams that use a true center it wont work really..Gooden was the starting Center..Curry has no chance on him..Dont lose hope. It took Damp awhile to start playing too..And if Big Z can play and start for us in our defensive scheme so can Curry...Same can be said about Bibby

Slug3
02-14-2012, 12:24 AM
LeBron's efficiency all year long has been absolutely ridiculous. He shot 16/21 from the field, getting high percentage shots, and he looked like he got that turnaround jumper from the post down pat tonight. Just insane..........

A few of his shots were hard fadeways... but he just kept making them, lol.

Master Mind
02-14-2012, 12:08 PM
http://www.youtube.com/watch?v=MlnYPZaix_o&feature=related

Lol@Bosh interrupting Lebron's interview

justinnum1
02-14-2012, 12:12 PM
bosh is always trying to take that mic foam cover off lol

CHANGO
02-14-2012, 02:38 PM
http://www.youtube.com/watch?v=MlnYPZaix_o&feature=related

Lol@Bosh interrupting Lebron's interview

LOL Bosh is too funny!! :laugh:

Thanks for my new sig BTW :D

CHANGO
02-14-2012, 04:07 PM
LOL Lebron did the same thing to Wade in the Hawks game... :laugh:
http://www.youtube.com/watch?v=5Y3cZhV7XIw&feature=mfu_in_order&list=UL

sturm
02-14-2012, 07:36 PM
hahahahaa yeah our mr.Bosh ist still little boy.