PDA

View Full Version : The most cocky athelete EVER! (Lebron James)



Koart
01-20-2012, 12:08 AM
http://www.youtube.com/watch?v=CLRiuZBIJYw

Federal Reserve
01-20-2012, 12:10 AM
I am sure Kobe could do that if he started passing the ball.

Gram
01-20-2012, 12:11 AM
In before lock.

Big Zo
01-20-2012, 12:12 AM
Was he wrong? lol

blastmasta26
01-20-2012, 12:14 AM
Maybe he's psychic :shrug:

Nick O
01-20-2012, 12:14 AM
haha thats kinda sick... i woulda lold so hard had he missed tho

LebronsHeadBand
01-20-2012, 12:15 AM
If Kobe did this it would be the coolest thing ever and every one would be saying how much swag he has.

RipCity32
01-20-2012, 12:16 AM
Looked pretty sweet to me.

Robbw241
01-20-2012, 12:18 AM
Overreaction. Again

LebronsHeadBand
01-20-2012, 12:18 AM
I've seen tons of players do this. I remember I've seen Rondo, Jordan, Wade, and even Kobe have done this

t_money25
01-20-2012, 12:21 AM
So what?? If they don't like him doing that then play better defense.

utl768
01-20-2012, 12:22 AM
haters gonna hate

Lakeshow24KB
01-20-2012, 12:24 AM
I am sure Kobe could do that if he started passing the ball.

LOL as much as I love kobe that's just hilarious hahaha

JC_
01-20-2012, 12:24 AM
lol he owned Kobe so hard on that play. They were going head to head for the past couple plays and then bam Lebron passes to his teammate for the open 3. Nothing better than a guy having confidence in his teammates.

The Flash
01-20-2012, 12:27 AM
That was pretty cool ( Beavis voice)

roshan3ai
01-20-2012, 12:27 AM
He's the devil!! How dare he celebrate. Some of you are ridiculous. I don't even like LeBron but this is absurd

LGhost
01-20-2012, 12:27 AM
It's not hating to call someone cocky...

Anyway, dude is a beast when he wants to be.

CHANGO
01-20-2012, 12:27 AM
I am sure Kobe could do that if he started passing the ball.

LOL :laugh:


If Kobe did this it would be the coolest thing ever and every one would be saying how much swag he has.

:nod:

We can't hate on his game today, so let's hate on this insignificant thing! Love it :clap:

Corey
01-20-2012, 12:28 AM
This is threadworthy?

He made a sick pass and was confident that his teammate would make the shot. Pretty cool play in my book.