PDA

View Full Version : Metta World Peace has completely lost it...



DerekRE_3
12-14-2011, 03:45 AM
http://www.youtube.com/watch?v=rZrVRU5G2dg

Uh....what?

Sactown
12-14-2011, 03:48 AM
He has a valid point

chadd
12-14-2011, 03:51 AM
never thought about that but now Im glad jesus did.

Sadds The Gr8
12-14-2011, 03:51 AM
what....
the....
****.....

CityofTreez
12-14-2011, 03:52 AM
The Metta World Peace may sent you Free!

KB-Pau-DH2012
12-14-2011, 03:52 AM
Tim Tebow > God > Metta World Peace > Jesus

MWP for MVP!

DerekRE_3
12-14-2011, 03:52 AM
Can a mod please change thread title to "completely lost it" instead of lost it? Thanks.

Sactown
12-14-2011, 03:58 AM
Can a mod please change thread title to "completely lost it" instead of lost it? Thanks.

I looked at your sig and lol'd

gotoHcarolina52
12-14-2011, 03:58 AM
I'm pretty sure Phil Jackson forgot to take the stash of Peyote with him when he left for Montana

spreadeagle
12-14-2011, 03:58 AM
Hes obviously baked ppl..I mean cmon its not hard to figure out lol we can spot our own:D I always think about weird **** like this when im high

010957
12-14-2011, 03:59 AM
This guy would be soo funny stoned haha

numba1CHANGsta
12-14-2011, 04:01 AM
Ron The Philosopher :D

don'tfireNedCo
12-14-2011, 04:04 AM
LMAO who is his dentist? he needs some education on mammalian dental eruption patterns!!! hahaha

MeLaPelan!
12-14-2011, 04:05 AM
Hes obviously baked ppl..I mean cmon its not hard to figure out lol we can spot our own:D I always think about weird **** like this when im high

^ I 2nd this.

NYYCowboys
12-14-2011, 04:05 AM
St John's represent!!

TaylorMac56
12-14-2011, 04:13 AM
You didn't lose your teeth at 32 but you damn sure have lost your mind you troubled individual.

UPRock
12-14-2011, 04:14 AM
ROFL, he obviously smoked something.

naps
12-14-2011, 04:18 AM
When did he ever have it?

NFLNBA
12-14-2011, 04:23 AM
Artest or Metta sorry is someone i love to watch cause you just dont know what he will do lol he is a damn bully and most NBA players think they are bad and gangsta but u notice NBA players dont mess with Artest dude is just krazy and at same time funny! Cant wait to see the fights and things he does this year!

GrandDaddyPurp
12-14-2011, 04:27 AM
People have the funniest sigs on here. Anyways, wmp always has something random to say during interviews like when he was playing basketball in his home town and someone got stabbed on the court lol

marj987
12-14-2011, 04:31 AM
Ron.....Be quiet.

utl768
12-14-2011, 04:45 AM
a guy named metta world peace lost his mind?

shocker

DaVille
12-14-2011, 04:51 AM
God bless Metta World Peace.

Giraffes Rule
12-14-2011, 05:23 AM
Lost it implies he ever had it in the first place.

Anilyzer
12-14-2011, 05:30 AM
uh, great interview, Melissa. You really had control of that situation. Very hard hitting interview.

kozelkid
12-14-2011, 05:37 AM
Hes obviously baked ppl..I mean cmon its not hard to figure out lol we can spot our own:D I always think about weird **** like this when im high

I'm reading this while I'm incredibly baked. I have to completely agreed with you here, lol.

faridk89
12-14-2011, 05:49 AM
LOL @ dude saying if I call em ron he might punch me in the face!!!

ChiTownPacerFan
12-14-2011, 06:03 AM
http://www.quickmeme.com/meme/35hsb3/

MTar786
12-14-2011, 06:08 AM
to be honest.. imo he is just trying to sell this strange act.. its getting kind of irritating now and they also seem premeditated. He's such a wanna be dennis rodman kind of persona.. but in a different way

IndyRealist
12-14-2011, 06:11 AM
Can't lose what you never had.

ChiTownPacerFan
12-14-2011, 06:14 AM
to be honest.. imo he is just trying to sell this strange act.. its getting kind of irritating now and they also seem premeditated. He's such a wanna be dennis rodman kind of persona.. but in a different way

If only that were true. That is just Ron being himself. Dude is a bonafide idiot/nutcase.

Rocco007
12-14-2011, 06:46 AM
Many of you have forgotten that Artest also has done standup acts in the past..He's obviously being funny...His comedy is mosyly based on hypotheticals and early life experiences...I bet this is being tested as material for his next act...

Bulls_fan90
12-14-2011, 08:20 AM
LMAO

Great find, thanks for posting. Love the Cousins sig too.

Getting stoned with Metta has made it's way onto things I must do before I die.

DitchDat
12-14-2011, 09:14 AM
I also refuse to call him Metta World Peace. I'm surprised everyone got over it so quickly. His name is Ron Artest. Every article says "Then World Peace went on to say..." like it's a normal thing. Also, he is crazy.

OccupymyBallers
12-14-2011, 10:45 AM
His years at La Salle and St. John's have clearly affected his spirituality as he equates things like teething to Jesus. He is a philosopher and theologian.

celtics_4life
12-14-2011, 01:04 PM
Artest or Metta sorry is someone i love to watch cause you just dont know what he will do lol he is a damn bully and most NBA players think they are bad and gangsta but u notice NBA players dont mess with Artest dude is just krazy and at same time funny! Cant wait to see the fights and things he does this year!


he aint crazy! he hella retarted! pierce stepped up to his ***. if he so crazy? y didnt he do ****? hahah just sayin. he funny as **** tho! hahahaha :laugh:

Dolfan305
12-14-2011, 01:30 PM
You can't lose what you never had

Hawkeye15
12-14-2011, 01:39 PM
he lost it 32 years ago when his mom pooped him out of her babyhole.

This should be obvious.

coryd238
12-14-2011, 01:51 PM
I'm starting to think that Artest is the greatest troll ever.

Raph12
12-14-2011, 03:32 PM
As long as he brings it on the court, the Lakeshow don't give a **** what goes through that psycho's head...

Dolfan305
12-14-2011, 03:35 PM
Artest is just a huge ****ing troll

PacersForLife
12-14-2011, 03:48 PM
LMAO.... I think he just does this stuff to see what people do, how they react. Ron has done some stupid stuff, but he is probably smarter than most think.

MetroMan
12-17-2011, 11:59 AM
http://www.youtube.com/watch?v=rZrVRU5G2dg


WTF?

KeepMonta#8
12-17-2011, 12:02 PM
i thought the nba drug tested?

Cubs Win
12-17-2011, 12:02 PM
Saw this the other day. He's ridiculous! :laugh2:

heattiltheend94
12-17-2011, 12:08 PM
:laugh2::laugh2::laugh2::laugh2:

ball4reel
12-17-2011, 12:09 PM
His basket is def not full!!!!

CrazyCrackar
12-17-2011, 12:15 PM
thats some deep stuff

Azzacadabra
12-17-2011, 12:25 PM
Jesus Crest, that's some serious stuff.

waveycrockett
12-17-2011, 12:29 PM
The Lakers need to hire Dr. Phil as an assistant coach this season

thekmp211
12-17-2011, 12:32 PM
master troll

HuRRiCaNeS324
12-17-2011, 12:41 PM
i thought the nba drug tested?

:pity:

Way to steal someone else's joke verbatim

The Final Boss
12-17-2011, 12:47 PM
The kid has been spending too much time hanging out with Sam Hurd.

tredigs
12-17-2011, 01:03 PM
HAH! That's the funniest **** I have seen in a while.

Ron, you have LOST it my friend.

TO Rapz
12-17-2011, 01:25 PM
:laugh: :laugh: I think hes ripped though.

rhymeratic
12-17-2011, 01:30 PM
I bet you he's a client of Sam Hurd.

thebet
12-17-2011, 01:33 PM
The saddest realization which accompanies the brilliance of the internet, is coming to the unfortunate understanding that the majority of people cant comprehend a joke. I just want to go on record: "Just because you keep a straight face, doesn't mean you're being serious." Thank you.

Vincent33
12-17-2011, 01:33 PM
Simply brilliant. His awesomeness knows no bounds.

GeekInThePink
12-17-2011, 01:34 PM
#swag.

tredigs
12-17-2011, 02:10 PM
Many of you have forgotten that Artest also has done standup acts in the past..He's obviously being funny...His comedy is mosyly based on hypotheticals and early life experiences...I bet this is being tested as material for his next act...

If that truly is the case, he's even stupider than I originally thought - which is a tough line to cross.

Artest has the eyes of a guy who really has lost it though. The eyes don't lie. And they've been there for a while with him. Comedy gold, though... give him that. Also, mostly seems like a good-natured harmless guy, so that's good.

Jint.
12-17-2011, 02:12 PM
theres a diffrent kinds of crazy, but hes nuts.. :crazy:

sep11ie
12-17-2011, 02:27 PM
When did he ever have it?

MrfadeawayJB
12-17-2011, 02:56 PM
lmao

imReallyCHI
12-17-2011, 03:08 PM
his life is a waste of time

mttwlsn16
12-17-2011, 03:18 PM
hahahahah

iliketurtles24
12-17-2011, 03:28 PM
hahaha funny dude

Rndy
12-17-2011, 03:30 PM
I liked him better when he was beating up fans and playing defense.

IndiansFan337
12-17-2011, 04:42 PM
:laugh:

WTF?!

Tony_Starks
12-17-2011, 04:47 PM
This guy Ron Ron is a hilarious dude! He's going to be doing his thing off the bench this year though, Phil had basically reduced him to a spot up 3. Being able to iso and create on his own will make a huge difference.....

what54!?
12-17-2011, 04:53 PM
wtf.....ok :laugh2:

Good for him. He's playing into his image. I like hen Metta speanks

SportsAndrew25
12-17-2011, 07:30 PM
Metta is clearly one of Sam Hurd's clients.

Jay
12-17-2011, 08:01 PM
He's a jokester. He's a different type of dude for sure hahahaaa

SA5195
12-17-2011, 08:25 PM
Lmfaoo!!

Jeff559
12-17-2011, 08:45 PM
LMAO. The funny thing is that he wasn't even trying to be funny.

netsgiantsyanks
12-17-2011, 08:46 PM
his life is a waste of time

better than yours. :shrug:

Nyc4You
12-17-2011, 08:51 PM
I liked him better when he was beating up fans and playing defense.

http://www.threadbombing.com/data/media/2/artestkfc7oz.gif :D:D

:laugh: