PDA

View Full Version : Gilbert Arenas is Hilarious



clutchfan
06-09-2011, 12:07 AM
http://twitter.com/#!/agentzeroshow READ FROM THE BOTTOM UP.


agentzeroshow Gilbert Arenas
Oh well gdnt then
1 hour ago
Gilbert Arenas
agentzeroshow Gilbert Arenas
Sorry fellas she don't give it up on the first date....all that means is tomorrow..but by then I hope to be on another date...
1 hour ago
Gilbert Arenas
agentzeroshow Gilbert Arenas
Its okay fellas she still wants action...ladies like rude boys..or the blk card I hav in my pocket..either way bam bam we got ACTION
1 hour ago
Gilbert Arenas
agentzeroshow Gilbert Arenas
She called me a jack ***.. I said "she looks so cute with her little ugly self" who's NEXT
1 hour ago
Gilbert Arenas
agentzeroshow Gilbert Arenas
She just said this was the worst date every.but I was thinkin the same thing.who wears a shirt they got from 5th ave in new york. on a date
2 hours ago
Gilbert Arenas
agentzeroshow Gilbert Arenas
If I would hav known i would mess this up I would have taken her to get a "rudy tutti fresh and fruiti meal"from ihop..grrrrrrrrrrrrrrr
2 hours ago
Gilbert Arenas
agentzeroshow Gilbert Arenas
I don't think imma get the goods tonight...I messed my chances up..she looked mad..over there lookin like a thunder cat...
2 hours ago
Gilbert Arenas
agentzeroshow Gilbert Arenas
This dragon can eat....I'm glad were at a all u can eat... She went to the rest rm..I think I'm busted you guys. Her friend texted her.
2 hours ago
Gilbert Arenas
agentzeroshow Gilbert Arenas
Look at this hot mess...she all most caught me takin the pic.. http://lockerz.com/s/108945230
2 hours ago
Gilbert Arenas
agentzeroshow Gilbert Arenas
She just had the nerve to ask me if I like her shirt..."ummmmmm yea on my floor near the fire place"imma call PETA to come get you
2 hours ago
Gilbert Arenas
agentzeroshow Gilbert Arenas
Ill let u guys know what happen after this date. Should be funny!!!
2 hours ago
Gilbert Arenas
agentzeroshow Gilbert Arenas
And they want me to go in public with her..I thought she had a bunch of stretch marks but it was just her shirt..lookn like SIMBA
2 hours ago
Gilbert Arenas
agentzeroshow Gilbert Arenas
Got hooked up on a blind date..and I guess she was blind when she picked out this outfit ..OMG I thought she was the queen of ZAMUNDA
2 hours ago

:laugh:

Sixerlover
06-09-2011, 12:12 AM
Gil's twitter is pure comedy. My favorite follow, and I always come close to winning his shoes but I'm always like 5 seconds late :mad:

Sadds The Gr8
06-09-2011, 12:15 AM
The Hibachi.

jp611
06-09-2011, 12:22 AM
That was comedy, gils the ****

Tuck&Rolle
06-09-2011, 12:25 AM
lmao

BluejaysFan08
06-09-2011, 12:27 AM
Laughed at every line. Maybe he should pursue stand up...if people don't laugh just whip out the gun and threaten to shoot....Sorry I had to go there.

Bad Joke.

clutchski
06-09-2011, 12:30 AM
dummy can't even spell almost :p

Duddy
06-09-2011, 12:36 AM
My hero!

MaxPain69
06-09-2011, 12:38 AM
agent zero coming thru lmaoooooo

HeaTxRipZz
06-09-2011, 12:43 AM
lmao here's another one

@agentzeroshow Gilbert Arenas
Start talkin about the 60 point game against the lakers...everytime it comes on I think about cast away(SPALDING)is that u??


@agentzeroshow Gilbert Arenas
Who ever had the idea of the talkin basketball commercials needs to be fined..I'm scared to keep my ball in the house..afraid its gonna

GiantsSwaGG
06-09-2011, 12:54 AM
His Act is better then his play on the court right now!

BYBLOS88
06-09-2011, 01:01 AM
dummy can't even spell almost :p

haha i was thinking the same thing

BYBLOS88
06-09-2011, 01:04 AM
he should prolly quit his day job and become a comedian, i bet he'd be better at it

Whomewhome
06-09-2011, 02:51 AM
Pretty funny stuff by Agent zero

Snowman23
06-09-2011, 03:09 AM
lmao
good stuff :clap:

Bruno
06-09-2011, 03:17 AM
pretty funny.

"She just had the nerve to ask me if I like her shirt..."ummmmmm yea on my floor near the fire place"imma call PETA to come get you"

lmao.

jsimms92
06-09-2011, 11:38 AM
http://www.nba.com/2011/news/06/08/arenas-fined.ap/index.html?ls=iref:nbahpt2

lol he got fined for this

macc
06-09-2011, 11:50 AM
Tweeting DURING the date. lol that's funny stuff right there, esp since he bashed her the entire time. I saw he got fined for it. That's hiliarious.

Rivera
06-09-2011, 11:52 AM
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

gil :laugh2:

i bet he still got some to

Sly Guy
06-09-2011, 12:14 PM
lol, this is awesome.

S.J.Basketball
06-09-2011, 12:18 PM
I feel like this is appealing to the lowest common denominator. He's an assclown and you're all idiots for finding anything he does to be remotely funny. Omg Gio's making fun of his date while he's on it on Twitter! Lololroflmaocopter! .....

Bravo95
06-09-2011, 12:44 PM
:laugh2: this dude

MagicHero3
06-09-2011, 01:24 PM
I feel like this is appealing to the lowest common denominator. He's an assclown and you're all idiots for finding anything he does to be remotely funny. Omg Gio's making fun of his date while he's on it on Twitter! Lololroflmaocopter! .....

everyone thinks its funny but you so maybe YOUR the idiot?

Chi StateOfMind
06-09-2011, 01:53 PM
Hilarious stuff.

AllBall
06-09-2011, 02:05 PM
Comedy gold. :laugh2:

SoulTrain7
06-09-2011, 02:08 PM
"OMG I thought she was the queen of ZAMUNDA"

LOL

pables21
06-09-2011, 03:11 PM
They had these on ESPN's "First Take" and said that they were mean-spirited, which maybe they are. But who cares, this is comedy gold! Gil giving us a play-by-play of his blind date? This is brilliant and hilarious, the guy is a whack but sure is funny

Sandman
06-09-2011, 03:19 PM
**** wrong thread howd I do that

smith&wesson
06-09-2011, 03:30 PM
how the hell did he get fined for this ?

NYCkid12
06-09-2011, 03:37 PM
His Act is better then his play on the court right now!

Exactly what I was thinking...as a magic fan, its hilarious but at the same time it pisses me off...im sure the organization is too

numba1CHANGsta
06-09-2011, 03:44 PM
its funny cuz he sucks :laugh:

NBA_Starter
06-09-2011, 03:50 PM
:laugh2::laugh2::laugh2:

kingkenny01
06-09-2011, 03:51 PM
i met him in real life, dude is really nice

AddiX
06-09-2011, 03:53 PM
SMH she found out he was detroying her on twitter and still stuck around.:facepalm:

Lol at the shirt pic though.:D

Sly Guy
06-09-2011, 04:04 PM
everyone thinks its funny but you so maybe YOUR the idiot?

"If there's nothnig wrong with me, then there must be something wrong with the universe" - Dr. Beverly Crusher, Starship Enterprise

mttwlsn16
06-09-2011, 04:42 PM
:laugh:

DitchDat
06-09-2011, 04:51 PM
Gil is a sad, sad individual.

This guy will NEVER get it together. He's done.

MagicHero3
06-09-2011, 04:54 PM
lol way to quote a guy named beverly... but i DO like the quote.

ne3xchamps
06-09-2011, 05:14 PM
this is funny ****. I think he's a better comedian then baller right now.

Omar Little
06-09-2011, 05:20 PM
Damn that was some funny ballsy stuff

Lim
06-09-2011, 05:20 PM
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

gil :laugh2:

i bet he still got some to

lmao that aint no tornado dawg. real tornado: http://weblog.sinteur.com/wp-content/uploads/2007/05/_mg_0395.jpg

survive that and you've got a point.

Sadds The Gr8
06-09-2011, 05:29 PM
that's so gay how he got fined for this. people arent allowed to have freedom of speech?

ChiTownPacerFan
06-09-2011, 06:03 PM
"Why is he getting fined?" Umm... I'll give y'all one guess.

Melo4Mvp
06-09-2011, 06:10 PM
How much did he get fined?

dodie53
06-09-2011, 06:13 PM
hehe
maybe he's just texting fast hence the wrong spellings

dodie53
06-09-2011, 06:19 PM
http://www.nba.com/2011/news/06/08/arenas-fined.ap/index.html?ls=iref:nbahpt2

KingPosey
06-09-2011, 06:49 PM
lol GA you make 25 mill a year and you took her to a buffet?!

KingPosey
06-09-2011, 06:54 PM
I feel like this is appealing to the lowest common denominator. He's an assclown and you're all idiots for finding anything he does to be remotely funny. Omg Gio's making fun of his date while he's on it on Twitter! Lololroflmaocopter! .....

and your sig screams "sophisticated?"

yaswaggin
06-09-2011, 06:59 PM
lol GA you make 25 mill a year and you took her to a buffet?!

he payed more for the fine on twitter then all the dates he took girls to all year

MrfadeawayJB
06-09-2011, 07:20 PM
Boss

rmonte4
06-09-2011, 07:26 PM
wait, can we back track? How/Why would he get fined for this? Sure he's an ahole for clowning her like that but how is that Stern worthy?
FYI i just started following him, funny stuff!

Giraffes Rule
06-09-2011, 08:25 PM
I didn't think it was funny.

E.O.21
06-09-2011, 08:38 PM
I didn't think it was funny.

You have no sense of humor then

Giraffes Rule
06-09-2011, 08:43 PM
You have no sense of humor then

Or I don't think being a dick and saying rude things about someone behind their back to thousands, even millions of people is funny.

gaughan333
06-10-2011, 12:05 AM
Or I don't think being a dick and saying rude things about someone behind their back to thousands, even millions of people is funny.

yeah...no sense of humor.

NYCkid12
06-10-2011, 12:35 AM
wait, can we back track? How/Why would he get fined for this? Sure he's an ahole for clowning her like that but how is that Stern worthy?
FYI i just started following him, funny stuff!

because when your making millions of dollars you should act like a professional on and off the court

Sandman
06-10-2011, 03:11 AM
Or I don't think being a dick and saying rude things about someone behind their back to thousands, even millions of people is funny.

The difference is that you're thinking of some girl that deserves to be treated like a queen.

This ***** was in it for the D.

jerry05031111
06-10-2011, 03:28 AM
Gil's twitter is pure comedy. My favorite follow, and I always come close to winning his shoes but I'm always like 5 seconds lat



chanel handbags collection (http://www.cheapesthandbagsforsale.com/goods-176.html)
Chanel Fashion Handbags Ball Grain Leather (http://www.cheapesthandbagsforsale.com/goods-182.html)
purchase chanel handbags (http://www.cheapesthandbagsforsale.com/goods-177.html)