PDA

View Full Version : Dwight NEW impersonation of Stan Van Gundy! Funny



LakersMaster24
04-05-2011, 01:08 AM
http://vimeo.com/21927740

This is the reason we love Dwight. :D

sjoerdje
04-05-2011, 07:45 AM
nice:D

CavsYanksDuke
04-05-2011, 07:55 AM
I got a mean left hook! lol

LA_Raiders
04-05-2011, 08:28 AM
lol, funny... cant wait to see him in P&G

jdub81192
04-05-2011, 08:50 AM
what happened to fear the beard with dwight?

John Walls Era
04-05-2011, 08:55 AM
what happened to fear the beard with dwight?

They lost hope... and no I don't LOVE Dwight.

mttwlsn16
04-05-2011, 09:15 AM
lol, funny... cant wait to see him in P&G

:laugh:
why would he want to wear purple and piss. theyre aging and have a couple good years left

John Walls Era
04-05-2011, 09:58 AM
^ did a lakers fan just diss the lakers ???

The BodyGuard
04-05-2011, 10:01 AM
The only best fit he'll be in is Okc. Were young, Bright future, Fan favorite..

IF they can do a sign and trade it would be
Perkins, Aldrich, maybe 1 or 2 1st rounders for D.Howard

Young and Stupid
04-05-2011, 10:21 AM
The only best fit he'll be in is Okc. Were young, Bright future, Fan favorite..

IF they can do a sign and trade it would be
Perkins, Aldrich, maybe 1 or 2 1st rounders for D.Howard

:laugh:

Teeboy1487
04-05-2011, 10:22 AM
^ did a lakers fan just diss the lakers ???

He's not a fan. Look closely at his avatar. It says Fakers. I know it fooled me too.

The BodyGuard
04-05-2011, 10:23 AM
:laugh:

:D he's actually a betta fit with us then ya

-Kobe24-TJ19-
04-05-2011, 10:42 AM
:laugh:
why would he want to wear purple and piss. theyre aging and have a couple good years left

You're the biggest laker hater I have seen on this board.

Theres a really good chance that Dwight will be traded to the Lakers.

jezzyman05
04-05-2011, 11:08 AM
You're the biggest laker hater I have seen on this board.

Theres a really good chance that Dwight will be traded to the Lakers.


Everybody has dreams

Heater4life
04-05-2011, 11:14 AM
You're the biggest laker hater I have seen on this board.

Theres a really good chance that Dwight will be traded to the Lakers.

Based on WHAT?!? The same old premature media speculation weve heard for the last 3/4 years?

Not saying he wont go to L.A or that it would be a bad idea, i think it would be awesome. Just think that saying "theres a really good chance" based off premature speculation is ridiculous. (the concept)

Klivlend
04-05-2011, 11:37 AM
You're the biggest laker hater I have seen on this board.

Theres a really good chance that Dwight will be traded to the Lakers.

A really good chance, huh? :eyebrow: Based off what? Your dreams?

danniboi168
04-05-2011, 11:57 AM
lmao dwight is hilarious.

LakersIn5
04-05-2011, 12:24 PM
lakers history, hollywood, chance to play with kobe, history of lakers always having a superstar >>> durant,westbrook, championship window open for alot more years

los angeles is still a much better destination for dwight just because its the god damn LOS ANGELES LAKERS

dwight + old kobe has just as much chance of winning a championship as the thunder. cuz its the lakers.

shizzle09
04-05-2011, 12:37 PM
lakers history, hollywood, chance to play with kobe, history of lakers always having a superstar >>> durant,westbrook, championship window open for alot more years

los angeles is still a much better destination for dwight just because its the god damn LOS ANGELES LAKERS

dwight + old kobe has just as much chance of winning a championship as the thunder. cuz its the lakers.

:facepalm:

Cuz its the lakers?? Thats why an old kobe and dwight could beat the thunder? not saying they couldnt but your reasoning is something a 10 yr old would use.

-Kobe24-TJ19-
04-05-2011, 12:37 PM
A really good chance, huh? :eyebrow: Based off what? Your dreams?


Based on WHAT?!? The same old premature media speculation weve heard for the last 3/4 years?

Not saying he wont go to L.A or that it would be a bad idea, i think it would be awesome. Just think that saying "theres a really good chance" based off premature speculation is ridiculous. (the concept)


Everybody has dreams

If Bynum stays healthy till the next trade deadline he will be the 2nd best C in the league. 15/13/3

it's the best option for Orlando, that would not be a bad trade for them....1st center for a 2nd.

gotoHcarolina52
04-05-2011, 12:40 PM
Lakers fans, relax. Dwight is coming to Miami in exchange for Mike Miller, Joel Anthony and Eddie House. Trust me. There's a very good chance this happens. Why, you ask? Cuz it's Riley and Riley gets what he wants.

Lloyd Christmas
04-05-2011, 12:45 PM
I have heard better SVG impersonations from Dwight.

jrm2054
04-05-2011, 12:49 PM
So a thread about him imitating his coach becomes a he is going to LA thread. Another classic PSD moment. Gotta love it.

Chi StateOfMind
04-05-2011, 12:50 PM
wasnt that funny

Slimsim
04-05-2011, 01:08 PM
You're the biggest laker hater I have seen on this board.

Theres a really good chance that Dwight will be traded to the Lakers.

And your the biggest melo hater

ankit
04-05-2011, 01:19 PM
Those are some gangsta headphones, what brand is that? :cool:

-Kobe24-TJ19-
04-05-2011, 01:25 PM
And your the biggest melo hater

Well he ain't that good like some people think.

Steelers23_06
04-05-2011, 01:39 PM
how does something funny turn into dwight to lakers thread...smh at psd

xbrackattackx
04-05-2011, 02:32 PM
Well he ain't that good like some people think.

That's your defense on while you hate Carmello? Cool story bro lots of depth.

-Kobe24-TJ19-
04-05-2011, 03:21 PM
That's your defense on while you hate Carmello? Cool story bro lots of depth.

Why do you think I hate him lol?:laugh2:

Purple&Gold24
04-05-2011, 03:56 PM
:laugh:
why would he want to wear purple and piss. theyre aging and have a couple good years left

hahahha piss. funny. Are you mad?

dtmagnet
04-05-2011, 04:14 PM
This thread is about Dwight's SVG impersonation, not what team he's going to play for. Oh wait I'm on Pro Sports Daily, nevermind.

madmoochie
04-05-2011, 07:20 PM
That impression was spot on.

CPJ08
04-05-2011, 07:42 PM
thats hilarious

sep11ie
04-05-2011, 08:04 PM
Umm, I hope this doesn't ruin the The Rockets chance at getting him, but I don't think that was funny at all.

OrLMaGiK1
04-05-2011, 08:27 PM
It's really messed up that the media creates these rumors about Howard going somewhere else. But when he goes on live TV on the Jimmy Fallon show and says he wants to stay in orlando and he loves it here, not one peep from the media. Face it people he's staying in O-Town. He's done a ton for the community here and has won awards here locally the past 5 years for his charity work.

rurichie
04-05-2011, 08:28 PM
The only best fit he'll be in is Okc. Were young, Bright future, Fan favorite..

IF they can do a sign and trade it would be
Perkins, Aldrich, maybe 1 or 2 1st rounders for D.Howard

lmao i wish my team had a better offer o wait we could.

Brook Lopez, Anthony Morrow, Jordan Farmar, Damion James, Sasha Vujacic, and picks. Take what u want for Dwight !!!!!!:D except Deron Williams and Kris Humphries

Chill_Will_24
04-05-2011, 08:50 PM
lmao i wish my team had a better offer o wait we could.

Brook Lopez, Anthony Morrow, Jordan Farmar, Damion James, Sasha Vujacic, and picks. Take what u want for Dwight !!!!!!:D except Deron Williams and Kris Humphries

:facepalm: If i was ORL i would definitely take Bynum+Brown over anything NJ has aside from Deron

EDIT: Im a Nets fan btw

evadatam5150
04-05-2011, 09:03 PM
The only best fit he'll be in is Okc. Were young, Bright future, Fan favorite..

IF they can do a sign and trade it would be
Perkins, Aldrich, maybe 1 or 2 1st rounders for D.Howard

Not this...!!! :speechless:

But nice try.. LOL.. Dwight's going to want to go to a Winner.. Not a wiener.. Ahhhhhh the rednecks never cease to amuse me.. :D

ChI_ShIzzLe
04-05-2011, 09:14 PM
Damn..the things I'd do for that kind of upper body.

evadatam5150
04-05-2011, 09:20 PM
:facepalm:

Cuz its the lakers?? Thats why an old kobe and dwight could beat the thunder? not saying they couldnt but your reasoning is something a 10 yr old would use.

I believe what he's trying to say, and yes not as eloquently as you might appreciate, is that the Lakers have a very rich tradition of winning.. More so than many other attractive and younger teams that would absolutely have just as legitimate a chance at landing Howard.. The Lakers though have a huge fan base in one of the largest NBA markets bar none.. Not to mention that even on the road this team get's an odd amount of support.. Couple all of this (even though what I've mentioned is enough in and of itself) the Los Angeles Lakers have an uncanny knack of being able to land some of the best centers the sport has known.. Kareem, Wilt, Shaq, and DJ (I kid :D )...

Basically Winning, getting paid to win, and being in a huge city where marketing takes a back seat to almost nothing is a powerful aphrodisiac that's hard for many athlete's to pass up.. I'd say the Lakers chances are a smidge better than most teams out there.. But who knows, dude may just stay in Orlando..