PDA

View Full Version : Is It Feb 24th Yet?



WizFan3
02-01-2011, 12:47 PM
What kinds of moves do you guys expect each team to make? Where does Melo end up? :cool:

Gram
02-01-2011, 12:54 PM
What kinds of moves do you guys expect each team to make? Where does Melo end up? :cool:

That may be the best spelling and grammar I've ever seen you use. Well done. :clap:

SteBO
02-01-2011, 01:03 PM
I have another reason for looking forward to that date. Miami @ Chicago is on TNT that night.

WizFan3
02-01-2011, 01:07 PM
That may be the best spelling and grammar I've ever seen you use. Well done. :clap:

its not that i cant use grammer its just that its quicker for me lol

dhoops24
02-01-2011, 01:18 PM
Wow, this thread is off to a good start.

I think Melo lands in NY. Its inevitable, he will only sign an extension there. He WANTS to sign the extension before the new CBA.

oak2455
02-01-2011, 01:24 PM
Wow, this thread is off to a good start.

I think Melo lands in NY. Its inevitable, he will only sign an extension there. He WANTS to sign the extension before the new CBA.

IDK he and the Nuggets might just wait this out....favors the Knicks though:eyebrow: which I like so they don't dismantle the team:D

WizFan3
02-01-2011, 01:28 PM
i personally think ny myself

shep33
02-01-2011, 01:28 PM
Lakers are gonna make a trade IMO... Mitch Kupchak came out yesterday saying how he might have to deal someone.

Bullsfan22
02-01-2011, 01:28 PM
I have another reason for looking forward to that date. Miami @ Chicago is on TNT that night.

It's going down.

Avenged
02-01-2011, 01:29 PM
Lakers are gonna make a trade IMO... Mitch Kupchak came out yesterday saying how he might have to deal someone.

:dance:

J$mo0th_3o5
02-01-2011, 01:38 PM
It's going down.

Payback:cool:

FKNRUEHH925
02-01-2011, 01:41 PM
warriors make a trade for someone.. :shrug:

WizFan3
02-01-2011, 01:41 PM
Lakers are gonna make a trade IMO... Mitch Kupchak came out yesterday saying how he might have to deal someone.

dnt they like hinrich?

WizFan3
02-01-2011, 01:42 PM
i hope we trade half our roster lol i rily like manny harris

WizFan3
02-01-2011, 01:44 PM
i wouldnt mind trading either hinrich or young for evan turner

mttwlsn16
02-01-2011, 01:46 PM
I have another reason for looking forward to that date. Miami @ Chicago is on TNT that night.

gonna be a good game

shep33
02-01-2011, 01:46 PM
dnt they like hinrich?

yeah they like Hinrich, however, they can't really give up much for him outside of like Steve Blake and Luke Walton. I don't know if he puts us over the top either.

DaBUU
02-01-2011, 01:47 PM
I have another reason for looking forward to that date. Miami @ Chicago is on TNT that night.

both teams should be at full strength and hopefully we'll have a real SG by then. It will be EPIC.

Avenged
02-01-2011, 01:49 PM
I have another reason for looking forward to that date. Miami @ Chicago is on TNT that night.

I can already imagine how crazy it's going to get that day. It should be fun.

smith&wesson
02-01-2011, 01:51 PM
i heard theres gonna be a big three forming in toronto.

melo wants to go to toronto, and dwill will follow him there.

were also going to get dwight howard.

lol


:rolleyes:ya!

sep11ie
02-01-2011, 02:01 PM
Hinrich and McGee to the Rockets for Brooks and Battier/Jeffries

Draco
02-01-2011, 02:09 PM
i wouldnt mind trading either hinrich or young for evan turner

Really? I thought Nick Young was playing suprisingly well.. Evans not so much.