PDA

View Full Version : Walt Clyde and his swagger



The Dream
01-04-2011, 11:46 PM
http://twitpic.com/3n3jvi

^ that was tonights suit. sunday he wore leopard boots hahaha

Can anybody find the pic of his wardrobe?

Chacarron
01-04-2011, 11:54 PM
Wow. I bet even Craig Sager would say Frazier looks ridiculous.

210Don
01-04-2011, 11:59 PM
space age swag

ATX
01-05-2011, 12:01 AM
lmao OnslaughtXX6!

xabial
01-05-2011, 12:05 AM
hahahahaha i was about to go oh no not another knick thread, and im a knick fan but this is worth it :laugh2:

Weezy
01-05-2011, 12:11 AM
LMFAO WHAT THE HECK IS THAT? where does he even get this?

knicks4life33
01-05-2011, 12:16 AM
clyde is a pimp

Giaps
01-05-2011, 12:17 AM
I love this guy.

D-Leethal
01-05-2011, 12:17 AM
nobody on PSD has the right to question Clyde's swag........dude pretty much invented it

omdigga
01-05-2011, 12:18 AM
clyde= biggest boss that youve seen thus far...

MIKE&IKE's
01-05-2011, 12:41 AM
clyde>swag

Evolution23
01-05-2011, 12:43 AM
Not feeling this suit but the man does got style, swagger. Call t what you want he's got it.

IAmKira
01-05-2011, 12:49 AM
hes dishing n swagging?

NetsPaint
01-05-2011, 01:21 AM
clyde>swag
This.

Geargo Wallace
01-05-2011, 01:33 AM
I love Walt but Don Cherry > Walt.

Mplsman
01-05-2011, 01:39 AM
That is one ugly jacket.

0nekhmer
01-05-2011, 01:41 AM
his beard is weird

madiaz3
01-05-2011, 01:45 AM
his beard is weird

nice clyde-ism!

Dankster
01-05-2011, 01:55 AM
Clyde's truly one of a kind..it's kinda funny, during the pregame talk between him and Breen during the Pacer game, Clyde said his New year's resolution was to "tone it down" regarding his attire...you gotta love him

This guy was basically the quintessential pimp for the Knicks in the 70's and he never "outgrew" his style..he's been a pimp 4 decades strong now and to me he's the smoothest anouncer hands down in the NBA

NYYCowboys
01-05-2011, 02:01 AM
Clyde Frazier singlehandedly helped me prepare for the SATs back in the day.

iCOOKiE MONSTER
01-05-2011, 02:14 AM
This guy is pimpin lol
he needs to spread that swag

TopsyTurvy
01-05-2011, 02:41 AM
Georgy C. and P-Funk Allstars called. They want their prints back.

I love Walt though. :clap:

B.JenningsMVP
01-05-2011, 02:54 AM
Walt clyde = og to the fullest

Kashmir13579
01-05-2011, 04:27 AM
clyde= biggest boss that youve seen thus far...

haha... this