PDA

View Full Version : David Lee and Derrick Rose both got Rondo-ed



asandhu23
09-18-2010, 10:28 PM
http://www.youtube.com/watch?v=7Ol2HYCnVbs

Ahahahahahah lol.

29$JerZ
09-18-2010, 10:34 PM
Brides have more rings then Rose and Lee :shrug:

Slimsim
09-18-2010, 10:36 PM
I love Rondo lol

Anyone else got a ring Just curious

justinnum1
09-18-2010, 10:41 PM
:burn:

ET92898
09-18-2010, 10:50 PM
Brides have more rings then Rose and Lee :shrug:

Lmao.

DaBear
09-18-2010, 11:03 PM
Brides have more rings then Rose and Lee :shrug:

Rose and Lee don't have the luxury of HOF assistance.

thescore53
09-18-2010, 11:04 PM
i have as much rings as lebron ,rose ,lee, durant. :D ..................... combined

JerseysFinest
09-18-2010, 11:08 PM
Brides have more rings then Rose and Lee :shrug:

:laugh:

godolphins
09-18-2010, 11:14 PM
Rose and Lee don't have the luxury of HOF assistance.

True that!

4getboutit4
09-18-2010, 11:17 PM
ur going to compare some1 that plays with 3 future hall of famers.. to a 21 year old derrick rose who doesnt even play with 1 all star... goood job.

Gators123
09-18-2010, 11:20 PM
Rose and Lee don't have the luxury of HOF assistance.



ur going to compare some1 that plays with 3 future hall of famers.. to a 21 year old derrick rose who doesnt even play with 1 all star... goood job.

Its a commercial for a video game, get the sand out of your vagina.

Kashmir13579
09-18-2010, 11:26 PM
"ya'll want some chips, a ring, or anything like that?"

4getboutit4
09-18-2010, 11:27 PM
y r u posting about a video game.. who gives a crap.. i didnt kno this was a video game forum? oh ya its not

Paulliwali
09-18-2010, 11:28 PM
lol one of the best video game commericals, as well as the other part of 2k11 commercial series

netsgiantsyanks
09-18-2010, 11:32 PM
Its a commercial for a video game, get the sand out of your vagina.

:laugh2:

Kashmir13579
09-18-2010, 11:34 PM
:violin:
y r u posting about a video game.. who gives a crap.. i didnt kno this was a video game forum? oh ya its not:violin:

netsgiantsyanks
09-18-2010, 11:34 PM
my dick has more rings than rose, lee, lebron, bosh, and durant, so whats your point??? :p

netsgiantsyanks
09-18-2010, 11:35 PM
y r u posting about a video game.. who gives a crap.. i didnt kno this was a video game forum? oh ya its not

is it that time of month again??

Bulls_fan90
09-18-2010, 11:41 PM
Everyone needs to relax. It's a pretty good commercial. No need to turn this into a Rose/Rondo debate.

Kashmir13579
09-18-2010, 11:44 PM
Everyone needs to relax. It's a pretty good commercial. No need to turn this into a Rose/Rondo debate.

i think the commercial pretty much settled that debate once and for all.:D

Ray_R
09-19-2010, 12:34 AM
my dick has more rings than rose, lee, lebron, bosh, and durant, so whats your point??? :p

That borderline gay.

Ray_R
09-19-2010, 12:36 AM
i think the commercial pretty much settled that debate once and for all.:D

Fiba gold medal Rookie of the year.;)

Law25
09-19-2010, 01:00 AM
:burn:

WTF happen to Rose in your sig? He's crying like an loved one died. I looked at the score, and they were winning, so why the tears. If you dont know its cool just wandering.

Mr Moody
09-19-2010, 01:04 AM
rondo>rose

Gators123
09-19-2010, 01:08 AM
WTF happen to Rose in your sig? He's crying like an loved one died. I looked at the score, and they were winning, so why the tears. If you dont know its cool just wandering.

Antonio McDyess set a pick then planted his shoulder right into Rose's face.

Avenged
09-19-2010, 01:18 AM
:laugh2: such a shame Rondo's a Celtic..

He would be one of my favorite players if he wasn't.

DeZonia
09-19-2010, 01:38 AM
y r u posting about a video game.. who gives a crap.. i didnt kno this was a video game forum? oh ya its not

It was funny, damn you guy need to get the stick out of your butt.

Kashmir13579
09-19-2010, 01:56 AM
Fiba gold medal Rookie of the year.;)

if that makes you feel better:D

Rndy
09-19-2010, 02:13 AM
if that makes you feel better:D

Title tricked me! I thought it was going to be Rondo handing out Flagrants.

Bullsfan22
09-19-2010, 02:34 AM
can't lie I chuckled. "you guys want some chips, rings or something?"

nyanks79
09-19-2010, 02:35 AM
Last years with Kobe and Rose was pretty good too.

http://www.youtube.com/watch?v=gzHcpuOFTqU

pd1dish
09-19-2010, 02:37 AM
Quote:
Originally Posted by 29$jersey
Brides have more rings then Rose and Lee
Rose and Lee don't have the luxury of HOF assistance.


Rose and Lee don't have the luxury of HOF assistance.

THAT^^^ and lebron doesnt have any rings. barkley doesnt have any rings...
heres a website with the top 10 guys without rings. all of which are better than rondo....

http://www.washingtonexaminer.com/sports/Top-10-NBA-players-without-a-title-92578974.html

Sadds The Gr8
09-19-2010, 03:09 AM
lol love rondo in this vid.

and anyone who gets offended by this video is an idiot...it's just a commercial for a game. it's a joke.

ClayMatthews
09-19-2010, 04:11 AM
Hahaah hilarious.

The Raven
09-19-2010, 04:27 AM
Brides have more rings then Rose and Lee :shrug:

lmao

Chest Rockwell
09-19-2010, 04:55 AM
Wow they made Lee actually look like Lee this year and not like Will Ferrell.

DodgerBulls
09-19-2010, 05:20 AM
They all got school-ed by Mbenga and Morrison!

DodgerBulls
09-19-2010, 05:21 AM
wow they made lee actually look like lee this year and not like will ferrell.

lmao!

-Kobe24-TJ19-
09-19-2010, 05:37 AM
I love Rondo lol

Anyone else got a ring Just curious

I thought he was talking about onion rings:shrug:

Antipod
09-19-2010, 05:58 AM
"Brides have more rings then Rose and Lee" - made my day !!! :rofl:

29$JerZ
09-19-2010, 10:03 AM
Quote:
Originally Posted by 29$jersey
Brides have more rings then Rose and Lee
Rose and Lee don't have the luxury of HOF assistance.



THAT^^^ and lebron doesnt have any rings. barkley doesnt have any rings...
heres a website with the top 10 guys without rings. all of which are better than rondo....

http://www.washingtonexaminer.com/sports/Top-10-NBA-players-without-a-title-92578974.html

You obviously don't know how to take a joke that actually is correct.:)

netsgiantsyanks
09-19-2010, 10:16 AM
That borderline gay.

:hide:




:p

thescore53
09-19-2010, 10:22 AM
a commercial without demar derozan just isnt a commercial.

bigsams50
09-19-2010, 10:22 AM
LMAO that was great.

thescore53
09-19-2010, 10:25 AM
:burn:

funny sig. but he is a bigger ***** (http://www.youtube.com/watch?v=wNoX_0cS7Ok)

Trouble87
09-19-2010, 10:45 AM
"ya'll want some chips, a ring, or anything like that?"

I know he's a Celtic but I now love Rondo

that line was hilarious

Super.
09-19-2010, 10:56 AM
Rondo ftw! That commercial was ****ing awesome.


Title tricked me! I thought it was going to be Rondo handing out Flagrants.

Still can't get over that you lost? :violin:

asandhu23
09-19-2010, 02:09 PM
funny sig. but he is a bigger ***** (http://www.youtube.com/watch?v=wNoX_0cS7Ok)

my sig

VinceCarter
09-19-2010, 02:13 PM
This is already in the the NBA 2K thread.

Giantwarrior
09-19-2010, 02:24 PM
mine is better...

OGMarkWahlberg
09-19-2010, 02:46 PM
"ya'll want some chips, a ring, or anything like that?"

rofl you just got rondo'd

Law25
09-19-2010, 05:27 PM
Antonio McDyess set a pick then planted his shoulder right into Rose's face.

Damn McDyess is an big dude but damn. Rose lost points for that ish. He still one of my favs though. He's the only none Laker i can say could possibly be my fav player one day, and im been watching the game for an while so thats saying something for me. Something about the kids game.

mjt20mik
09-19-2010, 05:28 PM
Gotta love 2K sports

asandhu23
09-19-2010, 06:19 PM
mine is better...

if only you spelled witnessed right....

Wilson
09-19-2010, 06:19 PM
As someone mentioned, there is already a thread for this in the NBA 2K forum so I'm going to close this.

For future reference, please post all NBA 2K related threads in the NBA 2K forum (http://www.prosportsdaily.com/forums/forumdisplay.php?f=412), not the NBA forum :cheers: