PDA

View Full Version : Which D-League player or Nba prospect



illegallover
08-04-2010, 01:48 AM
Would you like to see get substantial playing time in the Nba to prove their game???

(nba prospect getting under 20 mins a game)

I want to see Bobby Brown from Cal-State fullerton... Lightening fast pure scorer. Reminds me of a young T.J. Ford.

illegallover
08-04-2010, 01:51 AM
opps wrong forum.

momoneyyyy
08-04-2010, 02:36 AM
haha

Jack of Blades
08-04-2010, 02:43 AM
noob.

DodgersFanFor23
08-04-2010, 02:44 AM
Yeah

Melo15
08-04-2010, 02:54 AM
Ouch

GoatMilk
08-04-2010, 02:56 AM
Stephen Strasburg

Mochalman
08-04-2010, 06:02 AM
:facepalm:

magichatnumber9
08-04-2010, 06:57 AM
L il bo beep

StealingSigns
08-04-2010, 07:29 AM
What is this "NBA" that you speak of?

Crucis
08-04-2010, 09:00 AM
^ National Baseball Association? ;)

HowFit
08-04-2010, 09:31 AM
:clap:

Bubba17
08-04-2010, 10:30 AM
Haha..hate when that happens :p

Zaunnie
08-04-2010, 10:31 AM
lol dumbass :facepalm:

MattColby
08-04-2010, 10:52 AM
In before close.

Sox72
08-04-2010, 11:02 AM
lol dumbass :facepalm:

hahahahaha. you TOTALLY called him out! he's such a dumbass! YOU are the man!

Lions #81
08-04-2010, 11:02 AM
Lmao

Sox72
08-04-2010, 11:03 AM
noob.

Yeah, what a total NOOB!!!!!