PDA

View Full Version : Hey LOOK! Memphis Grizzlies has a new MASCOOT/LOGO!



IAmKira
02-19-2010, 11:04 PM
Look for urself!
http://sports.yahoo.com/nba/boxscore?gid=2010021929
Only for Limited time!

:clap::clap:

Mascot*

Photoshop a new Grizzlies Jersey Now!! :P

1-800-STFU
02-19-2010, 11:06 PM
Shaq can be my mascot anyday

D1JM
02-19-2010, 11:09 PM
yea i was trippin out on that

IAmKira
02-19-2010, 11:10 PM
Click on a grizzlies player profile!!

marvILLous
02-19-2010, 11:11 PM
hahahaha

td0tsfinest
02-19-2010, 11:11 PM
nice to see a former raptor (http://nballin.com/wp-content/uploads/2008/07/shaq-raptors.jpg) be appreciated :p

KB24PG16
02-19-2010, 11:14 PM
lol

BaustinSali08
02-19-2010, 11:14 PM
Haha. Wtf?

IAmKira
02-19-2010, 11:16 PM
nice to see a former raptor (http://nballin.com/wp-content/uploads/2008/07/shaq-raptors.jpg) be appreciated :p

wat u talking about? O.o

td0tsfinest
02-19-2010, 11:17 PM
wat u talking about? O.o

click the link my friend.

IAmKira
02-19-2010, 11:21 PM
click the link my friend.

LOL!! Wat the hell? When did shaq's bum arse sport a raptor jersey? :eyebrow:

td0tsfinest
02-19-2010, 11:23 PM
LOL!! Wat the hell? When did shaq's bum arse sport a raptor jersey? :eyebrow:

He was watching his son's basketball game and was wearing a raptors jeresey. Dunno why.

here's a video (http://www.cdbproductions.com/ShaqSon.mov)

JWO35
02-19-2010, 11:24 PM
lol I wonder was this a hack or an error

IAmKira
02-19-2010, 11:26 PM
lol I wonder was this a hack or an error

If yahoo did it on purpose. :clap::clap:!!
If anti shaq hackers did it to symbolize shaq as a fat bear. Then :clap::clap: to them too!!!

IAmKira
02-19-2010, 11:29 PM
He was watching his son's basketball game and was wearing a raptors jeresey. Dunno why.

here's a video (http://www.cdbproductions.com/ShaqSon.mov)

Like father like son. His kid can't make a free throw! Shame :facepalm:
Jking! His kid sucks tho :eyebrow: :P

B.JenningsMVP
02-19-2010, 11:35 PM
lmao

IAmKira
02-19-2010, 11:38 PM
Someone photoshop a new Grizzlies Jersey right now plz!! :P

thedfactor
02-19-2010, 11:56 PM
this gave me a good laugh

Jaji
02-19-2010, 11:59 PM
That's funny.

Sportfan
02-20-2010, 12:08 AM
owned

mzgrizz
02-20-2010, 12:11 AM
I wish we had had our new mascot tonight on our bench.................

IAmKira
02-20-2010, 12:18 AM
I wish we had had our new mascot tonight on our bench.................

:facepalm: 15-2 in 2nd OT? Wow. Your new mascot need to play :D

mzgrizz
02-20-2010, 12:20 AM
:facepalm: 15-2 in 2nd OT? Wow. Your new mascot need to play :D
No **** Sherlock! Our bench sucks like a tornado ripping your heart out.
Hopefully Brewer can add SOMETHING to that group of underachievers.

Jonathan2323
02-20-2010, 12:22 AM
:laugh:

what54!?
02-20-2010, 12:25 AM
lol wtf

IAmKira
02-20-2010, 12:25 AM
No **** Sherlock! Our bench sucks like a tornado ripping your heart out.
Hopefully Brewer can add SOMETHING to that group of underachievers.

Calm down SHaqliez fan. You guy are wasting Brewer's talent. give the dude some minutes. Jebus :facepalm:

Jonathan2323
02-20-2010, 12:27 AM
Calm down SHaqliez fan. You guy are wasting Brewer's talent. give the dude some minutes. Jebus :facepalm:

He got hurt in the game

IAmKira
02-20-2010, 12:28 AM
He got hurt in the game

What!? :facepalm: must be the Shaqliez curse! He would've been healthy if he had stayed in Uath!

daleja424
02-20-2010, 12:33 AM
lmao

JNA17
02-20-2010, 12:34 AM
whoa!?

unwantedplayer
02-20-2010, 12:36 AM
looks legit

mzgrizz
02-20-2010, 12:38 AM
I am still speechless........

IAmKira
02-20-2010, 12:39 AM
I am still speechless........

u must be embarassed to be a SHAQLIEZ fan right now ;P. Everyone looking at that horrendous score! LOLLLLL all thanx to ME! :eyebrow: :P

IAmKira
02-20-2010, 10:44 AM
Lol they didnt fix it.

-Kobe24-TJ19-
02-20-2010, 11:12 AM
lol what the hell?