PDA

View Full Version : a bargnani article...



hades
08-10-2009, 08:35 AM
http://www.hoopsworld.com/Story.asp?story_id=13548

and this is why i think bargs is the second most important to this team this year.


its his for the taking.

i voted for hedo at number one because well.. 53 million for a 31 is not a joke... i expect him to be an all star

i voted for bosh being the third most important raptor... y 3rd? because.. he is already important...
it doesnt matter where you put him as far as importance... we already know what we're gonna get.. while those 2 has yet to perform to their potential.. specially BARGS.


thoughts??

pebloemer
08-10-2009, 08:52 AM
http://www.hoopsworld.com/Story.asp?story_id=13548

and this is why i think bargs is the second most important to this team this year.


its his for the taking.

i voted for hedo at number one because well.. 53 million for a 31 is not a joke... i expect him to be an all star

i voted for bosh being the third most important raptor... y 3rd? because.. he is already important...it doesnt matter where you put him as far as importance... we already know what we're gonna get.. while those 2 has yet to perform to their potential.. specially BARGS.


thoughts??

The fact that we know what we are going to get with him, to me makes him the most important player. We have many valuable pieces on this team, but Bosh is still going to be the guy gunning for 20-10 with great percentages every game. That kinda of consistency is very valuable and frees room for everyone else. Just cause we can expect it, doesn't make it any less valuable.

The Bargs article: I really liked it. It touched on something I would love to see him do (long hard screens). If Bargnani can play tough off the ball and be consistent with his shooting, he will certainly be exciting to wathc next year.

THiiRTYONE
08-10-2009, 11:27 AM
nice article !

The Wise 1
08-10-2009, 12:31 PM
If Bosh has a disappointing season, we are going no where.

secterm
08-10-2009, 01:03 PM
I agree with the article. His time is now. It's now or never.

Jays Claw
08-10-2009, 01:05 PM
Nice article.

Jacob K.
08-10-2009, 01:08 PM
If Bosh has a disappointing season, we are going no where.

exactly.

katman
08-10-2009, 01:18 PM
If Bosh has a disappointing season, we are going no where.

The team has added talent, wouldn't that say more about Bosh? Max money....slipping away

RaptorizedKevin
08-10-2009, 01:31 PM
man i dont wanna give bosh a max money contract, when i can give lebron the max money contract..

ChaseMe
08-10-2009, 03:00 PM
man i dont wanna give bosh a max money contract, when i can give lebron the max money contract..


Because Lebron would join the Rapts for another max money contract elsewhere.

secterm
08-10-2009, 03:31 PM
Check out this thread http://www.prosportsdaily.com/forums/showthread.php?p=10486767#post10486767 funniest posts ever

The Wise 1
08-10-2009, 09:11 PM
The team has added talent, wouldn't that say more about Bosh? Max money....slipping away

I dont get what your saying.

SA5195
08-10-2009, 11:41 PM
Check out this thread http://www.prosportsdaily.com/forums/showthread.php?p=10486767#post10486767 funniest posts ever

lol nice.

lorenz00
08-11-2009, 12:32 AM
this is a nice article about bargani the time is now niggah

smith&wesson
08-11-2009, 12:58 AM
If Bosh has a disappointing season, we are going no where.

keep in mind its a contract year for him. only way he will be disappointing i think is if he gets injured

ChongInc.
08-11-2009, 03:03 AM
I agree with the article. His time is now. It's now or never.

no, its now... or sometime in the next 5 years lol

The Wise 1
08-11-2009, 03:10 PM
keep in mind its a contract year for him. only way he will be disappointing i think is if he gets injured

Yeah I know, I was addressing this statement
i voted for bosh being the third most important raptor... y 3rd? because.. he is already important...
it doesnt matter where you put him as far as importance... we already know what we're gonna get.. while those 2 has yet to perform to their potential.. specially BARGS.

Just because you know what we are getting from Bosh doesnt make him as important. Bottom line is, if Bosh has a terrible season we are going to suck. Its not going to happen but if it did, we would be in trouble. Thus him being most important, since he is hands down, the best player on the team.