PDA

View Full Version : Game 60 (TOR@PHX)- Marion returns to the desert against a hobbled Suns squad



Pages : [1] 2

JermanJaysFan
02-27-2009, 02:52 PM
(23-36)http://i172.photobucket.com/albums/w34/RareNBALogos/Toronto.png..............http://i172.photobucket.com/albums/w34/RareNBALogos/Phoenix.png(32-25)
TORONTO RAPTORS (www.torontoraptors.com) v. PHOENIX SUNS (www.suns.com)

NBA Game Overview (http://www.nba.com/games/20090227/TORPHX/preview.html)
ESPN Preview (http://sports.espn.go.com/nba/preview?gameId=290227021)



Date: February 27 , 2009
Time: 9:00 PM
Location: US Airways Center, Phoenix, AZ
TV: TSN2 :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:


PROJECTED STARTING LINEUPS: (http://scores.espn.go.com/nba/depth)


RAPTORS
PG...........SG..........SF..........PF........... C
http://a.espncdn.com/i/headshots/nba/players/65/2806.jpg http://a.espncdn.com/i/headshots/nba/players/65/635.jpg http://a.espncdn.com/i/headshots/nba/players/65/510.jpg http://a.espncdn.com/i/headshots/nba/players/65/1977.jpghttp://a.espncdn.com/i/headshots/nba/players/65/2987.jpg
CALDERON (ttp://www.nba.com/playerfile/jose_calderon/index.html)---PARKER (ttp://www.nba.com/playerfile/anthony_parker/index.html)---MARION (http://www.nba.com/playerfile/shawn_marion/index.html)---BOSH (http://www.nba.com/playerfile/chris_bosh/index.html)---BARGNANI (http://www.nba.com/playerfile/andrea_bargnani/index.html)



SUNS

PG...........SG..........SF..........PF........... C
http://www.nba.com/media/playerfile/steve_nash.jpghttp://www.nba.com/media/playerfile/leandro_barbosa.jpghttp://www.nba.com/media/playerfile/jason_richardson.jpghttp://www.nba.com/media/playerfile/grant_hill.jpghttp://www.nba.com/media/playerfile/shaquille_oneal.jpg
NASH (http://www.nba.com/playerfile/steve_nash/index.html)---BARBOSA (http://www.nba.com/playerfile/leandro_barbosa/index.html)---RICHARDSON (http://www.nba.com/playerfile/jason_richardson/index.html)---HILL (http://www.nba.com/playerfile/grant_hill/index.html)---O'NEAL (http://www.nba.com/playerfile/shaquille_oneal/index.html)

STATS:

http://l.yimg.com/a/i/us/sp/v/nba/teams/20080123/80x60/tor.gif (http://sports.espn.go.com/nba/teams/stats?team=tor)...............http://l.yimg.com/a/i/us/sp/v/nba/teams/20080123/80x60/pho.gif (http://sports.espn.go.com/nba/teams/stats?team=phx)

JJF'S TAKE:


Nash is listed as questionable for tonight, but I will prepare for the worst by assuming he is playing. If he doesn't play, however, one can expect Goran Dragic to get the start as well as a notably easier matchup for the Raptors.

The Suns are, obviously, going to push the tempo against us. They start a very undersized lineup with the most notable mis-matches being found at the 2 guard with Barbosa and Grant Hill at the 4. If Hill actually gets serious minutes at the 4, then their front court should have huge issues containing ours, as Shaq has no business trying to keep with Andrea or Bosh, and Hill doesn't have the size or strength to hold our bigs off. They may try to switch the thicker Richardson onto Bosh, and we can expect minutes for RoLo and Admundsen, especially if the Raptors can get the Suns bigs in foul trouble. Parker has size on Barbosa, and should use that to his advantage, especially if his connection with Shawn continues to be fruitful.

On the other end, Nash will carve up our defense. Barbosa is a very quick penetrator who can shoot well too, a very crafty scorer over all. Same goes for Richardson, who should be at least somewhat contained by Marion. Guarding Shaq will be a big test for Andrea, and in this case the best defense may in fact be a good offense, getting Aristotle into foul trouble.




http://i37.tinypic.com/1zezihc.png

Canadian hemi
02-27-2009, 02:54 PM
With these 2 defence..I say the score will be

Raps 156
Suns 176


LOL

Bob_at_york
02-27-2009, 02:58 PM
I am going to assume Nash will skip this game. I am expecting a score like 122-115.

danielandrew
02-27-2009, 03:11 PM
I am going to assume Nash will skip this game. I am expecting a score like 122-115.

probably right..who comes out on top though? lol

deaner
02-27-2009, 03:15 PM
I'm hoping for three things:

A win

A solid stream

And a highlight dunk from bargs on shaq

LanceUpperCut
02-27-2009, 03:21 PM
We need the Vosk to get his 6 fouls tonite all on Shaq 1-12 from the FT line is my prediction.

Bob_at_york
02-27-2009, 03:29 PM
We need the Vosk to get his 6 fouls tonite all on Shaq 1-12 from the FT line is my prediction.

Shaq is surprisingly shooting 73% from the line post allstar break.

hawkaveli
02-27-2009, 03:29 PM
hack a shaq lol
I think the suns are going to end up winning. They scored 106 yesterday against the lakers who have a better defence then us. Hopefully I'm wrong and the raptors come out strong and finish strong all throughout.

bidi_nash
02-27-2009, 03:30 PM
We need the Vosk to get his 6 fouls tonite all on Shaq 1-12 from the FT line is my prediction.
shaq has improved a lot from the free throw line if im not mistaken

moosehunter
02-27-2009, 03:42 PM
There are two ways to win this game:
1. Nash doesn't play
2. Our big men get Iso's on every single posession, forcing too-slow shaq and undersized richardson to play D on our killer B's.

hawkaveli
02-27-2009, 03:53 PM
is nash playing? is there any word on that yet? one thing that would help them is if they go at shaq hard and try to get him to foul out or get out the game quickly for a while the raps go on a run

SpeedyRecovery
02-27-2009, 04:13 PM
during the suns game last night against the lakers they were saying nash was going to to be sitting out the next couple of games.
with no nash and them coming off a horrible game last night we have a good chance.
jose looked pretty cool in his interview today (thick shades in the sun) outside in phx, bastard! :mad: lol
bring the warm weather back with you boys!

pebloemer
02-27-2009, 04:22 PM
I really hope the Raptor's attack Shaq. If we get him in foul trouble with our quicker bigs, and Amare out, we could be dealing with a very inexperienced Suns front court.

blujaysrock
02-27-2009, 04:57 PM
Shaq is surprisingly shooting 73% from the line post allstar break.

Yah I heard he went back to using his high school technique seems to be working so far.

_Sn1P3r_
02-27-2009, 05:21 PM
I think Bosh should be able to abuse Hill and Raps want to run so hopefully they will because they'll get the chance against the Suns. Hopefully Nash doesn't play! Go Raptors!

BALLER R
02-27-2009, 07:50 PM
I think Bosh should be able to abuse Hill and Raps want to run so hopefully they will because they'll get the chance against the Suns. Hopefully Nash doesn't play! Go Raptors!

YES, he should but will he thats the one thing i hate about the raptors they do what they should be doing...our bigs should have big games tonight will they..i sure hope so

certain fool
02-27-2009, 07:59 PM
I just hope Shaq doesn't get too physical with our bigs and put them on the IR.

_Sn1P3r_
02-27-2009, 08:11 PM
Haha, Bargs can take him. ^ :eyebrow:

GodsSon
02-27-2009, 09:04 PM
Haha, Bargs can take him. ^ :eyebrow:

should be a good test for Bargs, especially the way Shaq has been playing this year. I'm interested to see how he fares against a HOF'er and possible Top 5 centre of all time (albeit aging).

_Sn1P3r_
02-27-2009, 09:22 PM
Yup. He maybe getting old, but he's still a solid player for them. I wanna see Bargs take it to him and not back down. Also, he should use his quickness against him.

viveet
02-27-2009, 09:38 PM
is nash playing? is there any word on that yet? one thing that would help them is if they go at shaq hard and try to get him to foul out or get out the game quickly for a while the raps go on a run

Nash not playing....just heard this on raps tv

td0tsfinest
02-27-2009, 09:39 PM
No Nash, No stoudamire..they play last night while we had two days of rest; We honestly have a chance to take this on

viveet
02-27-2009, 09:47 PM
I just hope I can get a decent stream for this game....damn you tsn2...on another note...tsn was showing curling over the habs game...habs fans were pissed

RaptorsFanatic
02-27-2009, 09:51 PM
9 mins till tipoff, get your food and COMPUTERS READY FOLKS! HAHA, TSN CAN SUCK MY ****!!! NO NASH YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

viveet
02-27-2009, 09:52 PM
joey g out for this one...damn!

_Sn1P3r_
02-27-2009, 09:52 PM
8 more minutes!! Let's Go Raptors!!

_Sn1P3r_
02-27-2009, 09:53 PM
joey g out for this one...damn!

Yup, Kapono will get extended minutes. He better get hot tonight, this is a game he should excel in.

viveet
02-27-2009, 09:54 PM
6 minutes...lol...hope they don't disappoint us

GodsSon
02-27-2009, 10:01 PM
Yup, Kapono will get extended minutes. He better get hot tonight, this is a game he should excel in.

keyword is SHOULD lol

viveet
02-27-2009, 10:03 PM
anybody have the raptors feed?...I could only find the suns feed

Steely McBeam
02-27-2009, 10:04 PM
hey guys im not at home could someone pm me a link

kanersen
02-27-2009, 10:06 PM
hope bargs stays out of foul trouble guarding shaq

kanersen
02-27-2009, 10:12 PM
bargs could get a career high if he's defending barnes

_Sn1P3r_
02-27-2009, 10:15 PM
Bargs cna't guard Shaq..

GodsSon
02-27-2009, 10:16 PM
^ doesnt look like it yet

_Sn1P3r_
02-27-2009, 10:17 PM
Shaq dominating so far... :pity:

RaptorsFanatic
02-27-2009, 10:18 PM
Shaq will rape us tonight ****, we need him in foul trouble

carbon14
02-27-2009, 10:18 PM
Hey, can someone PM me a link...none of mine seem to be working tonight....thanks!

GodsSon
02-27-2009, 10:18 PM
this link is really starting to freeze up

_Sn1P3r_
02-27-2009, 10:19 PM
Hey, it's a cast member of StarTrek. :)

_Sn1P3r_
02-27-2009, 10:20 PM
Grr... link stopped working..

GodsSon
02-27-2009, 10:21 PM
annnnd...its gone...anyone have a link?

marvILLous
02-27-2009, 10:22 PM
could someone send me a link pleeeeease? :)

kanersen
02-27-2009, 10:23 PM
this is going to be an entertaining game

_Sn1P3r_
02-27-2009, 10:23 PM
Same here, someone please send me a link? Thanks a bunch.

rapsleafsjays
02-27-2009, 10:23 PM
link me mannnng

Steely McBeam
02-27-2009, 10:23 PM
yup definitely dead lol

_Sn1P3r_
02-27-2009, 10:23 PM
There, finally. Nvm.

It's interesting what other broadcasters think of the Raptors. They recognized Jose / AP / Bosh and Bargs so far. Good to see them getting some love.

T.O.Fan:)
02-27-2009, 10:26 PM
Anyone has a link ? mine just died :(

coolmo
02-27-2009, 10:26 PM
anyone got a link for me too?

thanks!

_Sn1P3r_
02-27-2009, 10:26 PM
Aww, cmon Marion. Slow start, hope he gets it going. We need our wings to play well.

Steely McBeam
02-27-2009, 10:26 PM
its a miracle!!!

_Sn1P3r_
02-27-2009, 10:27 PM
Aaayy, Voskuhl with the J.

24-19 for the Suns, just incase anyone was wondering.

coolmo
02-27-2009, 10:28 PM
hate tns2 and rogers!!!!

link please~

GodsSon
02-27-2009, 10:28 PM
Too many J's

GodsSon
02-27-2009, 10:28 PM
man, shaq is beasting on us

_Sn1P3r_
02-27-2009, 10:30 PM
I hope JK has a good game. He could excel in a fast game like this.

And please someone get Shaq in foul trouble, he is killing it right now.

RaptorsFanatic
02-27-2009, 10:30 PM
Shootin too much, and seriously I hate Voshkuhl, I dont kno about you guys but I think Obryant should get more burn than this scrub... For a scrub on scrub comparison, Patrick > Jake

RaptorsFanatic
02-27-2009, 10:34 PM
Jake ****in sucks, HE GIVES US TWO FOULS with and1's AND ****IN TECH GET THIS SCRUB OUTTA HERE, put in PATRICK MAN TRIANO WHAT ARE YOU DOING

_Sn1P3r_
02-27-2009, 10:34 PM
I think OBryant should get a chance to play too.


Voskuhl with a T.

GodsSon
02-27-2009, 10:34 PM
man, how do you get shaq into foul trouble? drive the damn ball to the rim

RaptorsFanatic
02-27-2009, 10:34 PM
Lol make that 3 fouls....

certain fool
02-27-2009, 10:35 PM
can someone pm me a link. all I can find is a spanish broadcast.

_Sn1P3r_
02-27-2009, 10:35 PM
3rd jumpball of the quarter.. is this a record?

Oh wow, and1..

RaptorsFanatic
02-27-2009, 10:35 PM
4 fouls on vosh **** him man

_Sn1P3r_
02-27-2009, 10:36 PM
man, how do you get shaq into foul trouble? drive the damn ball to the rim

I know. Make Bosh/Bargs drive on him.

GodsSon
02-27-2009, 10:36 PM
4 fouls in 4 minutes...what a night

RaptorsFanatic
02-27-2009, 10:36 PM
Yes obryant please come in man holy ****

_Sn1P3r_
02-27-2009, 10:37 PM
Nice, Kapono didn't travel. O'Bryant's in! And gets the foul..

GodsSon
02-27-2009, 10:39 PM
what a chippy game...every few seconds the whistle is blowing

rapsleafsjays
02-27-2009, 10:39 PM
can somebody please send me a link and post the score of the game so far?

Arruda
02-27-2009, 10:40 PM
hey guys, can anyone pm me a link. First time posting in here and i intended on actually contributing something intelligent about the raps but first i want to just watch this game. stupid tsn2

_Sn1P3r_
02-27-2009, 10:41 PM
Alright I'm out, later guys. Go Raptors.

RaptorsFanatic
02-27-2009, 10:42 PM
If we dont stop Shaq, we lose. Bosh and Bargs are too ***** to drive into him...

kanersen
02-27-2009, 10:46 PM
bargs is going off so far

kanersen
02-27-2009, 10:49 PM
haha
i love how marion throws a halfcourt lob right after devlin say's "now they'll slow it down"

The Claw
02-27-2009, 10:52 PM
I like the intensity and the switch off on defense.

Go Raps !!!


:clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::c lap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::cla p::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap: :clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::c lap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::cla p::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap: :clap::clap::clap::clap::clap:

Raptor-54
02-27-2009, 10:52 PM
^^hey do yu have a stream from toronto's feed
cuzz i have one from the suns

coolmo
02-27-2009, 10:53 PM
can u pm me the link from the suns?
please~

The Claw
02-27-2009, 10:54 PM
Direct TV

Suns carrying the game

Somebody just won $ 77,777.77 making an underhand two hand halfcourt shot.

Ragones26
02-27-2009, 10:55 PM
Did u guy see that guy it that Half court shot??

GodsSon
02-27-2009, 10:55 PM
so bosh has shaq guarding him and he elects to shoot a J? tsk tsk tsk

Ragones26
02-27-2009, 10:57 PM
were the refs told by the NBA to blow their wistles every time someone touches the ball tonight???

GodsSon
02-27-2009, 10:59 PM
close game right now, but if we dont show some improvement guarding shaq or try to get him into foul trouble...then i dont see us winning

viveet
02-27-2009, 11:00 PM
raps feed anyone?

MSA
02-27-2009, 11:02 PM
this phoenix feed ain't bad ... commentators are way better than ours ... at least they know the league .. not just their team

GodsSon
02-27-2009, 11:05 PM
WTF was that...BRUTAL 20 seconds for the raptors...show some ****ing hustle.

koreancabbage
02-27-2009, 11:06 PM
AND freakin Calderon slowing the shiet down. why? they are a better team while going fast.

viveet
02-27-2009, 11:07 PM
this phoenix feed ain't bad ... commentators are way better than ours ... at least they know the league .. not just their team

Yeah...I guess...they're better than hearing Devlin say "Jose has eyes!"

RaptorsFanatic
02-27-2009, 11:07 PM
Note to Bosh and Bargs: LEARN TO PLAY ****ING D.

Bargs has some ****in 37 year geezer slamming on him? Cmon..dude. Grant Hill's days were over, dont let them come back.

The Claw
02-27-2009, 11:08 PM
freaking referees just dictating the tempo of the game.

so many questionable calls on both sides.

that save of Shaq was just a referee got caught up to the commotion.

viveet
02-27-2009, 11:08 PM
man raps need to step up before this game gets out of reach...we need to stop shaq...bosh looks scared guarding him

GodsSon
02-27-2009, 11:09 PM
game's over...these guys are making no attempt to play D

MSA
02-27-2009, 11:10 PM
falling apart

deaner
02-27-2009, 11:11 PM
kapono blows... marion is a keeper

viveet
02-27-2009, 11:12 PM
great finish to the quarter

The Claw
02-27-2009, 11:13 PM
haha

back to 1 point deficit,

game of runs

referees should get a liter of Intravenous Gatorade on half time

GodsSon
02-27-2009, 11:13 PM
game's over...these guys are making no attempt to play D

I will quote myself...and say that statement was an epic fail lol:(

viveet
02-27-2009, 11:13 PM
triano getting greedy...lol

marvILLous
02-27-2009, 11:13 PM
hahaha wow i can't the Raps came back that fast LOL when's the last time we ever saw that

ink
02-27-2009, 11:14 PM
haha

back to 1 point deficit,

game of runs

referees should get a liter of Intravenous Gatorade on half time

Exactly. Let's hope the Raptors have the last run in this one.

koreancabbage
02-27-2009, 11:14 PM
thats what shawn marion does for this game and team. that will never happen with Jermain on the team.

viveet
02-27-2009, 11:15 PM
sign marion long term....he is key for our offense

airjuice
02-27-2009, 11:16 PM
Just got to work, anyone have a feed please!!

Thanks a lot!!

The Claw
02-27-2009, 11:16 PM
Suns played last night, tired legs...

raps should capitalize right off the gates in the 3rd quarter to create a little separation

Go Raps !!!

kanersen
02-27-2009, 11:17 PM
marion's been nonstop action all game

The Claw
02-27-2009, 11:19 PM
we win this one will be a huge confidence booster.

Bucks losing big, Knicks, Bulls, Pacers drop a half game.

Raps should and must win this one.

aman_13
02-27-2009, 11:21 PM
Ya, this would be a huge win.

T.O.Fan:)
02-27-2009, 11:21 PM
What a game.....

viveet
02-27-2009, 11:21 PM
PLEASE WIN...MAKE MY DAY!!!...lol...

The Claw
02-27-2009, 11:22 PM
freaking Bucks made 5 three pointers... only a 7 point deficit against NO

viveet
02-27-2009, 11:22 PM
damn bucks...come on paul...step it up

The Claw
02-27-2009, 11:23 PM
93-89 under a minute to go

lorenz00
02-27-2009, 11:24 PM
crazy game eh?

viveet
02-27-2009, 11:26 PM
****!...damn bucks

marvILLous
02-27-2009, 11:26 PM
Wtf are you doing new orleans omg

deaner
02-27-2009, 11:28 PM
I'm really hoping fatigue will be an issue with the raps/suns game as they played the lakers last night...

BUCK lead!

marvILLous
02-27-2009, 11:28 PM
Wow omgggggg what hte **** hornets!!

Steely McBeam
02-27-2009, 11:28 PM
****ing ****

viveet
02-27-2009, 11:28 PM
bell just hit a three for the lead

Steely McBeam
02-27-2009, 11:30 PM
the feed just froze, is the game over?

marvILLous
02-27-2009, 11:30 PM
Yes tyson chandler!!

viveet
02-27-2009, 11:30 PM
woooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooot!

deaner
02-27-2009, 11:31 PM
hahahahahha...N.O!!!

Steely McBeam
02-27-2009, 11:32 PM
wtf happened?

lorenz00
02-27-2009, 11:32 PM
lol every eastern team lost... of the playoff race in the east can the raptors capitalize ?

The Claw
02-27-2009, 11:34 PM
Bucks lose a close one.

Thank you New Orleans, thank you Chandler for that put back and that trade being rescinded.

Steely McBeam
02-27-2009, 11:34 PM
cant bosh drive once

The Claw
02-27-2009, 11:35 PM
getting a separation.

GO RAPS !!!

think of that tired and old legs of Shag and Grant Hill.

GodsSon
02-27-2009, 11:40 PM
we really need to upgrade our frountcourt depth

The Claw
02-27-2009, 11:42 PM
Steve Kerr might be salivating seeing Calderon, Bosh And Bargs.

Hehe...

Steve Nash, Barbosa, Stoudemire, Barnes and a first and Second round picks...

lol

just kidding

GO RAPS !!!

deaner
02-27-2009, 11:43 PM
would rasho work?

MSA
02-27-2009, 11:44 PM
marion is looking really impressive tonight

koreancabbage
02-27-2009, 11:47 PM
and that is why Voshkul is a journey man

GodsSon
02-27-2009, 11:47 PM
how many continuation calls have the suns got?

koreancabbage
02-27-2009, 11:48 PM
get Calderon out, he's tired, Triano is a ******.

BALLER R
02-27-2009, 11:49 PM
wats happening my link froze

The Claw
02-27-2009, 11:50 PM
get Calderon out, he's tired, Triano is a ******.

If BC is determined to make this team a running team...

their point man should be healthy this off season, no more Spanish Team commitments.

tjroihenu
02-27-2009, 11:52 PM
Lol, Calderon... "I like to dribble the ball"

Why is Marion never on when Ukic is on..?

The Claw
02-27-2009, 11:53 PM
freaking Kapono, why is this guy putting the ball down.

I hate it !!!

MSA
02-27-2009, 11:54 PM
if we only had mike jones lol

ink
02-27-2009, 11:54 PM
freaking kapono, why is this guy putting the ball down.

I hate it !!!

+1

GodsSon
02-27-2009, 11:55 PM
should have drove

tjroihenu
02-27-2009, 11:56 PM
Bosh should drive..Bosh shot every possession..

tjroihenu
02-27-2009, 11:58 PM
WOW.. dunked on by a girl..

ink
02-27-2009, 11:58 PM
I'd love to see Amundsen on the Raptors. Great energy player who can ball.

deaner
02-27-2009, 11:58 PM
I don't think shaq has enough fouls for us to come back in this game... I hope I'm wrong

tjroihenu
02-27-2009, 11:59 PM
Bosh = MVP = Most Violated Player.

Mikeleafs
02-28-2009, 12:00 AM
Where's joey?

deaner
02-28-2009, 12:01 AM
get kapono off the floor if want a chance...

tjroihenu
02-28-2009, 12:01 AM
Injured.

marvILLous
02-28-2009, 12:01 AM
Kapono stop shooting your stupid floater

The Claw
02-28-2009, 12:01 AM
Kapono just killed the momentum

BC should be hang upside down for getting this guy.

MSA
02-28-2009, 12:02 AM
get kapono off the floor if want a chance...

+1

koreancabbage
02-28-2009, 12:02 AM
if you want to win, leave Kapono on the perimeter.

The Claw
02-28-2009, 12:02 AM
no...

BC should be hang up side down on his Armani suit for signing this guy

Steely McBeam
02-28-2009, 12:02 AM
kapono keeps trying that runner, it hasnt gone once, what the hell

GodsSon
02-28-2009, 12:02 AM
Bargs has to be aggressive right now...he only has 2 fouls, we need him to step up

tjroihenu
02-28-2009, 12:03 AM
Seriously Kapono is getting way too much playing time we cant have Kapono and Calderon at the same time we going to get destroyed.

koreancabbage
02-28-2009, 12:03 AM
also, he should not dribble the ball at. he should fake, step in dribble and shoot.

moosehunter
02-28-2009, 12:03 AM
If kapono throws up another running shotput jumper instead of a wide open layup im going to scoop my eyes out

More shats!
02-28-2009, 12:03 AM
This just in...Kapono is a dump ***.

viveet
02-28-2009, 12:03 AM
note to kapono...you have no handles...hence don't dribble...just shoot...please!!!

RaptorsFanatic
02-28-2009, 12:03 AM
I dont think the Raps can catch up...

deaner
02-28-2009, 12:03 AM
if you want to win, leave Kapono on the perimeter.

I AGREE.... as long as he's touching pine

More shats!
02-28-2009, 12:04 AM
Bosh is a patethic defender.

Steely McBeam
02-28-2009, 12:05 AM
ok there not missing anymore

The Claw
02-28-2009, 12:06 AM
Go Raps !!!

another run.

you can do this.

The Claw
02-28-2009, 12:07 AM
Bosh has 5 fouls !!!

CUT HIM SOME SLACK !!!

P.I.
02-28-2009, 12:07 AM
PM me the LINK PLZ

deaner
02-28-2009, 12:07 AM
Jose is hobiling

More shats!
02-28-2009, 12:08 AM
This guys got to get in shape, they look like the team that played last night.

tjroihenu
02-28-2009, 12:08 AM
Lol, Bosh..

deaner
02-28-2009, 12:09 AM
bosh's trade value is going down

MSA
02-28-2009, 12:09 AM
getting owned

GodsSon
02-28-2009, 12:10 AM
"easiest 38 points he ever got"...yep, its looked like that

RaptorsFanatic
02-28-2009, 12:11 AM
Good night folks, games over.

tjroihenu
02-28-2009, 12:11 AM
God, What's new everyone has a good game against the Raptors.

koreancabbage
02-28-2009, 12:12 AM
Bosh has 5 fouls- he has to play a dummy guy for shaq cuz if Bosh leaves- its officially over.

whatever- we're going for a high draft pick- so stop rooting for the Raps to win lol

RaptorsFanatic
02-28-2009, 12:12 AM
Raptors just cant fight adversity....Marion my friend you guessed too soon.

deaner
02-28-2009, 12:12 AM
God, What's new everyone has a good game against the Raptors.

ah... maybe D or effort?

deaner
02-28-2009, 12:13 AM
^ could also be depth...

More shats!
02-28-2009, 12:13 AM
Shaq after the game

"I got to tell you something man(Thinks for about 20 seconds)Bosh is pathetic defender man, i am going to call my lawyer and i am going to retire"

P.I.
02-28-2009, 12:13 AM
DAmn Shaq 38 points??

too bad i missed the game though =(

Need to stop ShAQ NOW. HACK HIM LIKE COME ON! HACK A SHAQ

koreancabbage
02-28-2009, 12:13 AM
who cares- you guys get upset but what we're doing is going for a high draft pick.

GodsSon
02-28-2009, 12:14 AM
after watching the porous defence by our frontcourt on a guy like Shaq, we really need to address that problem this offseason...we lack a tough defender down low after the JO trade.

MSA
02-28-2009, 12:14 AM
shaq is 18/21 wtf this is embarrasing

greg_ory_2005
02-28-2009, 12:15 AM
Damn, Shaq with 40!!

koreancabbage
02-28-2009, 12:16 AM
Raps love to shoot themselves out of games though

Raptor-54
02-28-2009, 12:16 AM
aight guys...

im out

Steely McBeam
02-28-2009, 12:17 AM
shaq is 18/21 wtf this is embarrasing

hahaha..... this is ridiculous

koreancabbage
02-28-2009, 12:17 AM
problem- they don't establish Bargnani/Bosh in the post

they go away from everything that makes them a good team. they posted Marion but stopped that as well.

Kaze
02-28-2009, 12:17 AM
we dont have ANYONE who can guard shaq...

but bosh is WAYYY too passive...

More shats!
02-28-2009, 12:17 AM
Jay defensive strategy+Bosh and Bargs Pathetic defence = Fail

The Claw
02-28-2009, 12:17 AM
If Im BC I will settle for a bag of chips for Kapono.

deaner
02-28-2009, 12:17 AM
we needed nate's 6 fouls...

tjroihenu
02-28-2009, 12:18 AM
Bosh likes to exploit the older and slower player by taking a jump shot. Oh..Yeah...

deaner
02-28-2009, 12:18 AM
If Im BC I will settle for a bag of chips for Kapono.

I'd take sour cream and onion.... and I hate onions.

koreancabbage
02-28-2009, 12:18 AM
uh oh- watch the Lakers game Denver on top

More shats!
02-28-2009, 12:19 AM
shaq is 18/21 wtf this is embarrasing

I never felt so bad since that stupid game by Kobe.

koreancabbage
02-28-2009, 12:20 AM
why are the starters still in?

losing by 20 with 4min left

tjroihenu
02-28-2009, 12:21 AM
Man that chick is badass I want her in a Raptors uniform

Kaze
02-28-2009, 12:22 AM
man what the hell, at least bargnani tries and fights... bosh just puts his hands up and steps back slowly... what the hell!!

koreancabbage
02-28-2009, 12:23 AM
take the starters out- wtf is Triano doing?

koreancabbage
02-28-2009, 12:23 AM
man what the hell, at least bargnani tries and fights... bosh just puts his hands up and steps back slowly... what the hell!!

Bosh has 5 fouls

understand the situation

MSA
02-28-2009, 12:23 AM
If Im BC I will settle for a bag of chips for Kapono.

a dr. pepper would be nice with that for 5 million ... if not aaron williams will do lol

deaner
02-28-2009, 12:24 AM
man what the hell, at least bargnani tries and fights... bosh just puts his hands up and steps back slowly... what the hell!!

Bosh is thinking about padding his stats for his MVP run... :)

tjroihenu
02-28-2009, 12:25 AM
I will laugh so hard if they lose cause of Shaq dicking around.

More shats!
02-28-2009, 12:26 AM
Jay waited until the 4Q to double Shaq...Wow.

koreancabbage
02-28-2009, 12:26 AM
nice poster of Bosh under Richardson's dunk

MSA
02-28-2009, 12:26 AM
90 points in the paint ? **** me

deaner
02-28-2009, 12:28 AM
why would miami go for JO and refuse Shaq.... there must be some real bad blood there...

P.I.
02-28-2009, 12:29 AM
Since we have no D why not just out run them. look at freggin Rondo he single handedly took that game againts them and Steve Nash was playing. Allen might of helped the win but Rondos tempo made the difference. so are we run and gun? i say were FAR from it.

More shats!
02-28-2009, 12:30 AM
We are getting rape by boy with long hair?

Edit:Some poster said is a girl.

Even worse.

greg_ory_2005
02-28-2009, 12:31 AM
Amundson is snappin

Mikeleafs
02-28-2009, 12:31 AM
bosh is thinking about padding his stats for his mvp run... :)

looooooool

tjroihenu
02-28-2009, 12:31 AM
Trade Bosh, Kapono, Calderon. GOOD GAME.

The Claw
02-28-2009, 12:32 AM
At least their Phoenix chic got game,

Raps chic (Kapono) can be a Bryan Colangelo's party surprise bunny out of the box.

deaner
02-28-2009, 12:33 AM
3/4 of half descent BB.

greg_ory_2005
02-28-2009, 12:34 AM
I'm a Suns fan, so I'm kinda happy. Sorry Raptor fans. :(

More shats!
02-28-2009, 12:36 AM
I am not sure how can i sleep after watching this game,I might have to get drunk and shove a couple of pills.This game was so bad on so many levels.

aman_13
02-28-2009, 12:36 AM
We showed some flashes, but in the end Shaq was just too much.

ink
02-28-2009, 12:37 AM
I'm a Suns fan, so I'm kinda happy. Sorry Raptor fans. :(

Shaq had a HOFer game tonight. The Big Shaqtus can still play. Also, Kerr gets slammed by people all the time but look at the talent he's stacked the roster with. Without Stat and Nash they still have tons of firepower. Hill, Amundsen, and even Richardson had a great game too.

deaner
02-28-2009, 12:37 AM
we let a real opportunity get away... a lot of team lost tonight...

Kaze
02-28-2009, 12:38 AM
so what? bargnani fouled out while fighting shaq under the rim... what stopped bargnani from fighting?

dam son, if you going down, go down fighting man

deaner
02-28-2009, 12:40 AM
At least their Phoenix chic got game,

Raps chic (Kapono) can be a Bryan Colangelo's party surprise bunny out of the box.

Kapono doesn't come out of the cake unless nickelback (his favorite band) is playing...

raptors_21
02-28-2009, 12:42 AM
We're not good period. We can't even beat a non-playoff team in the Phoenix Suns, it's so embarrasing. This game was probably the best chance we had of winning. Not trying to be negative, but we are going to lose to Dallas and Houston no doubt. Those two teams are way better and healthier than the Suns. Look for our team to start giving up after the next 3 or 4 losses. We're going on a 4 or 5 losing streak again, that Phoenix Suns just showed how bad we are. Maybe we kept it a game for "3 quarters", but as usual we blew it up in the last quarter. And the draft is really weak this year too, so we're screwed for next year if BC doesn't add anybody besides resigning marion.

koreancabbage
02-28-2009, 12:42 AM
so what? bargnani fouled out while fighting shaq under the rim... what stopped bargnani from fighting?

dam son, if you going down, go down fighting man

Bosh didn't want to foul and hoped Shaq would miss - all this with 5 Min left to go. thats a lot of time to make a run.

But damn, Raptors played RIGHT into the hands of Phoenix by NOT Running. if you want the game- you gotta make Shaq run and get him tired so he can't finish around the rim. Calderon slowed the game for the Raptors and that's why they lost.

Steely McBeam
02-28-2009, 12:42 AM
hey pops mensah bonsu is on the court for the spurs....didn't we sign him lol?

deaner
02-28-2009, 12:44 AM
hey pops mensah bonsu is on the court for the spurs....didn't we sign him lol?

trader!! : )

ink
02-28-2009, 12:45 AM
Bosh didn't want to foul and hoped Shaq would miss - all this with 5 Min left to go. thats a lot of time to make a run.

But damn, Raptors played RIGHT into the hands of Phoenix by NOT Running. if you want the game- you gotta make Shaq run and get him tired so he can't finish around the rim. Calderon slowed the game for the Raptors and that's why they lost.

Great analysis. :cool:

Steely McBeam
02-28-2009, 12:46 AM
aww man hes throwing it down lol....seriously though

lorenz00
02-28-2009, 12:51 AM
wow? bad D for the raptors.....if i was JAy triano.. i would triple team oneil and let em beat me outside .... but the big fella did it down low

lorenz00
02-28-2009, 12:52 AM
We're not good period. We can't even beat a non-playoff team in the Phoenix Suns, it's so embarrasing. This game was probably the best chance we had of winning. Not trying to be negative, but we are going to lose to Dallas and Houston no doubt. Those two teams are way better and healthier than the Suns. Look for our team to start giving up after the next 3 or 4 losses. We're going on a 4 or 5 losing streak again, that Phoenix Suns just showed how bad we are. Maybe we kept it a game for "3 quarters", but as usual we blew it up in the last quarter. And the draft is really weak this year too, so we're screwed for next year if BC doesn't add anybody besides resigning marion.

i know non playoff team but the talent is there....

More shats!
02-28-2009, 12:54 AM
Great analysis. :cool:

At least he gave one, good or bad.Why dont you stop judging what others post and give your analysis on the game:cool:.

DaoudS
02-28-2009, 12:54 AM
lol anyone just hear me on the fan590?

More shats!
02-28-2009, 12:56 AM
lol anyone just hear me on the fan590?

Not me what did you say?

thomas1
02-28-2009, 12:57 AM
As much as I like Jose I think we need an upgrade at the back court. PGs have to be able to penetrate and cause defenses to collapse, this has never happened this year. Jose is great maybe for Pat Riley's system. In our system where fast break ball and unstructured offense rules we have to be able to score from every position on the floor.

I would love to have Nash or Davis.

ink
02-28-2009, 12:57 AM
At least he gave one, good or bad.Why dont you stop judging what others post and give your analysis on the game:cool:.

As if no one judges anything in a sports forum. That's all the game threads are is judgement. I already posted that Shaq is still a phenomenal force. The Suns have been using Shaq this way all year long. He doesn't have to run for the Suns to play a running game. He gets down the court plenty fast enough and dominates down low just the same as he always has. He's had a huge resurgence this year because the offence has flowed through him. Now that Stat is out, he gets even more touches. Without Nash there, they depend on him even more. This is Shaq's bread and butter. It's amazing that he still has it, but the guy has about 100 pounds on most other Cs in the league and he's a nightmare for any big in the league to defend. Credit where credit is due. Shaq is one of the best of all time and he had a great night tonight.

DaoudS
02-28-2009, 12:57 AM
Not me what did you say?

Showed the inexperience of Triano by not going to zone, especially with 42 points in the paint at the half. Recommended Herb Williams as head coach next year and DeMar DeRozen as the pick this year :smoking:

More shats!
02-28-2009, 01:03 AM
As if no one judges anything in a sports forum. That's all the game threads are is judgement.

It is and i am not saying is not, but Judge after you say something about the game ,Dont just post to criticize what others have to say.

ink
02-28-2009, 01:04 AM
It is and i am not saying is not, but Judge after you say something about the game ,Dont just post to criticize what others have to say.

I already made my point earlier.

More shats!
02-28-2009, 01:05 AM
Delete post

koreancabbage
02-28-2009, 01:06 AM
Showed the inexperience of Triano by not going to zone, especially with 42 points in the paint at the half. Recommended Herb Williams as head coach next year and DeMar DeRozen as the pick this year :smoking:


looks like DeRozen is a late 1st round draft pick. it can be had for money or a future 1st rounder.

with our pick- Aminu

we draft the best player that is available in a SF Aminu
we draft the best player for that future pick in SG Derozen

both have tons of upside and would be probably fun to watch. It makes the Raptors more enjoyable to watch even IF we are losing.

thats the future Carter - McGrady combo for the Raps

More shats!
02-28-2009, 01:06 AM
I already made my point earlier.

Ok dint see it.

DaoudS
02-28-2009, 01:09 AM
looks like DeRozen is a late 1st round draft pick. it can be had for money or a future 1st rounder.

with our pick- Aminu

we draft the best player that is available in a SF Aminu
we draft the best player for that future pick in SG Derozen

both have tons of upside and would be probably fun to watch. It makes the Raptors more enjoyable to watch even IF we are losing.

thats the future Carter - McGrady combo for the Raps

Draft sites are a crapshoot. No one know where he'll end up. I've seen him as high as 5 and as low as 22. So we'll see.

More shats!
02-28-2009, 01:13 AM
Showed the inexperience of Triano by not going to zone, especially with 42 points in the paint at the half. Recommended Herb Williams as head coach next year and DeMar DeRozen as the pick this year :smoking:

Man, Herb Williams? That sucks lets go after a coach with experience in the NBA.I like Derozan 2 but i rather have Earl Clark.

But good for you for calling out Jay.

deaner
02-28-2009, 01:17 AM
Showed the inexperience of Triano by not going to zone, especially with 42 points in the paint at the half. Recommended Herb Williams as head coach next year and DeMar DeRozen as the pick this year :smoking:

I'm disappointed. You didn't get a kapono sucks in there!!!

DaoudS
02-28-2009, 01:18 AM
Man, Herb Williams? That sucks lets go after a coach with experience in the NBA.I like Derozan 2 but i rather have Earl Clark.

But good for you for calling out Jay.

Herb Williams is defensive minded and has been overlooked for jobs in NY for the past decade. I think he has potential to come in and change the locker room and get on guys.

We need to get a 2 or 3 who can drive and get to the lane, defend and hit the open jumper. I think DeRozan is a guy who can blossom into a star.

DaoudS
02-28-2009, 01:19 AM
I'm disappointed. You didn't get a kapono sucks in there!!!

lol Kapono did well and they only gave me 30 seconds