PDA

View Full Version : Marko Jaric officially ties the knot!



GunFactor187
02-24-2009, 07:53 PM
http://sports.yahoo.com/nba/blog/ball_dont_lie/post/Marko-Jaric-marries-Victoria-s-Secret-beauty-Adr?urn=nba,143671

I'm so sorry guys.

NYKnickFanatic
02-24-2009, 07:54 PM
Lucky guy.

theimortalone
02-24-2009, 07:57 PM
You lucky bastard! She is beautiful!

IRUAM #21
02-24-2009, 07:58 PM
Son of a *****

djeller1139
02-24-2009, 07:58 PM
He looks strange and she is beautiful. That's not fair.

TheHeat3
02-24-2009, 08:01 PM
UGH...this one couple always makes me so angry whenever I walk into a victoria's secret with my girlfriend because I always go..."I CAN'T BELIEVE MARKO JARIC IS HITTING THAT!" on the other hand...if he can get with a supermodel...why can't any of us *based on looks alone of course because i'm pretty sure not all of us have millions of dollars lol*?

_Sn1P3r_
02-24-2009, 08:12 PM
F U Marko! Lol.

He's so lucky

EAGLES3658
02-24-2009, 08:15 PM
There goes my dreams...

bleedprple&gold
02-24-2009, 08:16 PM
Another reason to hate this overpaid and underachieving hack...

BALLER71
02-24-2009, 08:17 PM
Adriana > Alba.

jphxsuns
02-24-2009, 08:18 PM
WTF!! god damnit. out of all the guys that adriana lima can have...MARKO JARIC?! he looks like some homeless guy that robbed a rich guy of his clothes and shes like...one of the most beautiful women in the word. if he can get adriana lima, then i can get her. fellas...lets go try to steal his wife!

btw...tony parker is now offcially the second luckiest guy in the nba. adrina lima is WAY hotter then eva

MossIsBoss
02-24-2009, 08:27 PM
How did he get her

kingkobe
02-24-2009, 08:50 PM
wow wtf??? Noooooo

JJ_JKidd
02-24-2009, 09:08 PM
Omfg!!!

Yogi
02-24-2009, 10:28 PM
That's odd.

greg_ory_2005
02-24-2009, 10:40 PM
She ain't that nice. :shrug:

Er1c
02-24-2009, 10:42 PM
bs!

_Sn1P3r_
02-24-2009, 10:42 PM
How did he get her

That's what we are all wondering!

magichatnumber9
02-24-2009, 10:54 PM
Adriana > Alba.

My Father and I were talking a while back on which was finer. I told him Adriana made her own class, and she is the only one in it.

Kakaroach
02-24-2009, 11:03 PM
Crazy to say the least....How in the world did a guy who is uglier then Oberto get Adriana Lima?

nyyfan4life
02-24-2009, 11:08 PM
This should give us all hope. Well not me but some of you guys, yes.

IU Hoosiers 3
02-24-2009, 11:28 PM
eh give the guy a break..that's his wife now haha.

KB24PG16
02-24-2009, 11:35 PM
nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooo

AIsixersFK
02-25-2009, 12:26 AM
I read somewhere that she was waiting for marraige before she had sex. **** him

stevefrancis
02-25-2009, 12:44 AM
somebody should check who sam cassell is married to by the way this is going

Frrrrank!!!
02-25-2009, 12:51 AM
somebody should check who sam cassell is married to by the way this is going

:laugh2:

ElMarroAfamado
02-25-2009, 12:54 AM
you cant hate on the man
hes not even super rich
he musta spit some hell of a game i mean really...we gotta give him credit
hahah

Trouble87
02-25-2009, 07:16 AM
at least his scoring in some aspect of life... multil millionaire supermodel ******* marko jaric

Missing56&33
02-25-2009, 01:19 PM
enjoy Marko, your rich, in the NBA(cant play at that) and have a hot wife. What a country? lol

BEARS+BULLS=:)
02-25-2009, 01:29 PM
WTF!!! Now how am i supposed to marry her, hes got money but nothing compared to wat she makes, plus his eyes are like 2mm away from each other looks like a cartoon character lol

Young2Kinsler
02-25-2009, 01:36 PM
His crosseyedness and great porn stach owns Morrison.

kingkobe
02-25-2009, 04:07 PM
BUTTT in other news: Megan Fox is now single!!

http://www.usmagazine.com/news/megan-fox-brian-austin-green-call-off-engagement

GunFactor187
02-25-2009, 04:19 PM
BUTTT in other news: Megan Fox is now single!!

http://www.usmagazine.com/news/megan-fox-brian-austin-green-call-off-engagement

GREAT find!!!!!

bleedprple&gold
02-25-2009, 04:28 PM
BUTTT in other news: Megan Fox is now single!!

http://www.usmagazine.com/news/megan-fox-brian-austin-green-call-off-engagement

That's great! Not that any of us have a chance with her, but at least she's not marrying that douche...

CHief_0_o_Wahoo
02-25-2009, 04:29 PM
Wow strange?

kvrnm
02-25-2009, 04:45 PM
wow marcos eyes are close together

_Sn1P3r_
02-25-2009, 04:46 PM
BUTTT in other news: Megan Fox is now single!!

http://www.usmagazine.com/news/megan-fox-brian-austin-green-call-off-engagement

Nice find. That is great news. :)

Skin&Bones
02-25-2009, 05:02 PM
Dam you Marco! Wow and was a clipper If I can remember right. How did he get her from being a clip?

More shats!
02-25-2009, 05:07 PM
There are a lot of lucky sob in the world.

kvrnm
02-25-2009, 05:08 PM
Dam you Marco! Wow and was a clipper If I can remember right. How did he get her from being a clip?

do you honesly think she cares what nba teams he has played for?

Skin&Bones
02-25-2009, 05:12 PM
do you honesly think she cares what nba teams he has played for?

Well who knows right. Do you know? Should I call him or her? Its just a question dude don't take it seriously.

ddaughtry
02-25-2009, 05:13 PM
What took him so long? I can't hate on him. He did something right.

chicagowhitesox
02-25-2009, 05:15 PM
sob

lakerboy
02-25-2009, 06:33 PM
Finally.

Lima claimed she never slept with Jaric until they got married.
HAHA.

Burkey3472
02-25-2009, 06:43 PM
Lucky man

Hawkeye15
02-25-2009, 07:54 PM
whatever. Shows you what most women really give a **** about

GunFactor187
02-25-2009, 07:57 PM
Dudes, you guys do know that Lima makes way more than Jaric does right?

drama1386
02-25-2009, 07:59 PM
its just not fair. he's a very lucky man. play on, playa!

Squigga420
02-25-2009, 08:12 PM
I read somewhere that she was waiting for marraige before she had sex. **** him

BS she has a sex tape

Jacob K.
02-25-2009, 09:49 PM
its the moustache! wihout it hes nothing!

GCOOKIE7
02-25-2009, 10:03 PM
BS she has a sex tape

Ummm can you post a link????

montazingmvp
02-25-2009, 10:41 PM
wait what, how did this fool get her...not fair

and he's gonna pop her cherry...douche

BEARS+BULLS=:)
02-25-2009, 10:53 PM
BUTTT in other news: Megan Fox is now single!!

http://www.usmagazine.com/news/megan-fox-brian-austin-green-call-off-engagement

YEEEEEEEEEAAAAAAAA!! that just made me a ot happier

:dance::dance::dance:

jrodmesche
02-25-2009, 11:15 PM
wow

BranWingss
02-25-2009, 11:28 PM
L-u-c-k-y

handbanana55
02-26-2009, 12:27 AM
He's got a pretty sweet perv stache though

Comcastman
02-26-2009, 01:29 AM
wow jaric got old lol. looks like hes in his mid 40s. esp with that ridiculous stache.

GunFactor187
02-26-2009, 10:53 AM
wow jaric got old lol. looks like hes in his mid 40s. esp with that ridiculous stache.

Dude your sig is freakishly epic man!!!

DrDEADalready
02-26-2009, 10:57 AM
What a douche

asandhu23
02-26-2009, 11:52 AM
i personally think Adriana Lima's kid is going to be cyclops...or thos half horse half human things...if he can get adriana lima, i can get bar refaeli....

bar refaeli > adriana lima.... bar is a goddess

laker1000
02-26-2009, 11:53 AM
How could she marry him???? he looks like super mario!!!!

Steely McBeam
02-26-2009, 12:20 PM
this is a joke.... She is insanely hot and he looks like a mis-shaped Mr. potato head

nBaLivEchamP
02-26-2009, 03:59 PM
damn you marko!!!!!!!!!!!!!!!!!