PDA

View Full Version : Shaq Gets His "Two Step" On With The Jabbawockeez..Classic Video



JiggaJayZ
02-16-2009, 12:42 AM
Funny

http://www.youtube.com/watch?v=BhSqFH_aJdY

Lakers4ItAll
02-16-2009, 12:42 AM
Awesome!

KobeIs
02-16-2009, 12:43 AM
Man I LOVED it
that's why i voted for Shaq

Trouble87
02-16-2009, 12:45 AM
that will end up someones sig... mark my words

ABOMB_56
02-16-2009, 12:56 AM
Does anyone know what song was playing in the background? I think it was Hero by Nas?

KmB728
02-16-2009, 01:05 AM
that will end up someones sig... mark my words

That would be an awesome sig man

DenButsu
02-16-2009, 01:19 AM
I thought it was pretty lame, myself. I guess I'm just a curmudgeon.

Ragun
02-16-2009, 01:20 AM
that was great it really was.

Kyle N.
02-16-2009, 01:40 AM
I thought it was pretty good.

Hoopsadvocate
02-16-2009, 02:12 AM
It made my day loved it All star game isnt the same without the Big guy.

amwpr86
02-16-2009, 02:17 AM
Yea, Shaq usually puts his sense of humor on display during the all star break. Maybe he'll be on americas next best dance crew with nate robinson......... :cricket:

Rampage132
02-16-2009, 02:26 AM
Does anyone know what song was playing in the background? I think it was Hero by Nas?

Yep

_Sn1P3r_
02-16-2009, 02:37 AM
That was sick. I love the Jabbawockeez and Shaq so having both perform together was really fun.

ttam68
02-16-2009, 02:50 AM
Does anyone know what song was playing in the background? I think it was Hero by Nas?

yeah


I thought it was pretty lame, myself. I guess I'm just a curmudgeon.

I agree. It would've been cool if it wasn't planned or didn't take a full minute, but he obviously planned that out and then didn't even really do anything that exciting.

elnino9
02-16-2009, 02:55 AM
that was really great. LOVED it!!

clehmun
02-16-2009, 03:01 AM
that was actually my favourite part of the all-star game. lol

NYKnickFanatic
02-16-2009, 04:27 AM
Here is the same video, just in HD.

http://www.youtube.com/watch?v=kmbh7pqYFDw

djeller1139
02-16-2009, 05:01 AM
Gotta love Shaq

{}
02-16-2009, 05:10 AM
Lame and gay beyond belief.

10 yrs from now fans will be asking what the hell that was about and laughing. Fortunately we don't have footage from the 85 allstar game with Nique dancing to MC Hammer, or 92 with Chris Mullens dancing to Vanilla Ice.

CHief_0_o_Wahoo
02-16-2009, 06:16 AM
That was so funny.

JJ81
02-16-2009, 09:14 AM
:clap::clap:

EX-TREME
02-16-2009, 09:24 AM
shaq is totaly awesome.

DenButsu
02-16-2009, 09:31 AM
{}, we seem to have, after years of being on different pages, finally found at least one single point of agreement, which is our shared disdain of the pathetic theatrics and lame prioritization of cheesy entertainment over actual basketball of the All-Star Weekend.

So, cheers. :cheers:

ZHawk1123
02-16-2009, 09:55 AM
Lame and gay beyond belief.

10 yrs from now fans will be asking what the hell that was about and laughing. Fortunately we don't have footage from the 85 allstar game with Nique dancing to MC Hammer, or 92 with Chris Mullens dancing to Vanilla Ice.


{}, we seem to have, after years of being on different pages, finally found at least one single point of agreement, which is our shared disdain of the pathetic theatrics and lame prioritization of cheesy entertainment over actual basketball of the All-Star Weekend.

So, cheers. :cheers:

:rolleyes:

phlp_bj
02-16-2009, 10:05 AM
reason why shaq is still the best

DenButsu
02-16-2009, 11:32 AM
:rolleyes:

You like the Backstreet Boys, too? :eyebrow:

yoloboy87
02-16-2009, 11:47 AM
shaq is the ****

jrodmesche
02-16-2009, 12:10 PM
lmao

Goon.Weezy
02-16-2009, 12:13 PM
according to Craig Sager they are the "Wockajabbes"..........HAHA. dude cracks me up

eugene
02-16-2009, 12:13 PM
Awesome! :)

nyKnicks126
02-16-2009, 12:14 PM
Shaq is clearly my favorite player in the league. :)

Kenny317
02-16-2009, 12:37 PM
What a joke!!!!

What an IDIOT!!!

Why would they let Shaq do that? It has nothing to do with basketball. It's just Shaq trying to get some air time and make a fool of himself. Again! It should have been the All Star Circus.

For all of the Shaq lovers I have a question. Do you really think he is a good basketball player? The only famous guy in NBA history unable to shoot a jump shot or free throw.

I think he the strongest guy in the NBA. I also think he proved that posting up and banging his way to a dunk is the way to play the game. And, clearing out the key with one arm to get rebounds. Maybe NBA scouts should start looking in the NFL for more Shaqs.

Unfortuantely most people and the NBA endorse it. Maybe that's why the NBA is tanking.........

MJ-BULLS
02-16-2009, 01:01 PM
that was funny :clap:

dre1990
02-16-2009, 01:06 PM
He Was Great

greg_ory_2005
02-16-2009, 01:33 PM
Shaq is da mayne.

BEARS+BULLS=:)
02-16-2009, 01:56 PM
that was funny, at 1st i thought they were on each others shoulders to make a big jabbawockee but then i saw he was huge n black n i was like oooo **** thats shaq lol

Kenny thinks hes lil mama judging shaqs performance lol

MilfHunter07
02-16-2009, 02:04 PM
hilarious, i loved john legend's halftime performance also

MiamiHeat
02-16-2009, 02:05 PM
I love how Craig Sager called them the Wockajabees
or something like that
:laugh2:

_Sn1P3r_
02-16-2009, 02:07 PM
I love how Craig Sager called them the wockeezjabba
or something like that
:laugh2:

Lmao yeah, and then they pointed it out after and put it on repeat. That was funny. :laugh:

YankeeFan89
02-16-2009, 02:17 PM
shaqs the man

BTownTeamsRKing
02-16-2009, 02:43 PM
What a joke!!!!

What an IDIOT!!!

Why would they let Shaq do that? It has nothing to do with basketball. It's just Shaq trying to get some air time and make a fool of himself. Again! It should have been the All Star Circus.

For all of the Shaq lovers I have a question. Do you really think he is a good basketball player? The only famous guy in NBA history unable to shoot a jump shot or free throw.

I think he the strongest guy in the NBA. I also think he proved that posting up and banging his way to a dunk is the way to play the game. And, clearing out the key with one arm to get rebounds. Maybe NBA scouts should start looking in the NFL for more Shaqs.

Unfortuantely most people and the NBA endorse it. Maybe that's why the NBA is tanking.........

you are in the slim slim slimmmm minority on this one, but im with u. it will never get through my head how a guy who cant shoot, barely jump, and isnt fast or quick can be so glorified in a supposed non-contact sport and be making over $100,000,000 doing so.

i will add this as well. last yr, no shaq and the game was great. this year the game was good until shaq came in and made it a total joke.

I never understood why a guy can get away with throwing his body into players, but God forbid a 180 lb PG reach in.

i know i sound like a hater, but i just can't stand the way he plays and how he turned last night from a good game into the shaq circus.

my 2 cents...

BTownTeamsRKing
02-16-2009, 02:46 PM
{}, we seem to have, after years of being on different pages, finally found at least one single point of agreement, which is our shared disdain of the pathetic theatrics and lame prioritization of cheesy entertainment over actual basketball of the All-Star Weekend.

So, cheers. :cheers:

thank u. i hate when sports become a show. if i want to watch a basketball show, ill watch coach carter or glory road.

BEARS+BULLS=:)
02-16-2009, 03:47 PM
^the all-star game is there for fun n to entertain shaq trying to put on some AI handles is hilarious, Shaq thru the legs pass to Paul n cut to the hoop n throwing it down how is that not good bball?

BTownTeamsRKing
02-16-2009, 05:03 PM
^the all-star game is there for fun n to entertain shaq trying to put on some AI handles is hilarious, Shaq thru the legs pass to Paul n cut to the hoop n throwing it down how is that not good bball?

i wanted to see AI do some AI handles.