PDA

View Full Version : Shaq wanted to have the woman he was stalking KILLED?



m26555
08-28-2008, 01:53 PM
http://www.sportsline.com/columns/story/10950696

Wow..this does NOT sound like Shaq..

mrblisterdundee
08-28-2008, 02:08 PM
This sounds like Shaq, but in a more extreme sense. He's already been caught falsely claiming that he's slept with multiple actresses and singers, all of who deny it. Let's face it, Shaq is a perverted superstar who's way too into himself.

AllTheWay
08-28-2008, 02:10 PM
Exactly^

ttam68
08-28-2008, 02:11 PM
The "you'll never be heard from again" text, even if its from Shaq, most likely just references Shaqs threat to ruin MaryJane's music career. He wasn't calling in a hit man. But still, he's having some major personal issues lately.

AllTheWay
08-28-2008, 02:13 PM
That is ****in crazy after reading the article

Willy T Justice
08-28-2008, 02:19 PM
If this evidence was real SHAQ would have already been charged with a crime. And all you have to do is say you have been threatened to get a temporary restraining order. The key work temporary.

AllTheWay
08-28-2008, 02:20 PM
There is a restraining order. Did you read the article?

Joe4president
08-28-2008, 02:32 PM
This could be the best thing that the suns could have hoped for.... If shaq goes to jail then they can get out of his contract....XD lol the big cactus might end up being somebody's little *****.

mfudge
08-28-2008, 02:37 PM
There is a restraining order. Did you read the article?

LMAO.

Stuff like this about Shaq has been coming out ALL ALONG during his career... it's just only NOW that he's in decline that the media choose to pay more attention to it. When he was dominating as one of the faces of the league, if not THE face of the league, no one dared write a smidget of anti-Shaq jargon. The guy is a big douchebag.. that's all there is to it. I still don't know why so many people sided with Shaq in the Shaq-Kobe feud..... they're both big dicks.. equally selfish, and horny apparently. :rolleyes::rolleyes:

kriviant
08-28-2008, 02:48 PM
Shaq, what happened buddy?

You used to know how to hide the fact you were a huge douche.

Fireworld
08-28-2008, 02:49 PM
WoW!

MiamiHeat
08-28-2008, 02:51 PM
WOW:crazy:
Glad he ain't with the Heat no more
he would of tried and kill Wade :ohno:

ShaunRiching9
08-28-2008, 03:02 PM
shaq wouldnt want her dead

97'bulls
08-28-2008, 03:05 PM
WOW, how come everybody loves shaq one minute, then the next he turns into an *******?

Nighthawk
08-28-2008, 03:07 PM
SHAQS THE MAN!!!!!!!!!!!!

kobe. tell me how my *** taste

Mile High Champ
08-28-2008, 03:09 PM
Best part of the article..


Maryjane also is scheduled to appear Sept. 4. To get the restraining order, she filed court documents that reportedly accused O'Neal of breathing heavily over the phone, of threatening to blackball her career by paying off any musician tempted to work with her, of sending her "an unsolicited vulgar and offensive illustration of a man physically restraining a woman while forcing her to engage in sexual intercourse with him."

I can picture him doing that... haha

Yogi
08-28-2008, 03:10 PM
Dang.

dre1990
08-28-2008, 03:12 PM
SHAQS THE MAN!!!!!!!!!!!!

kobe. tell me how my *** taste

:smoking: yea he's the man:smoking:

dre1990
08-28-2008, 03:13 PM
Best part of the article..



I can picture him doing that... haha

your not the only one

fresh prince
08-28-2008, 03:14 PM
Shaq, what happened buddy?

You used to know how to hide the fact you were a huge douche.

Hahhaa Not really though a lot of people have known Shaq is a douche for a while. Its just that the media..especially here in LA always protected Shaq.

Writing glowing articles about how he was a great guy etc. Now that he has moved teams in quick spans and his game is eroding its safe to go after the big douche. He still the same guy tough.

Jay22Redd
08-28-2008, 03:38 PM
this is ridiculous

lavis
08-28-2008, 03:57 PM
Haha.. This is great ****.

Shaq wanted all you dead!! He actually tried to purchase a nuke from Saddam.

jetsfan89
08-28-2008, 04:02 PM
sounds like the normal shaq to me :shrug:

MiamiHeat
08-28-2008, 04:06 PM
sounds like the normal shaq to me :shrug:

same old shaq
http://alt.coxnewsweb.com/palmbeachpost/masks/mask_shaq.jpg

Rome
08-28-2008, 04:10 PM
Lol wow. I heard stalking and **** but wanting her dead? Wtf.

theimortalone
08-28-2008, 04:13 PM
this a dumb women trying to make it in the biz by accusing shaq of ****. I am gonna laugh my *** off once the case is dropped by her.

ARMIN12NBA
08-28-2008, 04:30 PM
this a dumb women trying to make it in the biz by accusing shaq of ****. I am gonna laugh my *** off once the case is dropped by her.

She has a tape recording and they already issued a restraining order.

If it is true that it was Shaq threatening to kill her in that tape recording then this is pretty serious. I expect to see a possible suspension thrown down.

junion
08-28-2008, 04:43 PM
shaq is shaq, he's the same guy he's always been

if he's on ur team dominating, he's the man, once he leaves, he's a douche
just like a bf/gf, theyre the best thing when ur with them, and once you break up they are the stupidest thing in the world - same person tho, just a diff perspective.

and trust me, if shaq did go to jail, he would NOT be someone's *****, i dont think anyone would want to make shaq their ***** because he's pretty big and powerful, and has a monster ****

IndyRealist
08-28-2008, 04:48 PM
this a dumb women trying to make it in the biz by accusing shaq of ****. I am gonna laugh my *** off once the case is dropped by her.

Wow, sexist much? Don't you say in another thread that you have a daughter?

bigmac8675
08-28-2008, 04:56 PM
Ah its just Shaq being Shaq..... hahahaha.

Beno7500
08-28-2008, 05:47 PM
I hate Shaq

Nets fan 93
08-28-2008, 05:47 PM
Wow shaq... went to far this time.. :crazy:

Lone Maverick
08-28-2008, 06:52 PM
Classic just simply classic lol

lalakobe24
08-28-2008, 07:24 PM
karma anyone???

LA_Raiders
08-28-2008, 07:28 PM
Jail time bb!!!

_Sn1P3r_
08-28-2008, 07:45 PM
Wow, it'll be hard on the people and kids that look up to him. Just sad. :pity:

Rome
08-28-2008, 08:12 PM
Not gonna add good chemistry to our team. Juuuuuust great.

markkk89
08-30-2008, 05:38 PM
I agree with everything Doyel wrote.. Im sure a lot of Shaq fans will disagree, but Shaq's true colors are coming out..

JOSETHEALLSTAR
08-30-2008, 08:23 PM
shaq is wack

_Sn1P3r_
08-30-2008, 08:34 PM
I guess you're back. Glad to see your response isn't just 'ok'. ^^

Big Zo
08-31-2008, 06:12 AM
"Yo! Dead *****. Tell me how my *** taste!"