PDA

View Full Version : Home of the 2009 champions?



Rox07
07-29-2008, 11:16 PM
IDK how many of yall are about to shyt your pants but I def. got really close after seeing the Artest trade. So my question is w/ the lineup we have now is anything less than a championship a disappointment?

Alston
Tmac
Artest
Scola
Yao


What a beast lineup!

Driven
07-29-2008, 11:18 PM
I'm not looking at the Championship. We COULD win it, yes. But I'm not going to hope for it or wish for it. We have the talent, and have to be a favorite. For once I can just enjoy this season and let it just ride by without having to worry if we have enough talent.

.... that is until someone gets injured.

Rox07
07-29-2008, 11:19 PM
Damn its gonna be an awesome season man! What sucks is that I'm moving to san antonio this year for college. So I hope I can watch the games some how.

nickymintz
07-29-2008, 11:33 PM
I expect (if we stay healthy) Western Conference Final.

JOSETHEALLSTAR
07-30-2008, 12:56 AM
we will see the celtics in the finals baby !!

LTRACY24
07-30-2008, 01:22 AM
I dont kno about the championship, but TMAC can say goodbye to his troubles with the first round, cuz they'll definetly get past that, unless someone gets injured, that would suk.

Rhyming Rebel
07-30-2008, 01:57 AM
Francis will return in shape

HouRealCoach
07-30-2008, 11:59 AM
Francis will return in shape

Finally someone else that believes in him....Thats gonna be a BIG 4

Tmac to da rack
07-30-2008, 12:11 PM
Francis gonna rule! His going to be our backup PG!!!!!!!!!!!!!!! I cant wait, this matchup will be better then Celtics vs Lakers finals, CELTICS VS ROCKETS!!! Its going to be a GREAT SERIES!!!! Big 3 vs Big 3! Nba's best finals in centuries! Ratings will go UP UP UP UP For 09 Finals! Cant wait baby, gonna get half season tickets!!!!!!!!!! (FULL SEASON NOT IN MY BUDGET!)

JordansBulls
07-30-2008, 12:30 PM
IDK how many of yall are about to shyt your pants but I def. got really close after seeing the Artest trade. So my question is w/ the lineup we have now is anything less than a championship a disappointment?

Alston
Tmac
Artest
Scola
Yao


What a beast lineup!


I would expect a title, but let's not get too cocky.

Jay22Redd
07-30-2008, 01:06 PM
Finally someone else that believes in him....Thats gonna be a BIG 4

If he comes back healthy, which i really hope he does, I dont think we will have a FANTASTIC 4, but a OUTRAGEOUS 5. Scola is so underrated!!!

HouRealCoach
07-30-2008, 01:14 PM
If he comes back healthy, which i really hope he does, I dont think we will have a FANTASTIC 4, but a OUTRAGEOUS 5. Scola is so underrated!!!

He did average 14,9 in the playoffs....and had ALOT of Star nights after YAo got injured

Tmac to da rack
07-30-2008, 06:56 PM
Scolas the man, people should call us the Big 4, not big 3. Scola was awesome during last years playoffs. He was the only guy that helped out tmac.

ufd869
07-30-2008, 07:12 PM
talking about rings at this point is premature.

the deal is not even official.

astrosmaniac
07-30-2008, 07:31 PM
yes it is, it just cant be announced till the 14th